abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 25 januari 2024 @ 10:07:02 #226
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212162455
quote:
Op woensdag 24 januari 2024 @ 19:40 schreef Rene het volgende:

[..]

Russel square hostel of zo. Weet het zo niet meer.
Ah, die ken ik misschien van naam, maar niet van binnen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 25 januari 2024 @ 21:02:25 #227
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_212169334
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:55 schreef SV-tje het volgende:
Wij zijn al een aantal keer geweest bij Point A Hotel London King's Cross St Pancras. Ideaal vanuit de Eurostar lopend maar het hotel. Strak en modern, goede bedden en qua prijs ook prima.
Die heb ik afgelopen november ook gebruikt. Perfect qua bereikbaarheid met de Eurostar ja. Maar ook lekker om zo dicht op een knooppunt van de metro te zitten. ^O^

De lift van dat hotel is trouwens wel minuscuul! :D
pi_212169783
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 22:55 schreef SV-tje het volgende:
Wij zijn al een aantal keer geweest bij Point A Hotel London King's Cross St Pancras. Ideaal vanuit de Eurostar lopend maar het hotel. Strak en modern, goede bedden en qua prijs ook prima.
Die is prima inderdaad :Y
  Moderator donderdag 25 januari 2024 @ 21:55:54 #229
45833 crew  Fogel
pi_212170338
Royal National Hotel op Russel Square is zo’n typisch schoolklassen/backpacker’hotel’. Enige wat ik er positief aan vond was de waterdruk in de douche. Maar ach, het was relatief goedkoop.
Wel meer dan 10 jaar geleden inmiddels.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  donderdag 25 januari 2024 @ 22:02:50 #230
38114 beantherio
pi_212170428
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:55 schreef Fogel het volgende:
Royal National Hotel op Russel Square is zo’n typisch schoolklassen/backpacker’hotel’. Enige wat ik er positief aan vond was de waterdruk in de douche. Maar ach, het was relatief goedkoop.
Daar heb ik ook meerdere keren gezeten. Gigantisch groot, heel sober maar wel netjes en redelijk centraal gelegen (heel dichtbij een metrostation van Russel Square). Tegenwoordig ook niet meer zo goedkoop trouwens.
  donderdag 25 januari 2024 @ 22:09:37 #231
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_212170538
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:02 schreef beantherio het volgende:

[..]
Die heb ik afgelopen november ook gebruikt. Perfect qua bereikbaarheid met de Eurostar ja. Maar ook lekker om zo dicht op een knooppunt van de metro te zitten. ^O^

De lift van dat hotel is trouwens wel minuscuul! :D
Ja wij zetten meestal de koffers erin en lopen dan zelf met de trap.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  donderdag 25 januari 2024 @ 22:30:37 #232
38114 beantherio
pi_212170806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 22:09 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Ja wij zetten meestal de koffers erin en lopen dan zelf met de trap.
Lol! Daar had ik niet aan gedacht. :D

Met 1 persoon en 1 koffer lukte het ook wel gelukkig.
  Admin vrijdag 26 januari 2024 @ 06:56:14 #233
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_212172250
quote:
Op donderdag 25 januari 2024 @ 21:55 schreef Fogel het volgende:
Royal National Hotel op Russel Square is zo’n typisch schoolklassen/backpacker’hotel’.
Inderdaad. :D

Terwijl (op mijn schoolreis in '96) een deel van de leerlingen in The Generator zat, was een ander deel in het Royal National ondergebracht. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 26 januari 2024 @ 08:36:45 #234
39237 crew  H_T
2733
pi_212172800
In november zat ik in Tavistock Hotel, vlakbij Russel Square. De bedden waren erg hard en zoals veel dingen in Engeland leken de beste dagen al even geleden te zijn, maar verder wel okay
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 26 januari 2024 @ 20:53:06 #235
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_212180636
quote:
1s.gif Op donderdag 25 januari 2024 21:55 schreef Fogel het volgende:
Dat hotel hebben wij ook geboekt voor ons aanstaande verblijf in de meivakantie :D
Het is inderdaad relatief goedkoop en we zochten een driepersoonskamer.
We gaan met de Eurostar vanuit Rotterdam. We vertrekken op Koningsdag, dus vanaf Amsterdam vertrekken leek ons niet zo heel handig :')

Ik ben zelf al wel eens in Londen geweest, maar dat is al wel 25 jaar geleden; vriend en dochter zijn er helemaal nog niet geweest. We hebben er heel veel zin in.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  Licht Ontvlambaar zondag 28 januari 2024 @ 11:44:05 #236
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_212199559
Ik heb daar ooit stagegelopen, Royal National en Tavistock Hotel horen allebei bij de Imperial Hotel Group. De ligging is wel ideaal :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_212225317
Ik weet nog steeds niet waarom mijn data zo idioot duur zijn, ik zie dat weekend geen groot evenement of zo. Wat ik wel zie is dat de prijzen alleen maar stijgen. Het Z Hotel dat ik overwoog zat eerst op 150 pond per nacht, maar is nu al gestegen naar 165 pond per nacht. Premier Inn zit op 145 pond per nacht voor een standaard kamer (wat erg sober is), of 160 pond per nacht voor een premier plus room.

Heb dus maar besloten om het anders op te lossen. Radisson heeft een januari-aanbieding. Dat kost me weliswaar 170 pond per nacht, maar dan heb ik tenminste een fatsoenlijk hotel. Het verschil in comfort is die paar pond verschil in prijs waarschijnlijk ruimschoots waard.
pi_212225603
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:01 schreef Sodemieters het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom mijn data zo idioot duur zijn, ik zie dat weekend geen groot evenement of zo. Wat ik wel zie is dat de prijzen alleen maar stijgen. Het Z Hotel dat ik overwoog zat eerst op 150 pond per nacht, maar is nu al gestegen naar 165 pond per nacht. Premier Inn zit op 145 pond per nacht voor een standaard kamer (wat erg sober is), of 160 pond per nacht voor een premier plus room.

Heb dus maar besloten om het anders op te lossen. Radisson heeft een januari-aanbieding. Dat kost me weliswaar 170 pond per nacht, maar dan heb ik tenminste een fatsoenlijk hotel. Het verschil in comfort is die paar pond verschil in prijs waarschijnlijk ruimschoots waard.
Cookies eens deleten en dan opnieuw zoeken via vpn? Of in een andere browser en via vpn?

Begin maart weer eens een dagje naar Londen, om een nieuw paspoort aan te vragen vooral, maar vriendin gaat mee en maken er een dagje van. Hopelijk is het gezeik met de treinen dat wat minder dan nu: stakingen, omgewaaide bomen, verzakkingen, de NS is er niks bij de laatste tijd als ik het op het nieuws hoor. Kan ook altijd nog een bus nemen. Ongeveer uur met de trein naar Marylebone of Paddington, of 90 min met een bus.
  Moderator dinsdag 30 januari 2024 @ 17:23:05 #239
45833 crew  Fogel
pi_212226315
Net een werktrip geboekt voor mei. Hotelkeuze is nogal beperkt via het reisportaal dat we gebruiken. Het is Travelodge London Liverpool Street geworden. Ongeveer 145 GBP per nacht gemiddeld, inclusief ontbijt.
Heel erg basic hotel, doet me aan Ibis denken. Vast goed genoeg.
Andere hotels lagen al snel op 200-250 GBP per nacht inclusief ontbijt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_212226456
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 16:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Cookies eens deleten en dan opnieuw zoeken via vpn? Of in een andere browser en via vpn?
Maakt geen verschil.
pi_212226479
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:23 schreef Fogel het volgende:
Net een werktrip geboekt voor mei. Hotelkeuze is nogal beperkt via het reisportaal dat we gebruiken. Het is Travelodge London Liverpool Street geworden. Ongeveer 145 GBP per nacht gemiddeld, inclusief ontbijt.
Heel erg basic hotel, doet me aan Ibis denken. Vast goed genoeg.
Andere hotels lagen al snel op 200-250 GBP per nacht inclusief ontbijt.
Travelodge is nog wel een slagje meer basic dan Ibis. Heb ooit in de bloedhitte in een Travelodge gezeten. Kreeg ik een stoffige ventilator. Ibis heeft tenminste nog airco.
pi_212226527
quote:
18s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 20:15 schreef Sodemieters het volgende:
In mei weer een paar dagen Londen, maar heb het idee dat hotels ontzettend veel duurder zijn geworden dan vorig jaar. Misschien omdat het nu weekend is en vorige keer doordeweeks? Of omdat het nu in mei is en vorige keer in november was? Hoewel november toch ook populair is voor kerstmis-shoppen.

Hoe dan ook, denk dat ik maar eens een Z Hotel ga proberen, of wellicht Premier Inn. Maar zelfs dan betaal je al snel 150 pond (ja pond, geen euro) per nacht. Voor een fucking Premier Inn.
Zit je niet in de meivakantie?
pi_212227245
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zit je niet in de meivakantie?
In ieder geval niet voor het Nederlandse onderwijs, wellicht voor het Engelse?
pi_212227726
Er is sowieso early May Bank Holiday (eerste maandag in mei) en Spring Bank Holiday (laatste maandag in mei), lange weekenden waar veel mensen nog een of meer dagen aan vast plakken.
  dinsdag 30 januari 2024 @ 19:42:41 #245
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_212228194
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 18:51 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
In ieder geval niet voor het Nederlandse onderwijs, wellicht voor het Engelse?
Wij zitten in de Nederlandse meivakantie (we vertrekken op Koningsdag) en betalen 800 pond voor 4 nachten voor 3 personen inclusief ontbijt in een basic hotel met optie tot gratis annuleren. Als ik nu weer kijk, zie ik dat de prijzen inderdaad nog weer een heel stuk hoger zijn (het hotel dat wij geboekt hebben is inmiddels niet meer beschikbaar, maar de hotels die nog meer op mijn lijstje stonden, zijn zo 200 euro duurder voor 4 nachten :o Heel apart. )
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_212228731
Niet heel apart denk ik? Wij boeken onze hotels in Londen vaak al wel 7/8 maanden van te voren als het even kan, in de tijd erna worden ze enkel duurder. Hoe dichter op de reis data hoe duurder vaak & met wat geluk is de week voor de reisdatum ook weer wat goedkoper als nog niet alle kamers bezet zijn in die periode.
pi_212229849
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 17:37 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Travelodge is nog wel een slagje meer basic dan Ibis. Heb ooit in de bloedhitte in een Travelodge gezeten. Kreeg ik een stoffige ventilator. Ibis heeft tenminste nog airco.
Je hebt goede (nieuwe) Travelodges en slechte (ook nieuwe) Ibissen, het ontloopt elkaar niet zoveel.
  woensdag 31 januari 2024 @ 15:47:42 #248
38114 beantherio
pi_212237778
quote:
10s.gif Op zondag 28 januari 2024 11:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb daar ooit stagegelopen, Royal National en Tavistock Hotel horen allebei bij de Imperial Hotel Group. De ligging is wel ideaal :)
Mooie ligging inderdaad. Maar het valt wel op dat zelfs wat meer basic hotels als deze de prijzen de laatste jaren fors omhoog gegooid hebben. Pre-Corona heb ik daar nog wel eens onder de 100 pond per nacht betaald voor de wat populairdere perioden. Daar zitten ze nu ruim boven.

Stagelopen bij hotels als deze heb ik trouwens niet echt een voorstelling bij. Het oogt alsof ze vooral gebruik maken van personeel uit Azië. Maar dat zal niet bij alle afdelingen zo zijn. :)
  woensdag 31 januari 2024 @ 17:58:49 #249
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_212239713
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 januari 2024 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Niet heel apart denk ik? Wij boeken onze hotels in Londen vaak al wel 7/8 maanden van te voren als het even kan, in de tijd erna worden ze enkel duurder. Hoe dichter op de reis data hoe duurder vaak & met wat geluk is de week voor de reisdatum ook weer wat goedkoper als nog niet alle kamers bezet zijn in die periode.
Meestal wordt het inderdaad wel wát duurder, maar het is nu wel behoorlijk fors duurder geworden in een relatief korte tijd voor mijn gevoel :) . Nou ja, het maakt ons persoonlijk toch niet meer uit ;)
pi_212239801
Ik krijg ook het idee dat de prijzen voor de weekenden erg verschillen van de prijzen doordeweeks. Vorige keer Londen was november vorig jaar, doordeweeks. Komende keer is in mei, in het weekend.

In mei is het dit keer slechts twee nachten, waarbij de nacht van vrijdag op zaterdag significant goedkoper is dan de nacht van zaterdag op zondag. Daar zit wel een factor anderhalf tussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')