Klinkt als een 'fake' trustwallet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.crypto-inside(...)-key-of-seed-phrase/
Oke ook nieuw.
Als dit zo is , dan gaat de belastingdienst geen screen shot meer krijgen.
Dat ze dan op die manier btc kunnen jatten.
En nee de belastingdienst vertrouw ik niet.
Daar werken ook mensen en mensen zijn niet te vertrouwen.
Zouden ze echt zo dom zijn geweest ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klinkt als een 'fake' trustwallet.
Erg slecht nieuws. En typisch dat ze achter Kraken aangaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:11 schreef dimmak het volgende:
Kraken to Discontinue Unregistered Offer and Sale of Crypto Asset Staking-As-A-Service Program and Pay $30 Million to Settle SEC Charges
Wat als iedereen moet stoppen met staken in de US, maar ETH niet unstaked kan worden?
Blijkbaar toch wat meer aan de handquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klinkt als een 'fake' trustwallet.
Rogue accespoint, malware... Maar met alleen een foto kunnen ze echt niet zoveel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wat meer aan de hand
Aangezien trust wallet het toch gaat onderzoeken.
https://www.crypto-inside(...)an-4-miljoen-dollar/
Mmm mss toch ondanks koersdaling toch ook de usdc maar dumpen. Jammer dat is al een hele tijd een leuke maandelijkse verdienste….quote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
En daar ging BUSD. Fucking hell.
Nieuwe klap: Binance en Paxos gaan stoppen met BUSD stablecoin door SEC
Waarom staat het hier anders op de bron.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
En daar ging BUSD. Fucking hell.
Nieuwe klap: Binance en Paxos gaan stoppen met BUSD stablecoin door SEC
Ja, dat zei ik ook tegen m'n lief: dit biedt mogelijkheden voor een euro-stablecoin. Maar laten we wel wezen, europolitici zijn niet minder cryptosceptisch dan hun Amerikaanse collega's.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://newsbit.nl/binanc(...)-dollar-stablecoins/
Stukje uit de bron.
Als het aan Binance CEO Changpeng Zhao ligt is het hoog tijd voor de crypto-industrie om de afhankelijkheid van de Amerikaanse dollar los te laten. Zhao ziet een grote toekomst voor stablecoins op basis van de euro, yen of de Singaporese dollar. De timing van zijn uitspraak is opvallend, omdat de Amerikaanse autoriteiten een einde willen maken aan de Binance USD (BUSD) stablecoin die aan de dollar gekoppeld
Ik zie dadelijk meer dat banken tussen gaan zitten met hun eigen stabelcoins.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook tegen m'n lief: dit biedt mogelijkheden voor een euro-stablecoin. Maar laten we wel wezen, europolitici zijn niet minder cryptosceptisch dan hun Amerikaanse collega's.
Precies - en dat is dus geen werkelijk alternatief.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik zie dadelijk meer dat banken tussen gaan zitten met hun eigen stabelcoins.
Gemaakt door de Europese Centrale bank en Amerikaanse centrale bank
Klinkt reëel wel, zijn er slechts 550.000.000.000.000 van in omloop, dus zie geen reden dat die niet naar 1 dollar toe kan gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://newsbit.nl/kan-shiba-inu-in-2023-de-1-dollar-bereiken/
Nog even wat Shiba news er bij.
Ze hopen / verwachten dat Shiba de magische grens van 1 dollar kan halen.
Ik zal zeggen doen.
Voor de lol heb ik 2 miljoen Shiba staan.
Die met staken alleen maar meer worden.
Wie weet een grote boot in de toekomst van mij.
Ze zijn aan het verbranden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Klinkt reëel wel, zijn er slechts 550.000.000.000.000 van in omloop, dus zie geen reden dat die niet naar 1 dollar toe kan gaan.
En vervolgens vrijwel direct Coingecko een paar keer uit de lucht door over capacity.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:40 schreef D. het volgende:
$24K
Hoogste stand van afgelopen half jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |