Klinkt als een 'fake' trustwallet.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:22 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.crypto-inside(...)-key-of-seed-phrase/
Oke ook nieuw.
Als dit zo is , dan gaat de belastingdienst geen screen shot meer krijgen.
Dat ze dan op die manier btc kunnen jatten.
En nee de belastingdienst vertrouw ik niet.
Daar werken ook mensen en mensen zijn niet te vertrouwen.
Zouden ze echt zo dom zijn geweest ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klinkt als een 'fake' trustwallet.
Erg slecht nieuws. En typisch dat ze achter Kraken aangaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:11 schreef dimmak het volgende:
Kraken to Discontinue Unregistered Offer and Sale of Crypto Asset Staking-As-A-Service Program and Pay $30 Million to Settle SEC Charges
Wat als iedereen moet stoppen met staken in de US, maar ETH niet unstaked kan worden?
Blijkbaar toch wat meer aan de handquote:Op vrijdag 10 februari 2023 16:48 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klinkt als een 'fake' trustwallet.
Rogue accespoint, malware... Maar met alleen een foto kunnen ze echt niet zoveel.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wat meer aan de hand
Aangezien trust wallet het toch gaat onderzoeken.
https://www.crypto-inside(...)an-4-miljoen-dollar/
Mmm mss toch ondanks koersdaling toch ook de usdc maar dumpen. Jammer dat is al een hele tijd een leuke maandelijkse verdienste….quote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
En daar ging BUSD. Fucking hell.
Nieuwe klap: Binance en Paxos gaan stoppen met BUSD stablecoin door SEC
Waarom staat het hier anders op de bron.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:39 schreef Claudia_x het volgende:
En daar ging BUSD. Fucking hell.
Nieuwe klap: Binance en Paxos gaan stoppen met BUSD stablecoin door SEC
Ja, dat zei ik ook tegen m'n lief: dit biedt mogelijkheden voor een euro-stablecoin. Maar laten we wel wezen, europolitici zijn niet minder cryptosceptisch dan hun Amerikaanse collega's.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:08 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://newsbit.nl/binanc(...)-dollar-stablecoins/
Stukje uit de bron.
Als het aan Binance CEO Changpeng Zhao ligt is het hoog tijd voor de crypto-industrie om de afhankelijkheid van de Amerikaanse dollar los te laten. Zhao ziet een grote toekomst voor stablecoins op basis van de euro, yen of de Singaporese dollar. De timing van zijn uitspraak is opvallend, omdat de Amerikaanse autoriteiten een einde willen maken aan de Binance USD (BUSD) stablecoin die aan de dollar gekoppeld
Ik zie dadelijk meer dat banken tussen gaan zitten met hun eigen stabelcoins.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook tegen m'n lief: dit biedt mogelijkheden voor een euro-stablecoin. Maar laten we wel wezen, europolitici zijn niet minder cryptosceptisch dan hun Amerikaanse collega's.
Precies - en dat is dus geen werkelijk alternatief.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:39 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ik zie dadelijk meer dat banken tussen gaan zitten met hun eigen stabelcoins.
Gemaakt door de Europese Centrale bank en Amerikaanse centrale bank
Klinkt reëel wel, zijn er slechts 550.000.000.000.000 van in omloop, dus zie geen reden dat die niet naar 1 dollar toe kan gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://newsbit.nl/kan-shiba-inu-in-2023-de-1-dollar-bereiken/
Nog even wat Shiba news er bij.
Ze hopen / verwachten dat Shiba de magische grens van 1 dollar kan halen.
Ik zal zeggen doen.
Voor de lol heb ik 2 miljoen Shiba staan.
Die met staken alleen maar meer worden.
Wie weet een grote boot in de toekomst van mij.
Ze zijn aan het verbranden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 15:30 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Klinkt reëel wel, zijn er slechts 550.000.000.000.000 van in omloop, dus zie geen reden dat die niet naar 1 dollar toe kan gaan.
En vervolgens vrijwel direct Coingecko een paar keer uit de lucht door over capacity.quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:40 schreef D. het volgende:
$24K
Hoogste stand van afgelopen half jaar
Chinees Nieuwjaar is voorbijquote:Op donderdag 16 februari 2023 07:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er nog een reden voor deze stijging?
Lastig te duiden. Maar China is weer positief over bitcoin, wat andere macro-economische invloeden en de laatste daling ging meer over crypto (anti staking van de SEC) dan over Bitcoin, dus herstel was wel enigzins verwacht.quote:Op donderdag 16 februari 2023 07:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er nog een reden voor deze stijging?
Na het jaren volgen van de markt en mondjesmaat investeren in bitcoin kan ik wel vertellen dat je opmerking helemaal nergens op gebaseerd is.quote:Op donderdag 16 februari 2023 08:19 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Dit is wel een hele hoge bulltrap. Wordt straks nog een bulltrap naar een nieuwe ATH.
Waar kan ik dat zien?quote:Op donderdag 16 februari 2023 09:55 schreef FundsAreSafu het volgende:
Nog iemand die via CoinGecko de Access Protocol airdrop heeft gehad? Inmiddels ¤250 waard
https://www.crypto-inside(...)d-worden-vernietigd/quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:14 schreef over_hedge het volgende:
vroegah keek ik echt 3x per dag op mijn telefoon om te kijken hoe het met de prijs ging. Om vervolgens niks met die info te doen omdat ik niet echt aan traden doe.
Nu kijk ik nog 1x per maand of zo. Was net wel ff verast toen ik het weer eens opendegaat lekker opeens. Is er nog een verklaring voor?
Wel een slecht artikel zeg. Clickbait titel en dan het burnen uitleggen als 'schuldbekentenis'. Lijkt me logisch dat je bij een stable coin bij instroom van fiat munten creëert en bij een grote uitstroom van fiat dat weer moet 'burnen' om de dekking en koers te kunnen handhaven.quote:Op donderdag 16 februari 2023 19:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
https://www.crypto-inside(...)d-worden-vernietigd/
Zou kunnen omdat stable coins slecht in het nieuws zijn. Dat mensen dan dus massaal terug naar crypto coins gaan.
Al die crypto "nieuws" sites zijn van bijzonder slecht niveau en lijken vooral te bestaan voor referrallinkjes en andere reclame. Veel clickbait en ondermaatse content.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 07:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel een slecht artikel zeg. Clickbait titel en dan het burnen uitleggen als 'schuldbekentenis'. Lijkt me logisch dat je bij een stable coin bij instroom van fiat munten creëert en bij een grote uitstroom van fiat dat weer moet 'burnen' om de dekking en koers te kunnen handhaven.
https://www.coingecko.com/en/coins/access-protocolquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:41 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Ik denk dat er in maart een hele erge crash gaat komen. Grote crashes gebeuren vaak in maart. Of is de recessie al voorbij? Ik durf in ieder geval nog steeds niet in te kopen.
Gewoon kopenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:41 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Ik denk dat er in maart een hele erge crash gaat komen. Grote crashes gebeuren vaak in maart. Of is de recessie al voorbij? Ik durf in ieder geval nog steeds niet in te kopen.
Dit is echt een analyse van lik-me-vestje. Maar voor wat het waard is, de laatste 2 Maart maanden waren prima.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 12:41 schreef Crypto_Jessica het volgende:
Ik heb wat lijntjes in de grafieken gezet de rsi met de ma erbij en wat theeblaadjes en maart gaat nog sideways.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:28 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk dat ik maart de bullrun naar 100K begint. Volgens een horoscoop zou ik in maart financieel flink vooruitgaan.
Binance wordt weer even terug in zijn hok geduwd door de Amerikanen. Die zien inmiddels scherp dat crypto ook gewoon invloed heeft op de stabiliteit van de rest van het financiële systeem. FTX bleek één grote bende te zijn en het vertrouwen in Binance groeit ook niet door dit soort berichten: https://www.reuters.com/t(...)ceo-zhao-2023-02-16/quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:58 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://bitcoinmagazine.n(...)cten-baas-cz-ontkent
Wel dit gezeik kan de bull run weer verstoren..
Vraag me af hoe betrouwbaar Bloomberg eigenlijk is.
Als of Binance de Amerikaanse markt links zal leggen
20k in BTC gezet nav deze analyse.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 08:28 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk dat in maart de bullrun naar 100K begint. Volgens een horoscoop zou ik in maart financieel flink vooruitgaan.
Ligt er aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 13:46 schreef ETA het volgende:
Iemand zich al verdiept in de komende belastingaangifte? Nieuwe regels voor box 3 lijken niet veel beter te zijn geworden. De BD gaat uit van een fictief rendement van 5,53% voor crypto. En dat terwijl tussen 1-1-2022 en 1-1-2023 BTC iets van 65% gedaald....
Lekker is dat, of begrijp ik het verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |