25+ gaat 'ie er niet meer maken, neequote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Luuk blijft daarin wel ontzettend inconsistent. Heeft 2 seizoenen van 25+ goals gehad maar ook seizoenen met 6 of 8 goals in de Eredivisie.
Het lijkt dit jaar weer meer naar scenario 2 te gaan.
2017/2018 Werd PSV kampioen. De Jong scoorde “slechts” 12 keer maar gaf daarnaast wel 10 assists. Zeker dat jaar was hij ERG belangrijk, ook in de wedstrijden waarin hij niet scoorde. Dit jaar is een kwakkelseizoen, ook met blessures maar hij lijkt het gewoon niet te hebben. Nu is het voor hem ook lastiger zonder Madueke en Gakpo die toch wel de nodige dreiging hadden.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Luuk blijft daarin wel ontzettend inconsistent. Heeft 2 seizoenen van 25+ goals gehad maar ook seizoenen met 6 of 8 goals in de Eredivisie.
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wederom raak je verblind door statistiek die je maar niet geïnterpreteerd krijgt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Doelde op 2016-2017, toen maakte hij er 8. Mijn fout.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
2017/2018 Werd PSV kampioen. De Jong scoorde “slechts” 12 keer maar gaf daarnaast wel 10 assists. Zeker dat jaar was hij ERG belangrijk, ook in de wedstrijden waarin hij niet scoorde. Dit jaar is een kwakkelseizoen, ook met blessures maar hij lijkt het gewoon niet te hebben. Nu is het voor hem ook lastiger zonder Madueke en Gakpo die toch wel de nodige dreiging hadden.
Inmiddels 32 zie ik ja, dat is ook wel een leeftijd dat het vaak snel begint te kantelen en de goals opdrogen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.
Ja, dat sowieso, maar hij speelt dan ook in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Beste is er ook wel een beetje vanaf denk ik.
Kan nog wel van waarde zijn hoor voor PSV, mits goede aanvoer. Heeft hij natuurlijk altijd wel gehad.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Inmiddels 32 zie ik ja, dat is ook wel een leeftijd dat het vaak snel begint te kantelen en de goals opdrogen.
Mja, waar gaat die goede aanvoer vandaan komen?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan nog wel van waarde zijn hoor voor PSV, mits goede aanvoer. Heeft hij natuurlijk altijd wel gehad.
Ik neem toch aan dat ze nog iets gaan halen. Is het niet nu, dan wel in de zomer.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, waar gaat die goede aanvoer vandaan komen?
Die dikke Jethro moet gewoon terugkomen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten. Ook nu. Neem tenminste aan dat de 2e plek toch nog wel het doel is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat ze nog iets gaan halen. Is het niet nu, dan wel in de zomer.
Retro Willems. Wel beter destijds dan wat er nu rondloopt.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die dikke Jethro moet gewoon terugkomen.
Ik word daar niet heel warm van. Was ooit een enorm talent, maar heeft wat mij betreft zijn belofte niet ingelost. Beetje het idee dat hij te hoog heeft gegrepen en daardoor stil is komen te staan in zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/psv-meldt-zich-bij-sevilla-voor-januzaj
Wat vinden jullie hiervan?
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:55 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/psv-meldt-zich-bij-sevilla-voor-januzaj
Wat vinden jullie hiervan?
Afdankertjes of jonge talenten. Dat is nu eenmaal de realiteit van de Eredivisie als je geen 3 miljoen salaris kunt neerleggen.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.
Daar ben je ook wel een beetje tot aangewezen, tenzij je 20+ uit wil geven of wil huren. Of je haalt een (groot) talent wat er niet meteen staat.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alles wat in beeld is bij PSV komt uit de bak met afdankertjes.
Beter dan die dikke broerquote:Op zondag 29 januari 2023 12:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Thorgan Hazard. Zeg het maar jongens?
Als irritante aanstellerige pussy?quote:Op zondag 29 januari 2023 13:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje een gok, maar zou best nog een paar jaar in een soort Tadic rol bij PSV kunnen spelen.
Jarenlang zou ik gezegd hebben “liever z’n broer” maar dit zou een versterking kunnen zijn die er ook meteen staat. Lastig in te schatten, daarvoor heb ik ‘m te weinig zien spelen de laatste tijd. Wat ik me van hem herinner is het een goed voetballertje.quote:
Maar volgende week weer het standaard (punt)verlies in de o zo intimiderende Kuip.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:31 schreef tja77 het volgende:
Nog maar 4 punten achter op de koploper…
Wat een seizoen (met belabberd niveau) is dit zeg.
Druk ligt bij Feyenoord, bus parkeren en loeren op een counter of dood spelmoment met Simons, Til of de Jong. Maar normaal gesproken gaat dit zooitje daar niet winnen nee.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:21 schreef ISVV het volgende:
[..]
Maar volgende week weer het standaard (punt)verlies in de o zo intimiderende Kuip.
Ik hoop het, heb jij hem onlangs nog zien spelen?quote:Op zondag 29 januari 2023 15:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Hazard lijkt mij een prima aankoop. Stuk beter dan de andere namen die voorbij zijn gekomen denk ik, buiten de onhaalbare Danjuma.
Enkel op het WK, maar ik baseer het ook enkel op dat ik liever een ervaren speler heb die er direct zou kunnen staan. Elanga lijkt mij niet iemand die je direct beter maakt, Januzaj speelt nooit, Sulemana is veel te duur en daardoor teveel risico. Enkel Tsygankov zou wellicht een goede optie geweest zijn, is niet super jong meer en heeft vorig jaar in de EL prima potten gespeeld.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop het, heb jij hem onlangs nog zien spelen?
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehadquote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehad
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.quote:Op zondag 29 januari 2023 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gisteren letterlijk nul hoge voorzetten heeft gehad
Ik heb Hazard bij BMG diverse keren aan het werk gezien en als we die kunnen krijgen, boooooh.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Enkel op het WK, maar ik baseer het ook enkel op dat ik liever een ervaren speler heb die er direct zou kunnen staan. Elanga lijkt mij niet iemand die je direct beter maakt, Januzaj speelt nooit, Sulemana is veel te duur en daardoor teveel risico. Enkel Tsygankov zou wellicht een goede optie geweest zijn, is niet super jong meer en heeft vorig jaar in de EL prima potten gespeeld.
Zou zomaar kunnen dat Thorgan net als z'n broer geen pepernoot meer raakt en dat het dus helemaal niets is, maar het type speler lijkt mij een prima versterking tov een Bakayoko of Saibari. Zie nu dat hij ook gewoon 14x gespeeld heeft voor Dortmund in de Bundesliga dit jaar, dat is ook prima. Wel een paar potten maar een paar minuutjes, maar goed.
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komenquote:Op zondag 29 januari 2023 22:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.
Uiteindelijk krijgen we woensdag te horen, dat alles afgewogen is en niemand beter was dan hetgeen er al rondliep dus is er een weloverwogen beslissing gemaakt waarbij ervoor gekozen is om nu niemand te halen maar het te doen met de huidige groep. En dat er alle vertrouwen in is dat RvN met deze groep mee kan spelen om het kampioenschap.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komen
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 22:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Misschien gaat Van Aanholt daar verandering in brengen. Die staat ook op het lijstje blijkbaar.
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Uiteindelijk krijgen we woensdag te horen, dat alles afgewogen is en niemand beter was dan hetgeen er al rondliep dus is er een weloverwogen beslissing gemaakt waarbij ervoor gekozen is om nu niemand te halen maar het te doen met de huidige groep. En dat er alle vertrouwen in is dat RvN met deze groep mee kan spelen om het kampioenschap.
Er zal hoe dan ook nog wel wat bij moeten. Al is het voor de breedte.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.
Van een Hazard word ik wel vrolijk. Er zal echter een reden voor zijn dat hij niet speelt bij Dortmund.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gezien de spelers die voorbij zijn gekomen is dat toch misschien het verstandigste.
Precies dit is het beleid in Eindje.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?
Denk schoon schip maken en af van alle dure salarissen zodat Stewart met een schone lei kan beginnen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna denken dat de financiële puinhoop groter is dan gedacht
Heeft Toon daar geen boekje over geschreven?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:02 schreef TheVulture het volgende:
Je zou bijna denken dat de financiële puinhoop groter is dan gedacht
Hij is toch geen Ajacied of mis ik iets?quote:Op maandag 30 januari 2023 13:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Z'n familie kan iig in het uitvak tijdens PSV v Ajax.
Max verhuren met koopoptie. Hebben we ook weer wat aan. En dan een bejaarde van Aanholt halen.
Eerlijk gezegd meer vertrouwen in dan in een wederopstanding van Max.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:42 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, wat een club is ditEr is niemand meer over straks, van Aanholt zal ook wel weer een daverend succes worden vanaf de bank in Turkije.
Max zal wel bovenkant zijn qua salaris en is onderkant qua prestaties op het veld. Snap wel dat je daar vanaf probeert te komen.quote:Op maandag 30 januari 2023 13:06 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Z'n familie kan iig in het uitvak tijdens PSV v Ajax.
Max verhuren met koopoptie. Hebben we ook weer wat aan. En dan een bejaarde van Aanholt halen.
Ik zat een poosje geleden naast hem in een restaurant. Hij smakte heel erg. Dus nee, ik ben daar niet rouwig om.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:39 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is hopelijk niemand rouwig om het vertrek van Max.
Was het een Japans restaurant? Daar mag dit namelijk, vraag maar aan @KingRolandquote:Op maandag 30 januari 2023 15:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zat een poosje geleden naast hem in een restaurant. Hij smakte heel erg. Dus nee, ik ben daar niet rouwig om.
Het was Italiaans.quote:Op maandag 30 januari 2023 16:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Was het een Japans restaurant? Daar mag dit namelijk, vraag maar aan @:kingroland
Totaal geen beeld van hoe goed of slecht van Aanholt is, maar die komt ook echt niet voor een veredeld jeugdcontract spelen.quote:Op maandag 30 januari 2023 15:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Max zal wel bovenkant zijn qua salaris en is onderkant qua prestaties op het veld. Snap wel dat je daar vanaf probeert te komen.
Van Aanholt zal niet minder zijn.
quote:Op maandag 30 januari 2023 11:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat zoveel op het lijstje, maar wie gaan er komen
Dit is wel heel serieus, betrouwbare bronnen die het bevestigen.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt ook al een jaar of 10 genoemd in Eindhoven toch?
Bizar als ze dat gaan betalenquote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Die interesse van PSG in Bakayoko is wel heel bijzonder, toch? PSV schijnt eerste bod afgewezen te hebben en ze willen 15 miljoen.
En de terugkoop van Simons van tafel. Dat is dan wel weer positief.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:13 schreef tompsv18 het volgende:
Die interesse van PSG in Bakayoko is wel heel bijzonder, toch? PSV schijnt eerste bod afgewezen te hebben en ze willen 15 miljoen.
Ik vind wel dat hij een bak talent heeft. Hij moet het alleen effectiever gaan gebruiken. In hoeverre dat lukt gaat bepalen of hij een Grote Meneer wordt of dat we hem over 5 jaar bezig zien bij een laagvlieger waar hij 'altijd voor dreiging zorgt!' en verder weinig klaar maakt.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bizar als ze dat gaan betalen
Vage deal zou dat zijn vanuit PSG dan..quote:Op maandag 30 januari 2023 21:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En de terugkoop van Simons van tafel. Dat is dan wel weer positief.
Wel bizar hoe hij terugviel na dat goede begin ja, in die periode ook in de basis bij Duitsland, dacht ikquote:Op maandag 30 januari 2023 15:14 schreef tja77 het volgende:
Max weg ben ik niet rouwig om, vond de eerste 3-5 wedstrijden toen hij net bij PSV kwam erg goed maar daarna is het alleen maar minder geworden.
Is dat ook niet een deal waar Simons zelf ook iets over te zeggen heeft?quote:Op maandag 30 januari 2023 22:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vage deal zou dat zijn vanuit PSG dan..
Volgens mij wel ja, dat de bal bij Simons ligt als PSG hem terug wil halen. PSG kan niet simpelweg de optie lichten en hem terug halen, het moet met instemming van Simons zelf. Zo is het iig naar buiten gesijpeld.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dat ook niet een deal waar Simons zelf ook iets over te zeggen heeft?
Er is toch gewoon bevestigd dat het een clausule is in het contract van Simons waar PSG niks mee te maken heeft?quote:Op maandag 30 januari 2023 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, dat de bal bij Simons ligt als PSG hem terug wil halen. PSG kan niet simpelweg de optie lichten en hem terug halen, het moet met instemming van Simons zelf. Zo is het iig naar buiten gesijpeld.
Als dat zo is dan heeft Simons er zelf vast ook wel een mening over als PSV nu achter zijn rug om PSG probeert te bewegen een terugkeer te laten vallen. Kan me voorstellen dat hij dat niet netjes vindt.
Maar goed, tis allemaal geruchten van geruchten, dus in hoeverre het allemaal waar is.
Het lijkt me inderdaad geen financiële weelde als je ziet wat er is binnengekomen en dat dat geld blijkbaar nodig is om gaten te dichten en je enkel wat huurdeals zonder koopoptie of van oude spelers kunt verrichten.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wanbeleid van Toon (uitgebreid besproken in Trouw) hier nog niet benoemd? Dat is de oorzaak van al die verkopen.
Er zal nu echt wel geld beschikbaar zijn voor versterkingen, maar het is ook logisch dat die niet in de winter worden gehaald als je nieuwe TD pas na deze transferperiode begint. Nu wat spelers huren die potentie hebben om voor langer binnen te halen is eigenlijk wel een logische keuze.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad geen financiële weelde als je ziet wat er is binnengekomen en dat dat geld blijkbaar nodig is om gaten te dichten en je enkel wat huurdeals zonder koopoptie of van oude spelers kunt verrichten.
Ja klopt ook welquote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zal nu echt wel geld beschikbaar zijn voor versterkingen, maar het is ook logisch dat die niet in de winter worden gehaald als je nieuwe TD pas na deze transferperiode begint. Nu wat spelers huren die potentie hebben om voor langer binnen te halen is eigenlijk wel een logische keuze.
Ik ga er vanuit dat Stewart vanaf 1 maart aan de gang gaat om met de beschikbare middelen een ploeg samen te stellen die voor komend seizoen op oorlogssterkte is. Het is ook lullig om nu al het geld te steken in spelers waar Stewart nauwelijks in gekend is.
2 miljoen lees ik, dat is echt absurd weinig. Blijkbaar willen ze wel heel erg graag van zijn salaris af.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 11:24 schreef tja77 het volgende:
Maxx dus definitief weg bij PSV, wel met behoorlijk wat verlies.
Gekocht voor 8 miljoen met een contract voor 4 jaar, na deze huur heeft hij nog een contract voor 1 seizoen als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
2 miljoen lees ik, dat is echt absurd weinig. Blijkbaar willen ze wel heel erg graag van zijn salaris af.
Jawel, maar als PSG 'm niet wil kopen, dan gaat 'ie daar niet heen hè.quote:Op maandag 30 januari 2023 22:11 schreef CR7 het volgende:
[..]
Is dat ook niet een deal waar Simons zelf ook iets over te zeggen heeft?
Reserve van Galatasaray. Die zal toch wel in moeten leveren. Max levert nog wat transfergeld op en was destijds 'n speler die het goed deed in de Bundesliga (en waar dus wel interesse voor zal zijn geweest).quote:Op maandag 30 januari 2023 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totaal geen beeld van hoe goed of slecht van Aanholt is, maar die komt ook echt niet voor een veredeld jeugdcontract spelen.
Is toch huur dus waarom moet hij dan inleveren?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 14:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Reserve van Galatasaray. Die zal toch wel in moeten leveren. Max levert nog wat transfergeld op en was destijds 'n speler die het goed deed in de Bundesliga (en waar dus wel interesse voor zal zijn geweest).
Dan niet inderdaad. PSV zal misschien maar een deel van z'n salaris hoeven te betalen dan en Galatasaray de rest.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 16:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch huur dus waarom moet hij dan inleveren?
En dan is het gewoon een zeer matige transferwindow. Veel spelers verhuurd, drie dure spelers gehuurd en je 2 cashcows verkocht. We hebben nu enorm veel huurspelers en bijna geen spelers meer met waarde op het veld. Dikke onvoldoende.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:22 schreef tja77 het volgende:
Er komt niemand meer, Hazard en van Aanholt en that’s it.
Misschien dat er nog wel iemand vertrekt.
Wat had je verwacht dan? Een club die de 10/20 miljoen die het beschikbaar heeft voor versterkingen uitgeeft terwijl de nieuwe TD over drie maanden begint?quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan is het gewoon een zeer matige transferwindow. Veel spelers verhuurd, drie dure spelers gehuurd en je 2 cashcows verkocht. We hebben nu enorm veel huurspelers en bijna geen spelers meer met waarde op het veld. Dikke onvoldoende.
Bij ESPN werd net geopperd dat PSV de hand op de knip houdt met het oog op volgend seizoen (waar P1 en P2 een ticket voor de Champions League opleveren). Dus dit seizoen uitzingen, dure spelers wieberen en in de zomerstop op zoek naar versterkingen.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En dan is het gewoon een zeer matige transferwindow. Veel spelers verhuurd, drie dure spelers gehuurd en je 2 cashcows verkocht. We hebben nu enorm veel huurspelers en bijna geen spelers meer met waarde op het veld. Dikke onvoldoende.
Van Ginkel naar Vitesse, misschien.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:22 schreef tja77 het volgende:
Er komt niemand meer, Hazard en van Aanholt en that’s it.
Misschien dat er nog wel iemand vertrekt.
Van Aanholt verdiende meer dan 2 mil in Turkije, Silva is een Premier League-salaris gewend en Hazard speelt al jaren in de top van Bundesliga. Dat zijn gewoon dure spelers, waar we over vier maanden dus helemaal niets meer aan hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2023 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Een club die de 10/20 miljoen die het beschikbaar heeft voor versterkingen uitgeeft terwijl de nieuwe TD over drie maanden begint?
En hoe weet je zo zeker dat die drie gehuurde spelers 'duur' zijn? En wat is 'duur'?
Ik vind de keuzes niet onlogisch, al kun je nooit voorspellen wat deze spelers gaan brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |