Dutjes zijn altijd goedquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:49 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog een dutje voor het avondeten en de wedstrijd.
Ik kan piano spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet het toch geweldig zijn als je zo goed piano kunt spelen.
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn keyboard overgenomen van iemand.
Vanaf 150 heb je misschien leuk genoeg ‘speelgoed’.
Nou nou nouquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dutjes zijn voor oudjes, peuters en zieken.
Als je zeker weet dat het niet stof gaat happen dan idd een segment hoger en meer betalen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.
Yamaha PSR-E373/Casio CT-X800/Casio CT-S500. Dan kom je in de buurt van de wat serieuzere keyboards. Aanslaggevoelig, 61 toetsen. Bouwkwaliteit was nét even een tandje beter is. En je verliest er niet te veel op als je 't wil verkopen.
Of je stapt meteen in het diepe. 2ehands Technics KN5000/Yamaha PSR-9000. Heb je een weliswaar 20+ jaar oud apparaat. Maar wel een 20+ jaar oud topmodel van toen wat qua klanken en begeleidingen 80x beter is dan de entrylevel van nu.
Die 2e is mokerduur.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.
Yamaha PSR-E373/Casio CT-X800/Casio CT-S500. Dan kom je in de buurt van de wat serieuzere keyboards. Aanslaggevoelig, 61 toetsen. Bouwkwaliteit was nét even een tandje beter is. En je verliest er niet te veel op als je 't wil verkopen.
Of je stapt meteen in het diepe. 2ehands Technics KN5000/Yamaha PSR-9000. Heb je een weliswaar 20+ jaar oud apparaat. Maar wel een 20+ jaar oud topmodel van toen wat qua klanken en begeleidingen 80x beter is dan de entrylevel van nu.
@Coco klinkt jacked.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.quote:
En dikke tieten.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is net zo lang en slungelig als Kees Flodder
onzinquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Jep, doordeweeks zit ik rond de 6 uur gemiddeld, misschien soms iets minder zelfsquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.
@Lenny_Leonard had iets willen illustreren met een bad. Jammer.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij is net zo lang en slungelig als Kees Flodder
Dan is een dutje een logisch gevolg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jep, doordeweeks zit ik rond de 6 uur gemiddeld, misschien soms iets minder zelfs
Ik slaap prima. Ik slaap alleen niet op tijd. Eigen schuld enzo.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar goed, slaap is een groot probleem bij gigantisch veel mensen.
Wilde nachten genot.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik slaap prima. Ik slaap alleen niet op tijd. Eigen schuld enzo.
Dat is mokerduur voor hem. Hij zit ook nog met zijn schoorsteen.quote:
Deze zat trouwens toch ook in eentje van Peacock (en Sefa?). Die twee pikken wel mooie samples altijd. Al schreef ik dit laatst ook al.quote:
Ja, "This life is lost"quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze zat trouwens toch ook in eentje van Peacock (en Sefa?). Die twee pikken wel mooie samples altijd. Al schreef ik dit laatst ook al.
gebakken zalm met honingcitroensausquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Zelfgemaakte pizza met kip, spek en mozzarellaquote:Op woensdag 25 januari 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |