Fijn dat je de details kent.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ja en die kinderen dragen vaak allemaal shit uit hun verleden met zich mee, op latere leeftijd zie je allemaal bij de psycholoog lopen.
En dit is niet een gevalletje weinig zien, dit is gewoon NOOIT zien, behalve 1 keer in de twee weken een half uurtje facetimen…
Jaaa dat was toch die uitwisseling van ik vertrek stellen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb ineens een flash back naar iets van een hond die op een kamer plast en dan zegt een gast daar wat van en dan wordt de host boos. Weet iemand die aflevering nog?
Dat was een aflevering van Ik vertrek even wegquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:17 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ik heb ineens een flash back naar iets van een hond die op een kamer plast en dan zegt een gast daar wat van en dan wordt de host boos. Weet iemand die aflevering nog?
Hetzelfde doekje volgens mijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:18 schreef Metalfreak het volgende:
GAD.VER.DAMME!!!![]()
![]()
En weer alleen een doekje
Jaaaa zoiets was het! Hahahahahquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jaaa dat was toch die uitwisseling van ik vertrek stellen?
Ooooh jaaa!!! Zo onredelijk was dat (van die host dan he)quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was een aflevering van Ik vertrek even weg
Javea is nog wel redelijk gevuld met rijke Spanjaarden, en veel Engelsen, maar die zitten overal. Moraira, wat er naast ligt is wel echt bijna volledig Nederlands…quote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:20 schreef Guppy het volgende:
Het is ook wel alleen maar Nederlands daar he...?
Ja, ik bedoel vooral wat er bij hun aan loopt en waar zij naar toe gaan. Ze lijken alles te vermijden wat niet Nederlands spreektquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Javea is nog wel redelijk gevuld met rijke Spanjaarden, en heel veel Engelsen die zitten overal. Moraira, wat er naast ligt is wel echt bijna volledig Nederlands…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |