abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 januari 2023 @ 11:23:52 #51
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207706331
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En de AT-14 ARMATA zijn ontworpen om de Leopards aan te pakken ;)

Kan spannend worden
Eh, ze hebben er nog geen 20 en de weinige keren dat ze zichtbaar waren tijden parades en demonstraties had men problemen met die dingen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207706475
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:22 schreef theguyver het volgende:

Uit een helicopter gedonderd?
Daar heb ik nog niks over gehoord zelf niet in een van de tig telegram groepjes..
Vertel.
Neergestorte helikopter in Kiev ?

De minister van Binnenlandse Zaken van Oekraïne, Denis Monastirski, zat in de helikopter en is omgekomen. Hij is het meest hooggeplaatste lid van de Oekraïense overheid dat is overleden sinds de start van de oorlog. Ook de plaatsvervangend minister van Binnenlandse Zaken, een hoge ambtenaar van het ministerie, en hun assistenten zijn omgekomen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207707054
twitter


Of wie het denkt 2:39 min te kunnen uitluisteren ;) :

twitter
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207707101
Omg deze belgische loser die al in 2014 op de barricades in Maidan stond op te ruien, staat nu nog steeds nonsens te verkopen :O

Geef het op Guy, het lukt toch niet :N

twitter
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207707326
Ben ik de enige die het sturen van wapens naar Oekraïne als een potentieel gevaar ziet?
Stel je voor dat het Rusland lukt om Zelensky weg te krijgen en er een pro Russische president te krijgen.
Zitten ze daar met al die westerse wapens.
  woensdag 25 januari 2023 @ 12:53:08 #56
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207707414
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Neergestorte helikopter in Kiev ?

De minister van Binnenlandse Zaken van Oekraïne, Denis Monastirski, zat in de helikopter en is omgekomen. Hij is het meest hooggeplaatste lid van de Oekraïense overheid dat is overleden sinds de start van de oorlog. Ook de plaatsvervangend minister van Binnenlandse Zaken, een hoge ambtenaar van het ministerie, en hun assistenten zijn omgekomen.
Ah dat ongeluk van +- een week geleden.

Best kostbaar om zo van je minister af te komen.

Althans ik ga er vanuit dat de reden dat je dit aanhaalt dat hij uit de weg is geruimd!
Jegens een voor mij onbekende reden.

In Rusland vallen ze allemaal uit een raam.
In totaal al een stuk of 8 a 10
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 25 januari 2023 @ 12:56:54 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207707452
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:43 schreef Candymannetje het volgende:
Ben ik de enige die het sturen van wapens naar Oekraïne als een potentieel gevaar ziet?
Stel je voor dat het Rusland lukt om Zelensky weg te krijgen en er een pro Russische president te krijgen.
Zitten ze daar met al die westerse wapens.
Leuk zo' himars en raketwerpers en tanks als er geen onderdelen meer voor binnen komen of munitie.
Want ik ga er vanuit dat mocht dat gebeuren per Direct het materiaal en munitie stop word gezet.
Plus mocht het materiaal in Russische handen vallen dan word het al snel genoeg opgepikt door verschillende kanalen.

Maar goed als ik veel Russische prominente figuren moet geloven is al het gestuurde westerse materiaal allang kaput.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207707507
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:43 schreef Candymannetje het volgende:
Ben ik de enige die het sturen van wapens naar Oekraïne als een potentieel gevaar ziet?
Stel je voor dat het Rusland lukt om Zelensky weg te krijgen en er een pro Russische president te krijgen.
Zitten ze daar met al die westerse wapens.
Ach ik heb es grafiekje gezien met welke landen de meeste tanks hebben, en oekr stond er tussen met 1900 tanks. Tel daarbij de tientallen of mss zelfs honderden die ze buit gemaakt hebben op de russen (volgens @theguyver), en daar schiet dus blijkbaar allemaal niet veel meer van over. Want ze smeken alweer om honderden tanks ...

En wat betreft jouw opmerking ... daarom ook mijn vraag hiervoor over de voorstanders nu wel of niet verwachten van de nieuwe levering.
Deze optie stond er dan nog niet bij ... en mijn post werd zo al niet erg gesmaakt :')

En voor de rest ben je aan het dagdromen natuurlijk :D
Deze wonderwapens gaan (alweer) voor de ultieme overwinning zorgen *O*
Voordeel is dat hier niet mee kan gesjoemeld worden in oekr ... zou iets teveel opvallen moest er ineens ergens in een ander land zo een Leopard opduiken :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207707523
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:56 schreef theguyver het volgende:

Maar goed als ik veel Russische prominente figuren moet geloven is al het gestuurde westerse materiaal allang kaput.
Omgekeerd vind ik het raar dat er uberhaupt nog tanks moeten gestuurd worden want Rusland is al lang verslagen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207707552
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:43 schreef Candymannetje het volgende:
Ben ik de enige die het sturen van wapens naar Oekraïne als een potentieel gevaar ziet?
Stel je voor dat het Rusland lukt om Zelensky weg te krijgen en er een pro Russische president te krijgen.
Zitten ze daar met al die westerse wapens.
Met het ondoordacht invoeren van "sancties" heeft het westen al bewezen totaal niet na te denken over eventuele gevolgen van hun eigen acties.
Verwondering komt later wel
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207707596
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:07 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Met het ondoordacht invoeren van "sancties" heeft het westen al bewezen totaal niet na te denken over eventuele gevolgen van hun eigen acties.
Verwondering komt later wel
Het komt ze wel mooi uit voor de energietransitie, wat een toeval hè.
pi_207707650
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:11 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het komt ze wel mooi uit voor de energietransitie, wat een toeval hè.
Plus ze kunnen voor alles weer met de vinger naar Putin wijzen :Y
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 25 januari 2023 @ 13:59:05 #63
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207708191
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:43 schreef Candymannetje het volgende:
Ben ik de enige die het sturen van wapens naar Oekraïne als een potentieel gevaar ziet?
Stel je voor dat het Rusland lukt om Zelensky weg te krijgen en er een pro Russische president te krijgen.
Zitten ze daar met al die westerse wapens.
Sturen van wapens is niet zo slim, en niet omdat Rus dit mogelijk zal gaan confisqueren (want zó hi-tech is het allemaal niet), maar omdat je deze oorlog niet moet voeden gezien de risico's. Dat het Westen de kant kiest van UKR is niet zo vreemd daar zij mogelijk medeverantwoordelijk* zijn voor de turbulente situatie. Dit is net zo een situatie als die COVID hoax; het is duidelijk dat het onzin en opgezet is, maar het doel is niet helder, al kan je wel een hoop mogelijkheden naast elkaar zetten waarom dat wat gebeurt gebeurt.

Wij zitten hier als Westers klootjesvolk op de 1534e rij, ver van wat er daadwerkelijk gebeurt, zelfs de bevolking daar weten (of denken te weten) enkel de basis van het conflict. Ik sta zelf in contact met een aantal Rus/UKR en krijg dan hun mening te horen, en zelfs de UKR kant laat weten dat het allemaal onzinnig en onnodig is.

"The conflict started 2013/2014. Some Ukrainian hard liner ultranationalist types with some violent protests ousted a more Russia-friendly president in Ukraine (Viktor Yanukovich) and then immediately made a new government which started to do all kind of anti-Russia crap (like banning media, banning using Russian as main language in schools as a regional option, banning some political parties, etc.)" - aldus een geboren UKR

Iedereen heeft het in het algemeen over bovenstaande wat alles in gang heeft gezet, en toen begon het actie/reactie spelletje; inname Krim, Oost UKR die tegen Kiev rebelleerde en daarna een 8 jaar lange burgeroorlog. Gezien de geschiedenis en het verdoemen van alles wat de USA/Europa aanraakt is het sturen van wapens, en nu ook offensief gebeuren als tanks een flink risico. We weten ook al een tijdje hoe UKR bezig is met EUR om deel uit te maken van dit clubje, ondanks de corrupte bende dat het daar is. Al met al een hopeloze zaak en ze kunnen beter de angel eruit halen ipv het vuurtje op te stoken.

*Hogere BNW-mode: Bovenstaande is mogelijk ook niet relevant daar ze evengoed bezig kunnen zijn met een voorgrond/achtergrond-spelletje. Conflictje op de voorgrond en op de achtergrond bepaalde agenda's uitrollen zoals dat zichtbaar gebeurt; energie crisis....voedsel crisis.... realiseren van een Europees leger....etc, waar Rus ook onderdeel van is. Dus niets meer dan theater (zoals C-19) met een hoop doden als collateral damage

[ Bericht 0% gewijzigd door KNAK op 25-01-2023 14:27:57 ]
Mai pben rai~!
pi_207708427
quote:
Oekraïne verzwaart straffen voor ongehoorzaamheid en desertie in het leger

De Oekraïense president Volodimir Zelenski heeft vandaag een wet afgekondigd die de straffen voor militairen wegens ongehoorzaamheid en desertie verzwaart. De tekst heeft kritiek gekregen van mensenrechtenverdedigers.

Volgens de tekst, die op de website van het Oekraïense parlement staat, gaat het onder meer om het weigeren van het opvolgen van een bevel, het uiten van bedreigingen tegen een commandant, desertie, wegvluchten van het slagveld en alcoholverbruik.

De wet verbiedt rechtbanken strafvermindering te geven aan of voorwaardelijke straffen uit te spreken tegen militairen die schuldig bevonden zijn. Deze beschikking lokte felle kritiek uit, ook al werden de straffen niet veel zwaarder. Oekraïense soldaten riskeren tot twaalf jaar cel als ze deserteren, tot tien jaar cel als ze ongehoorzaam zijn of weigeren te vechten en tot zeven jaar cel wegens het bedreigen van een overste.

Het parlement keurde de wet in december goed. Bij het debat erover riepen verscheidene mensenrechtenorganisaties de president op de tekst niet te ondertekenen. Een petitie bracht bijna 35.000 handtekeningen bijeen. "In plaats van de militairen te danken die een grootschalige Russische invasie gedurende bijna een jaar terugdrongen en die met geslaagde operaties grondgebied konden bevrijden, krijgen we gevangenisstraffen voor de minste onenigheid met of opmerking aan commandanten", zo hekelt de petitie.

Het wetsontwerp kreeg wel steun van de Oekraïense stafchef Valerij Zaloezjnyj.

https://www.msn.com/nl-be(...)41eea9f5402f0b4c8570
En dat in het meest gemotiveerde leger ooit :?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:22 schreef theguyver het volgende:
Het betreft Oekraïens grondgebied geen Russisch grondgebied, gek dat mensen terug vechten in HUN land.
Grotendeel van de bevolking heeft ZELF de wapens opgepakt om terug te vechten tegen een agressor.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 25 januari 2023 @ 15:02:02 #65
24329 KNAK
ff w88,......
pi_207708821
https://www.telegraaf.nl/nieuws/440160707/rusland-zweert-wraak-na-levering-tanks-moeten-we-bang-zijn

"...moeten we bang zijn?"

Als er teveel berichtjes met dezelfde inhoud niet alleen van (onzin-)kranten maar ook 'officiele' kanalen afkomt weet je al genoeg. Het is dat het mogelijk allemaal theater is met een hoge inzet/vergevorderd collateral damage, anders zou je bijna gaan denken dat we worden geprept voor een hoop ellende. Nog even en de dienstplicht komt er mogelijk weer aan _O-
Mai pben rai~!
  woensdag 25 januari 2023 @ 15:15:37 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207708969
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omgekeerd vind ik het raar dat er uberhaupt nog tanks moeten gestuurd worden want Rusland is al lang verslagen
Oh sinds wanneer?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 25 januari 2023 @ 15:18:23 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207709007
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 14:22 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
En dat in het meest gemotiveerde leger ooit :?
[..]

Verdiep je eens in de slag om Kiev!

De Russen werden daar de eerste dagen vooral opgehouden door burgers die militaire kloffie aantrokken en weerstand boden.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207709015
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:15 schreef theguyver het volgende:

[..]
Oh sinds wanneer?
Allee allee ... de dagelijkse stroom mediaberichten over de successen van oekr en de grooooooote verliezen van Rusland.
Of ook jouw verhaaltjes over de succesvolle oekr trechter in Soledar en Bakhmut waar de russen onverbiddelijk gedecimeerd worden ...
Of jouw verhaal over de veeeeeele tanks en voertuigen die de oekr's buit gemaakt hebben.
Of de vele berichten in een forum iets verderop.

Dus ja, ik vraag mij af waarom die tanks uberhaupt nog nodig zijn?

Kunnen we niet beter bulldozers sturen om de laatste russen buiten te duwen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207709026
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:18 schreef theguyver het volgende:

[..]
Verdiep je eens in de slag om Kiev!

De Russen werden daar de eerste dagen vooral opgehouden door burgers die militaire kloffie aantrokken en weerstand boden.
goh ja ... nu de oekr's in een uniform gedwongen worden loopt het minder enthousiast blijkbaar ?
Ondanks de vele successen ?
Ik zou het tegendeel verwachten toch ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207709073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:02 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/440160707/rusland-zweert-wraak-na-levering-tanks-moeten-we-bang-zijn

"...moeten we bang zijn?"

Als er teveel berichtjes met dezelfde inhoud niet alleen van (onzin-)kranten maar ook 'officiele' kanalen afkomt weet je al genoeg. Het is dat het mogelijk allemaal theater is met een hoge inzet/vergevorderd collateral damage, anders zou je bijna gaan denken dat we worden geprept voor een hoop ellende. Nog even en de dienstplicht komt er mogelijk weer aan _O-
Het zou me niet verbazen.
Het westen wil persé een overwinning die ze -mijns inziens- niet kan behalen (of moeten we even tellen hoeveel oekr's er nog overschieten om in de pan te gooien ?)

Ze hebben gelachen met het plan van de russen om Kiev in 3 dagen omver te werpen.
Rusland lacht met het plan van het westen om de westerse economie in 3 maanden te kelderen met een hoopje sancties.
Het westen rest niets anders meer dan militair te escaleren.
Oekr bijstaan door het in de verdoemenis te duwen.

Putin kan in thuisland nog slag halen door oekraine geheel verwoest achter te laten, en te claimen dat het dus niet bij NATO zal gaan, tenzij als parking. Doel SMO behaald.
Het westen zal enkel haar wonden kunnen likken en zelf gebukt gaan onder de gevolgen van hun eigen sancties.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207709137
quote:
Westerse bondgenoten zetten druk op Oekraïne om Bachmoet op te geven: “Strategie is onhoudbaar”

Westerse bondgenoten dringen er bij Oekraïne op aan om de aandacht te verleggen van de maandenlange bloedige strijd in Bachmoet naar een mogelijk offensief in het zuiden van het land. Maar wil de Oekraïense president Volodymyr Zelensky de stad wel opgeven? Bachmoet is immers een belangrijk symbool van het Oekraïense verzet.

https://www.hln.be/buiten(...)onhoudbaar~a86f7991/
nogmaals ... een succesvolle trechter waar je de vijand kan decimeren (als je de verhaaltjes gelooft) ... geef je niet op ... :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207709166
En niemand die vandaag zelenski gelukkige verjaardag wenst :? ;(
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207709192
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:35 schreef UncleScorp het volgende:
En niemand die vandaag zelenski gelukkige verjaardag wenst :? ;(
Wat een verjaardagscadeaus...al die tanks van al die landen. En dan vandaag nog een speech van Biden met wsl nog meer cadeaus.
Definitely not CIA
pi_207709257
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat een verjaardagscadeaus...al die tanks van al die landen. En dan vandaag nog een speech van Biden met wsl nog meer cadeaus.
ow ja ... oorlogscadeau's om mee verder te spelen.
Ondertussen strengere straffen invoeren voor ongehoorzame militairen
En het bloedvergieten op peil houden

Wat een feestje :7
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207709297
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ow ja ... oorlogscadeau's om mee verder te spelen.
Ondertussen strengere straffen invoeren voor ongehoorzame militairen
En het bloedvergieten op peil houden

Wat een feestje :7
Hoezo hoor ik je nooit over Rusland in dit soort gevallen? De twee dingen die je Oekraïne kwalijk neemt gebeuren in Rusland eveneens, en in ergere mate ook.
pi_207709315
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:45 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hoezo hoor ik je nooit over Rusland in dit soort gevallen? De twee dingen die je Oekraïne kwalijk neemt gebeuren in Rusland eveneens, en in ergere mate ook.
Niet waar, dat is slechts propaganda.
En anders komt het omdat Rusland bedreigt wordt door het westen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_207709416
Mobilisatie, een aanvalsoorlog ingestuurd worden zonder fatsoenlijk materiaal, verkracht wordt door Tsjetsjenen, met een soort moderne Jihadstrijder als Kadyrov een heilige oorlog meevechten, of met een Wagner dat uit tuig bestaat..

Maar nee, Oekraïne straft bezopen soldaten. Laten we ons daar eens druk om maken, ja!
pi_207709462
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:52 schreef Raw85 het volgende:
Maar nee, Oekraïne straft bezopen soldaten. Laten we ons daar eens druk om maken, ja!
Het is zelenski die zich er druk om maakt hoor, en netjes gepubliceerd in jullie propaganda media.
Wat is het probleem ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207709466
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:45 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hoezo hoor ik je nooit over Rusland in dit soort gevallen? De twee dingen die je Oekraïne kwalijk neemt gebeuren in Rusland eveneens, en in ergere mate ook.
sja voor mij persoonlijk lag van in het begin de bal in het kamp van het westen om een diplomatieke oplossing voor dit conflict te bedingen ipv te laten escaleren tot oorlog.
Maar ja, ene dikke vette blonde loser moest daar een stokje voor steken.

En alweer mij verwijten wat jullie zelf doen :{w
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 25 januari 2023 @ 16:04:33 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_207709580
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 11:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Rusland stuurt ook eerst zijn ouwe brol hé

Save the best for last :D
Dat is ook lekker dan voor de troepen met het verouderde materiaal.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 25 januari 2023 @ 16:07:12 #81
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_207709627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 13:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Omgekeerd vind ik het raar dat er uberhaupt nog tanks moeten gestuurd worden want Rusland is al lang verslagen
Wie beweert dat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_207709666
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wie beweert dat dan?
Lees ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207709674
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wie beweert dat dan?
Helemaal niemand
pi_207709702
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:04 schreef ATuin-hek het volgende:

Dat is ook lekker dan voor de troepen met het verouderde materiaal.
En toch kan niemand ze tegen houden ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 25 januari 2023 @ 16:12:58 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_207709710
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Lees ?
Heb ik gedaan. Nog steeds geen bericht gezien dat Rusland allang verslagen is
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_207709735
Goh djeezes wat een mierenneukerij lol
Het was een reactie op dees

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:56 schreef theguyver het volgende:

Maar goed als ik veel Russische prominente figuren moet geloven is al het gestuurde westerse materiaal allang kaput.
Evenzeer nonsens opmerking hoor
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_207710592
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:43 schreef Candymannetje het volgende:
Ben ik de enige die het sturen van wapens naar Oekraïne als een potentieel gevaar ziet?
Stel je voor dat het Rusland lukt om Zelensky weg te krijgen en er een pro Russische president te krijgen.
Zitten ze daar met al die westerse wapens.
Tegen die tijd is het allemaal verouderd spul.
  woensdag 25 januari 2023 @ 17:28:48 #88
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_207710603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 16:14 schreef UncleScorp het volgende:
Goh djeezes wat een mierenneukerij lol
Het was een reactie op dees
[..]
Evenzeer nonsens opmerking hoor
Hoezo? De Russen beweren dat daadwerkelijk. Is wel onzin ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Beste debater 2022 woensdag 25 januari 2023 @ 19:28:29 #89
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207712010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 12:43 schreef Candymannetje het volgende:
Ben ik de enige die het sturen van wapens naar Oekraïne als een potentieel gevaar ziet?
Stel je voor dat het Rusland lukt om Zelensky weg te krijgen en er een pro Russische president te krijgen.
Zitten ze daar met al die westerse wapens.
Op dit moment is Russische agressie een groter gevaar voor het Westen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 25 januari 2023 @ 19:29:51 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207712032
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 15:43 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
ow ja ... oorlogscadeau's om mee verder te spelen.
Ondertussen strengere straffen invoeren voor ongehoorzame militairen
En het bloedvergieten op peil houden

Wat een feestje :7
Is er ergens in je litanie aan anti-Westerse beschuldigingen nog iets van verantwoordelijkheid bij Putin en Rusland te vinden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 woensdag 25 januari 2023 @ 19:37:05 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_207712157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 10:33 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Wat ist probleem ?
Ik stel gewoon vraag met verschillende -realistische- mogelijkheden...

En goh, dat er hier anderen enkel komen sneren op mensen die anders over het conflict denken, en enkel komen zanikken over Rusland en Putin, en propaganda en desinformatie... is dan weer wel normaal en acceptabel :?
Niet gesneerd.

En toch was je enige reactie op mijn uiteenzetting over waarom je argumentatie omtrent de VS en aartsvijanden en opofferen van volkeren logisch gezien niet klopt, dat dat beter in nws zou passen.

Niet echt discussie bevorderend.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_207712778
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Op dit moment is Russische agressie een groter gevaar voor het Westen.
Rusland is nog nooit een gevaar geweest voor het westen, nu ook niet.
pi_207712793
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Op dit moment is Russische agressie een groter gevaar voor het Westen.
Voor Oost-Oekraine.
Voor het westen zodra ze, westen, in het wespennest gaan roeren, dat risico nemen ze.

[ Bericht 3% gewijzigd door Alarmonoff op 25-01-2023 21:01:01 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_207712808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Rusland is nog nooit een gevaar geweest voor het westen, nu ook niet.
He? Wat was de koude oorlog dan :P een grapje?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_207712948
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]
He? Wat was de koude oorlog dan :P een grapje?
Nee hoor maar dat ging meer tussen de USA en de Sovjet unie.
Volgens mij heeft de Sovjet unie en nu Rusland nooit de behoefte gehad om west Europa te bezetten.
pi_207713009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nee hoor maar dat ging meer tussen de USA en de Sovjet unie.
Volgens mij heeft de Sovjet unie en nu Rusland nooit de behoefte gehad om west Europa te bezetten.
Dat is een beetje zo ongeveer waar het allemaal mee begon. Dat de ussr wel eens door zou willen drukken en niet zou stoppen bij berlijn. De plannen lagen ook al klaar aan alle 2 de kanten. Zie bijvoorbeeld patton. En dan had europa het strijdtoneel geweest.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 25 januari 2023 @ 20:23:32 #97
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207713049
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Rusland is nog nooit een gevaar geweest voor het westen, nu ook niet.
https://eenvandaag.avrotr(...)ad-bij-woord-voegen/

https://www.bnnvara.nl/jo(...)ekt-bom-op-nederland

https://fd.nl/samenleving(...)en-moeten-alert-zijn

Eerste paar hits. En dit is alleen Nederland..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207713056
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2023 20:20 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Dat is een beetje zo ongeveer waar het allemaal mee begon. Dat de ussr wel eens door zou willen drukken en niet zou stoppen bij berlijn. De plannen lagen ook al klaar aan alle 2 de kanten. Zie bijvoorbeeld patton. En dan had europa het strijdtoneel geweest.
Had Rusland plannen om door te stoten?
Heb je daar meer info over? dat wist ik niet.
Dat England wilde doorstoten wist ik ook niet, dat heb ik ook hier gelezen pas geleden.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 25 januari 2023 @ 20:25:12 #99
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_207713069
En dan hebben we het nog niet gehad over de politieke sturing. Denk aan FvD leden die op de loonlijst van Rusland staan. En de figuren die daar op staan zijn toevalligerwijs allemaal anti navo en eu.

Rusland is altijd een bedreiging geweest het is nu alleen kraakhelder geworden dat ze dat zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_207713079
quote:
Die Russische oorlogspropaganda kan ik niks mee, daar hebben we het al over gehad :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')