Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
Wel te twijfelen om vanavond naar de Kuip te gaan.
Hoef niet op kantoor te verschijnen morgen dus kan wel uitslapen.
Hopelijk tref ik je dan aan in het Feyenoord topicquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.
Ik weet ook nog niet of ik ga.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef aTypisch het volgende:
ik moest googlen van wie 'teams' is
microsoft dus
weer wat geleerd
Ja voor mij is het helemaal aids aangezien ik normaal donderdagochtend gewoon weer in Rotterdam moet zijn. Hotelletje of bij mensen blijven slapen is dan de enige optie. Maar nu kan ik wel gewoon met de autoquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.
Ik weet ook nog niet of ik ga.
Heb ik vanaf mijn 14e ook behoorlijk wat geld voor neergelegd anders.quote:
ik heb denk ik zo'n 6 maanden bij een 'normaal' bedrijf/op kantoor gewerkt in mijn levenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
dit kan echt niet en dat zit in het cryptogeneuzel
Nee dat was gewoon een halve fles jagermeister.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Paar jaar terug ook die zwarte substantie, duidt op oud bloed.
@:Caland ga naar de huisarts!
Te laat.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je hem op je dodenlijstje staan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te laat.
@:Caland is opgegeven door de FOK! doktoren.
UIT DAT LICHT
Gebruikte ze wel msn?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb denk ik zo'n 6 maanden bij een 'normaal' bedrijf/op kantoor gewerkt in mijn leven
daar gebruikte ze geen teams
Dat je dat nog weet 🧐quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee maar hij is nu wel één van de voornaamste kandidaten om op mijn 2024 lijstje te komenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb je hem op je dodenlijstje staan?
RIP AAN DE NABESTAANDEN.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Te laat.
@:Caland is opgegeven door de FOK! doktoren.
UIT DAT LICHT
Wat zei de dokter bij jou?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Tong's culinaire recensie # 4quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Merken jullie ook dat het hier opeens een stuk 'levendiger' is nu @:tong80 hier niet post?
Ik wil niks insinueren maar opvallend is het wel
beetje lief doen tegen de foklegendequote:Op woensdag 25 januari 2023 11:50 schreef onlogisch het volgende:
Merken jullie ook dat het hier opeens een stuk 'levendiger' is nu @:tong80 hier niet post?
Ik wil niks insinueren maar opvallend is het wel
Ik mis de aanwezigheid van forumgebruiker @maxi-musquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
user @:Maxi-mus heeft een pittige mening over mensen die niet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |