die paar keer dat ik naar de huisarts ben geweest de afgelopen jaren kon ik de dag zelf nogquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ook weinig plek dus nu al bellen is wel een goed idee.
Forummoderator @Coco had hier last van. Voormalig forumgebruiker @JanCees klaagde hier ook al over. Ik kan je voor de 3e keer vandaag in dit topic melden dat ik nergens last van hebquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
hebben jullie teams storing ervaren?
ik vraag dit namens @:kingroland
Heb verder ook maar een halve dag griepverschijnselen gehad ofzo, dus dan zeggen ze gewoon bel maar terug als het over een paar weken nog zo is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:39 schreef fetX het volgende:
Huisartsen heb je doorgaans toch ook maar vrij weinig aan. Die hebben ook gewoon de hele dag thuisarts.nl open.
Gewoon direct 112 bellen, ja toch.
als je stem voor altijd weg is, zou je dan nog naar de kuip gaan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben geen mietje, gaat nu per dag wel wat beter. Ook niet echt keelpijn meer. Alleen die stem is nog wel een dingetje.
Hier ook, maar was rond half 10 wel opgelost.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
hebben jullie teams storing ervaren?
ik vraag dit namens @:kingroland
En geen take me home meer kunnen zingen? Je maakt een grapje hoop ikquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als je stem voor altijd weg is, zou je dan nog naar de kuip gaan?
Ja natuurlijk, je snuift toch met je neus.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Met rode korsten ophoesten ook?quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb verder ook maar een halve dag griepverschijnselen gehad ofzo, dus dan zeggen ze gewoon bel maar terug als het over een paar weken nog zo is.
Zonder stem kun je nog prima snuiven en zuipen dus zie geen reden voor @Caland om thuis te blijven.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wacht evenquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef aTypisch het volgende:
ik moest googlen van wie 'teams' is
microsoft dus
weer wat geleerd
Teams gaf geen problemen raar genoeg.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Forummoderator @:Coco had hier last van. Voormalig forumgebruiker @:JanCees klaagde hier ook al over. Ik kan je voor de 3e keer vandaag in dit topic melden dat ik nergens last van heb
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef Caland het volgende:
Wel te twijfelen om vanavond naar de Kuip te gaan.
Hoef niet op kantoor te verschijnen morgen dus kan wel uitslapen.
Hopelijk tref ik je dan aan in het Feyenoord topicquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.
Ik weet ook nog niet of ik ga.
Dit heeft in alle kranten gestaan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 11:41 schreef aTypisch het volgende:
ik moest googlen van wie 'teams' is
microsoft dus
weer wat geleerd
Ja voor mij is het helemaal aids aangezien ik normaal donderdagochtend gewoon weer in Rotterdam moet zijn. Hotelletje of bij mensen blijven slapen is dan de enige optie. Maar nu kan ik wel gewoon met de autoquote:Op woensdag 25 januari 2023 11:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind die 21h wedstrijden zo walgelijk. Lekker om 00:00 in je nest met toeters en bellen in je kop.
Ik weet ook nog niet of ik ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |