Heb ik vanaf mijn 14e ook behoorlijk wat geld voor neergelegd anders.quote:
ik heb denk ik zo'n 6 maanden bij een 'normaal' bedrijf/op kantoor gewerkt in mijn levenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
dit kan echt niet en dat zit in het cryptogeneuzel
Nee dat was gewoon een halve fles jagermeister.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook die zwarte substantie, duidt op oud bloed.
@:Caland ga naar de huisarts!
Te laat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je hem op je dodenlijstje staan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te laat.
@:Caland is opgegeven door de FOK! doktoren.
UIT DAT LICHT
Gebruikte ze wel msn?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb denk ik zo'n 6 maanden bij een 'normaal' bedrijf/op kantoor gewerkt in mijn leven
daar gebruikte ze geen teams
Dat je dat nog weet 🧐quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee maar hij is nu wel één van de voornaamste kandidaten om op mijn 2024 lijstje te komenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je hem op je dodenlijstje staan?
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te laat.
@:Caland is opgegeven door de FOK! doktoren.
UIT DAT LICHT
Wat zei de dokter bij jou?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Tong's culinaire recensie # 4quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Merken jullie ook dat het hier opeens een stuk 'levendiger' is nu @:tong80 hier niet post?
Ik wil niks insinueren maar opvallend is het wel
beetje lief doen tegen de foklegendequote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Merken jullie ook dat het hier opeens een stuk 'levendiger' is nu @:tong80 hier niet post?
Ik wil niks insinueren maar opvallend is het wel
Ik mis de aanwezigheid van forumgebruiker @maxi-musquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
user @:Maxi-mus heeft een pittige mening over mensen die niet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |