Kan je een beetje piano spelen?quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen favo maar piano spelen is wel tof.
Ik wil het mijn buren niet aandoen, anders had ik een mooie vleugel ipv keyboard staan.
Ik kan wel een beetje spelen, ja.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je een beetje piano spelen?
Ik kom niet verder dan de vlooienmarsen het eerste stukje van Paint it black van de Stones
Geen plek voor een vleugel. Ook geen geld voorquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan wel een beetje spelen, ja.
Gewoon blijven oefenen.
Dit is een betere uitvoeringquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samen met deze toch wel mijn favorieten van Einaudi
Ongevaccineerde Djokovic gaat het AO winnen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had graag wat tennis updates gehad.
halve minuut geluisterd. Je hebt er geen verstand van.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
halve minuut geluisterd. Je hebt er geen verstand van.
Lekker doenquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:49 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog een dutje voor het avondeten en de wedstrijd.
Geen idee, ik heb mijn keyboard overgenomen van iemand.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen plek voor een vleugel. Ook geen geld voor
Keyboard zou kunnen. Misschien ook wel leuk voor jr. Wat kost een beetje keyboard?
@Braddiequote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Keyboard zou kunnen. Misschien ook wel leuk voor jr. Wat kost een beetje keyboard?
https://www.bax-shop.nl/keyboardsquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dutjes zijn altijd goedquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:49 schreef Sked het volgende:
Ik overweeg nog een dutje voor het avondeten en de wedstrijd.
Ik kan piano spelen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:39 schreef onlogisch het volgende:
Wat moet het toch geweldig zijn als je zo goed piano kunt spelen.
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.quote:Op woensdag 25 januari 2023 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn keyboard overgenomen van iemand.
Vanaf 150 heb je misschien leuk genoeg ‘speelgoed’.
Nou nou nouquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Dutjes zijn voor oudjes, peuters en zieken.
Als je zeker weet dat het niet stof gaat happen dan idd een segment hoger en meer betalen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.
Yamaha PSR-E373/Casio CT-X800/Casio CT-S500. Dan kom je in de buurt van de wat serieuzere keyboards. Aanslaggevoelig, 61 toetsen. Bouwkwaliteit was nét even een tandje beter is. En je verliest er niet te veel op als je 't wil verkopen.
Of je stapt meteen in het diepe. 2ehands Technics KN5000/Yamaha PSR-9000. Heb je een weliswaar 20+ jaar oud apparaat. Maar wel een 20+ jaar oud topmodel van toen wat qua klanken en begeleidingen 80x beter is dan de entrylevel van nu.
Die 2e is mokerduur.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Ik zou zeggen vanaf +- 250 euro.
Yamaha PSR-E373/Casio CT-X800/Casio CT-S500. Dan kom je in de buurt van de wat serieuzere keyboards. Aanslaggevoelig, 61 toetsen. Bouwkwaliteit was nét even een tandje beter is. En je verliest er niet te veel op als je 't wil verkopen.
Of je stapt meteen in het diepe. 2ehands Technics KN5000/Yamaha PSR-9000. Heb je een weliswaar 20+ jaar oud apparaat. Maar wel een 20+ jaar oud topmodel van toen wat qua klanken en begeleidingen 80x beter is dan de entrylevel van nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |