Je bent vier keer naar dezelfde musical gegaan?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 23:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik vind die film helemaal niks aan maar de musical is erg leuk. Echt SUPERVET hoe ze 't doen met de auto telkens vooral. De professor is ook erg leuke rol. Echt amerikaanse vibes. Verrassend leuk. Stuk of 4x gezien. Gewoon de ochtend van de show op todaytix tickets proberen te krijgen voor 25.
Erg leuk! Het is het verhaal van de eerste film, met wat tweaks. Het is natuurlijk sci-fi en tijdreizen, op een podium, maar de theatertechniek die ze gebruiken om een racende DeLorean te laten zien of de climax met de clock tower is heel slim gedaan. En de cast is erg goed.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoe was het? Ik ga in november die kant op en BttF staat op mijn optielijst, maar nog niet heel hoog
Ik ben wel bij Battersea Power Station geweest maar ben dit straal vergeten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:50 schreef Sodemieters het volgende:
Zijn hier al mensen die naar Lift 109 geweest zijn en ervaringen kunnen delen?
Bookmarked voor een volgend bezoekquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:37 schreef Sodemieters het volgende:
Een andere muzikale wetenswaardigheid.
Deze clip is opgenomen in Aldwych, een metrostation in Londen dat al bijna 30 jaar buiten gebruik is. Je kunt het tegenwoordig bezoeken (zoals ik heb gedaan) met een rondleiding via het London Transport Museum.
Fors aan de prijs maar natuurlijk wel heel gaaf. Overigens niet het enige te bezoeken station https://www.ltmuseum.co.uk/hidden-londonquote:Op dinsdag 28 november 2023 17:37 schreef Sodemieters het volgende:
Een andere muzikale wetenswaardigheid.
Deze clip is opgenomen in Aldwych, een metrostation in Londen dat al bijna 30 jaar buiten gebruik is. Je kunt het tegenwoordig bezoeken (zoals ik heb gedaan) met een rondleiding via het London Transport Museum.
Het is wat prijzig, maar ik vind het wel verklaarbaar. De rondleiding door Aldwych duurde zo'n 75 minuten, waarbij ze drie man personeel inzetten op een relatief kleine groep (25 mensen). En zo ongeveer alles in Londen is nou eenmaal duur.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:24 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Fors aan de prijs maar natuurlijk wel heel gaaf. Overigens niet het enige te bezoeken station https://www.ltmuseum.co.uk/hidden-london
Dat doe ik ook. Er stond een gigantische rij, maar met een lunchreservering kun je die rij gewoon negeren en mag je direct naar boven. Ik ga er dan wel daadwerkelijk lunchen. Wel reserveren en vervolgens niet op komen dagen, vind ik asociaal. Als dat veel gebeurt, zal dat er op een gegeven moment toe leiden dat je de reservering moet garanderen met je creditcard, zoals bij veel van de betere restaurants in Londen nu al het geval is. Kom je niet opdagen, dan wordt je creditcard dus gewoon voor een bepaald bedrag belast.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:33 schreef mrPanerai het volgende:
Tip voor als je de Skygarden wil bezoeken, boek een tafeltje in de restaurant en ga zo naar boven, geen wachtrij (en je hoeft niet echt te gaan eten/drinken)
Je kan gewoon voor morgen kaartjes kopen voor de Aldwych tourquote:Op woensdag 29 november 2023 17:03 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is wat prijzig, maar ik vind het wel verklaarbaar. De rondleiding door Aldwych duurde zo'n 75 minuten, waarbij ze drie man personeel inzetten op een relatief kleine groep (25 mensen). En zo ongeveer alles in Londen is nou eenmaal duur.
Ondanks de prijsstelling is het wel populair. De rondleidingen zitten volgens mij allemaal vol. Dus als je zo'n gesloten metrostation wilt bezoeken, moet je dat vaak ruim van tevoren reserveren, je kunt niet vandaag bedenken dat je dat morgen wilt doen.
Kaartje. Er is er nog eentje beschikbaar.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:02 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je kan gewoon voor morgen kaartjes kopen voor de Aldwych tour
Jij weet het altijd beter!quote:Op woensdag 29 november 2023 18:15 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kaartje. Er is er nog eentje beschikbaar.
You've got the looks, I've got the brains, let's make lots of money...quote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 18:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
You've got the looks, I've got the brains, let's make lots of money...
Niet specifiek maar kan ze wel aanhorenquote:Op woensdag 29 november 2023 18:32 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Geen Pet Shop Boys fan? Komen ook uit Londen.
Geen specifieke tips. Marylebone en Hampstead vind ik in deze tijd wel speciaal leuke wijken. En in die eerste hebben ze rond kerst ook nog wel eens speciale markten meen ik.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:00 schreef Pinuts het volgende:
Nog leuke aanraders voor de komende dagen? Ik ga volgende week 3 daagjes naar London (eigenlijk voor Harry Potter studio's in Watford). Zijn er nog leuke kerstmarktjes of andere leuke plekken die ik nu zeker mee moet pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |