1 2 3 4 5
Ouwe jongere
Ik-Vertrek_cropped-41-460-360-33-1-20152.jpg
ik_vertrek_paspoort.jpg

Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.

KvMJig.jpg
De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385

Poef.....gone! ©golfer

Ouwe jongere
a.s. zaterdag:

De stellen in het AVROTROS-programma Ik Vertrek hebben elk zo hun eigen redenen om een vakantieverblijf in het buitenland te willen beginnen.

Voor de vijftigers Walter en Marcel beginnen die drie jaar terug. Marcel is consultant bij een farmaceutisch bedrijf, Walter is steward en treedt in zijn vrije tijd op als dragqueen Charlotte. Hun onbekommerde leven krijgt een andere wending als in korte tijd een aantal dierbaren overlijdt. Ook komt Walter thuis te zitten; eerst door een verbrijzelde heup, later met een burn-out.

Daarom besluiten Marcel en hij een nieuw avontuur aan te gaan: een B&B aan de Costa Blanca.

Poef.....gone! ©golfer

0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 23:29 schreef golfer het volgende:
a.s. zaterdag:

De stellen in het AVROTROS-programma Ik Vertrek hebben elk zo hun eigen redenen om een vakantieverblijf in het buitenland te willen beginnen.

Voor de vijftigers Walter en Marcel beginnen die drie jaar terug. Marcel is consultant bij een farmaceutisch bedrijf, Walter is steward en treedt in zijn vrije tijd op als dragqueen Charlotte. Hun onbekommerde leven krijgt een andere wending als in korte tijd een aantal dierbaren overlijdt. Ook komt Walter thuis te zitten; eerst door een verbrijzelde heup, later met een burn-out.

Daarom besluiten Marcel en hij een nieuw avontuur aan te gaan: een B&B aan de Costa Blanca.
Nee ik ken ze niet maar ik moet zeggen dat er in dit gebied (ik ben er nu) ook wel echt ontzettend veel Nederlanders zitten, en ik zit zelf altijd in het dorp er naast (en beide plaatsen hebben zo’n 30-40k inwoners, wisselt wel enorm met laag en hoog seizoen) en een flink oppervlak want er staat hier nauwelijks hoogbouw.
Maar uit het begin stukje waar ze een drone shot van boven lieten zien van het huis herkende ik de wijk al wel volgens mij, ongeveer 10 min rijden van de plek waar ik nu zit, misschien toch even leuk even langs het huis te rijden komende week:)

Bericht 1% gewijzigd door MadMaster op 25-01-2023 18:33:45 (Niet relevante deel verwijderd)
Ouwe jongere
In dit topic geen spoilers plaatsen over de afleveringen die via NPO Plus of NLZIET te zien zijn geweest, maar nog niet via NPO1 uitgezonden zijn.

Poef.....gone! ©golfer

Met één ding ben ik het wel eens: dat je je mening nu wel vaak genoeg verteld hebt.

Bericht 33% gewijzigd door MadMaster op 25-01-2023 18:27:43 (Niet meer relevante deel verwijderd)
Moderator
Schots en scheef...
13s.gif Op woensdag 25 januari 2023 17:46 schreef Sodemieters het volgende:

Met één ding ben ik het wel eens: dat je je mening nu wel vaak genoeg verteld hebt.
Daar sluit ik me bij aan en hoewel je mag vinden wat je wilt (daar heb ik me al eerder over uitgelaten) is het steeds opnieuw je mening ventileren over iemands geaardheid niet relevant in dit topic.
Ik sluit het topic nu even, ga na het eten wat zaken weghalen en daarna gaan we het weer over de inhoud van het programma hebben…

- Vijf voor 12...
- "Dat is ook het lastige met woorden, soms komen ze rotter over dan de bedoeling is..."
- MadMaster @ Mixcloud

Je suis une artiste!
Wie kijkt er mee?

Don't call me Shirley

Ik mag niks meer zeggen hier vrees ik…ik kijk wel, ze gaan naar Javea, hier 10 minuten vandaan :)
Lekker strak broekje heeft die ook aan…
Maak dat de kat wijs!!
:W

"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin

Je suis une artiste!
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:36 schreef Eagles89 het volgende:
Ik mag niks meer zeggen hier vrees ik…ik kijk wel, ze gaan naar Javea, hier 10 minuten vandaan :)
Wat cool dat je daar woont!! Of vertoeft

Don't call me Shirley

:W

It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto

Je suis une artiste!
Oooh gezellig!!

Don't call me Shirley

SportFreak
Nu al irritante gasten.

sig verwijderd door FA

VIESDIK
:') .!!!!!!!!! Sorry…. maar ik krijg echt jeuk van dit soort figuren.

Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!

Teun Föhn genot
Ik kijk weer mee, totaal niet mijn soort mensen (los van geaardheid)
Soeverein en onafhankelijk
Waar in NL was dat?

And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function

SportFreak
25k voor de verbouwing bij zo’n huis, dat is een halve kamer.

sig verwijderd door FA

Die Marcel lijkt wel oke.

0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:42 schreef Pierre_Ranja het volgende:

[..]
Wat cool dat je daar woont!! Of vertoeft
vandaag heerlijk hele dag in het zonnetje gezeten :) savonds en snachts nu wel erg koud, dit zijn de koudste dagen van het jaar, tussen begin januari en begin maart, de rest van het jaar is het tussen de 20 en 35 graden :)
VIESDIK
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
25k voor de verbouwing bij zo’n huis, dat is een halve kamer.
Ik snap dit niet. Ze hebben hier een kasteel zo ongeveer en kunnen 6.5 ton uitgeven aan een B&B, maar dan wel maar 25 k. kunnen uitgeven. Hoe dan.

Je suis une artiste!
Kun je als steward echt alleen kiezen voor business class? Zou je dan meer betaald krijgen?

Don't call me Shirley

Je suis une artiste!
Cringe lied

Don't call me Shirley

pronouns: papoea/zakazulu
Jaaaaaaaaaa PRACHTIG!!!!!!!

I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing

Het lijkt wel een mooi pand dat ze hebben gekocht. Ik ben benieuwd wat ze allemaal van het verbouwingsbudget moeten betalen. Als dat ook is om de tijd tot nieuw inkomen door te komen lijkt het me wat weinig.
VIESDIK
Ah kinderen :') die ze even achterlaten. Godverdomme.

Wacht wat zijn dat hun kinderen die ze achterlaten?

I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing

Kijk eens aan!
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:46 schreef Eagles89 het volgende:

[..]

Kap eens met je calimero-gejank en post mee over de afleveringen

Bericht 13% gewijzigd door MadMaster op 28-01-2023 22:59:04

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.

VIESDIK
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:47 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Pas op wat je zegt, maar ik ben het helemaal met je eens. Ik ben wel benieuwd naar hun tijd in Javea, is waar ik nu ben echt letterlijk om de hoek.
Waarom moet ik oppassen. Ik krijg gewoon jeuk van types als die Walter. Die Marcel lijkt best normaal.

Wacht ff, zijn dat soort van hun kids met een lesbisch stel als een soort van co-ouderschap?
16s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Wacht wat zijn dat hun kinderen die ze achterlaten?
Kinderen van Marcel, zijn normaal bij een lesbisch stel.

0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:48 schreef JohnBercow het volgende:

[..]
Hier past dat Knevel en van den Brink gifje wel :)
Ja monky moet die even posten die is daar handig mee :+

Dit is toch gewoon kindermishandeling of wat? Kinderen van 1 van die vaders die opgroeien bij een lesbisch koppel die vrienden van ze zijn? En die hun biologische vader (waar is de moeder uberhaupt) 1 keer in de twee weken een dag zien? Mag ik dit gewoon niet normaal vinden? Je ziet aan die kinderen dat ze zelf totaal niet weten wie of wat ze zijn, kijken doodongelukkig uit hun ogen.
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:48 schreef Revanches het volgende:

[..]
Wtf en die laat je zomaar even achter

0s.gif Op zaterdag 28 januari 2023 21:48 schreef Revanches het volgende:

[..]
Ow het is natuurlijk maar meubilair wat je ergens een paar duizend km achterlaat. JFC wtf
VIESDIK
Je moet je droom naleven. Ja je hebt kinderen :r Die je aan hun lot overlaat omdat je het hier wel hebt gezien. Triest.

Wat een waardeloze lui

1 2 3 4 5
steun FOK! en koop via een van deze links
bol.com Coolblue