Wauw, wat zien ze er beiden goed uit zeg! Je kunt zien dat ze een soort van opluchting hebben bereikt zonder al dat gedoe met Kody en Robyn. Moet erg lachen om Christine die er geen doekjes om windt. Jammer dat Meri overal buiten wordt gehouden, had haar wat beters gegund, vooral omdat ze zolang hoopte dat er nog iets zou overblijven voor haar. Gelukkig heeft ze haar B & B en haar kledinglijn en ze heeft een hele lieve hartsvriendin die haar helpt met alles. Maar Christine en Janell hebben hun plek wel gevonden en ze zien er heel wat vlotter uit en beter verzorgd vind ik.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:10 schreef caroro het volgende:
📸 Bekijk deze video op Facebook
https://www.facebook.com/share/v/vhmxGSd9UZSZSzQ4/
Christine en Janelle gaven laatst een interview samen.
Wat zien ze er goed uit
https://www.rtl.nl/boulev(...)ristine-sister-wivesquote:Kody vertelt daarnaast dat hij 'geen toestemming heeft' om hun huwelijk eerder te beëindigen, dat laat hun geloof niet toe. Kody legt uit: "Ik ben hier de gevangene. Ik kan niet zomaar zeggen: 'Hé, trut. Ik ben klaar met jou.' Zodra we ons hebben verbonden om met een vrouw te trouwen, is die keuze weg."
Zoek op FB Watch eens de 2 ''talk back'' afleveringen op. Dan gaan ze samen (apart) de eerste en laatste aflevering bekijken en daar commentaar op geven.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zitten smullen van de laatste afleveringen met de één-op-ééngesprekken. Het droge huilen van Robyn, Christine die zich op geen enkele manier geremd voelde en alles zei wat ze dacht, Meri die hysterisch werd om iets wat Christine had gedeeld, en Janelle die er rustig en gelukkig uitzag.
Geweldig was vooral het stuk over de persoonlijkheidstesten, waar Robyn volgens Christine als een dramatisch persoonlijkheidstype uit naar voren kwam. Robyn ontkende dat ze zo'n test had gemaakt en sneerde: "And I'm not just being dramatic, Christine."![]()
Overigens heb ik later gelezen dat er in seizoen 6 wel degelijk een persoonlijkheidstest is gemaakt door Robyn. Dat is op beeld vastgelegd. Robyn was daar toen niet blij mee en was de dag erna afwezig bij de therapeutische sessie. Het is onduidelijk of dit om dezelfde test gaat, maar het klopt dus in ieder geval niet dat Robyn nooit een persoonlijkheidstest heeft gemaakt, zoals ze beweerde in de Tell All.
Leuk interview, dank je voor het delen! En er komt dus een nieuw seizoen waar iedereen in zit.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:10 schreef caroro het volgende:
📸 Bekijk deze video op Facebook
https://www.facebook.com/share/v/vhmxGSd9UZSZSzQ4/
Christine en Janelle gaven laatst een interview samen.
Wat zien ze er goed uit
Ah, daar ga ik even voor zitten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:56 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Zoek op FB Watch eens de 2 ''talk back'' afleveringen op. Dan gaan ze samen (apart) de eerste en laatste aflevering bekijken en daar commentaar op geven.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik even voor zitten.
Hmz, ik kan alleen een paar clips van 1 minuut vinden.
Is er nog iets spraakmakends in gezegd? Of iets verhelderends over die test?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:07 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik zie hetalleen nog domme dozen die gaan vertellen wat er te zien is
![]()
Sorry!
Ja genoeg, was interessanter dan de one on ones in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is er nog iets spraakmakends in gezegd? Of iets verhelderends over die test?
Op YouTube zijn er twee Talk Back-afleveringen te vinden. In de eerste kijken ze oude fragmenten terug en reageren ze daarop. In de tweede kijken ze naar de finale en reageren daarop. Die laatste is de moeite waard (en die staat misschien niet lang meer online):quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:09 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ja genoeg, was interessanter dan de one on ones in ieder geval
Er zijn na de 4 One on One's nog 4 afleveringen aan het seizoen geplakt, in deze volgorde:quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:56 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Zoek op FB Watch eens de 2 ''talk back'' afleveringen op. Dan gaan ze samen (apart) de eerste en laatste aflevering bekijken en daar commentaar op geven.
De look backs heb ik nog niet gezien, Christine's wedding sla ik over. (Heb een stukje gekeken en neequote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er zijn na de 4 One on One's nog 4 afleveringen aan het seizoen geplakt, in deze volgorde:
- Talk Back part 1
- Look Back: How it Started
- Talk Back part 2
- Look Back: How it's Going.
De bruiloft van Christine wordt in de VS uitgezonden in 2 delen op 8 en 15 januari.
Dankjewel. Weinig van dit seizoen gezien, wel gevolgd qua roddelsites zeg maar. Ga nu dit even kijken!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Op YouTube zijn er twee Talk Back-afleveringen te vinden. In de eerste kijken ze oude fragmenten terug en reageren ze daarop. In de tweede kijken ze naar de finale en reageren daarop. Die laatste is de moeite waard (en die staat misschien niet lang meer online):
Ik kan het alleen maar met je eens zijn. Heb gisterenavond de laatste aflevering gekeken.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 08:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zitten smullen van de laatste afleveringen met de één-op-ééngesprekken. Het droge huilen van Robyn, Christine die zich op geen enkele manier geremd voelde en alles zei wat ze dacht, Meri die hysterisch werd om iets wat Christine had gedeeld, en Janelle die er rustig en gelukkig uitzag.
Geweldig was vooral het stuk over de persoonlijkheidstesten, waar Robyn volgens Christine als een dramatisch persoonlijkheidstype uit naar voren kwam. Robyn ontkende dat ze zo'n test had gemaakt en sneerde: "And I'm not just being dramatic, Christine."![]()
Overigens heb ik later gelezen dat er in seizoen 6 wel degelijk een persoonlijkheidstest is gemaakt door Robyn. Dat is op beeld vastgelegd. Robyn was daar toen niet blij mee en was de dag erna afwezig bij de therapeutische sessie. Het is onduidelijk of dit om dezelfde test gaat, maar het klopt dus in ieder geval niet dat Robyn nooit een persoonlijkheidstest heeft gemaakt, zoals ze beweerde in de Tell All.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:32 schreef TolstoiFan het volgende:
Goed nieuws!Woow! Dat is niet haar broer of de buurman, neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Woow! Dat is niet haar broer of de buurman, neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws!Jaaaa zo tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws!Good for her!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godsamme wat verschrikkelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:11 schreef Donna het volgende:
https://www.theashleysrea(...)icted-gunshot-wound/
‘Sister Wives’ Tragedy: Garrison Brown— Son of Janelle & Kody Brown— Dead at Age 25 From Apparent Self-Inflicted Gunshot Wound
Same. Echt diep triest.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:04 schreef PoesInDoos het volgende:
Hè bah, ik ben er echt naar van. Heb normaal niet veel met ''celebrity deaths'' maar deze komt wel hard binnen.
Ja vreselijk, 2 van zulke lieve jongens..quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Same. Echt diep triest.
En Gabe heeft hem gevonden en die was mentaal ook al 'zo zo'.
Volgens mij woonden ze samen, waren het dikke vrienden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Same. Echt diep triest.
En Gabe heeft hem gevonden en die was mentaal ook al 'zo zo'.
Ik dacht dat hij sinds vorig jaar alleen woonde, maar beste vrienden sowieso idd. Echt treurig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij woonden ze samen, waren het dikke vrienden.
Ja, dat heb ik ook. Die verhuizing naar Flagstaff, hoe Kody tijdens de coronaperiode tegen de jongens deed, de nasleep daarvan... Ik weet niet wat er is gebeurd en of dit een (doorslaggevende) rol heeft gespeeld, maar in de serie zag je beide jongens al langer steeds ongelukkiger worden. Janelle maakte zich er zorgen om. Och, die arme mensen. Ik heb zelfs te doen met Kody die het nu nooit meer goed zal kunnen maken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:04 schreef PoesInDoos het volgende:
Hè bah, ik ben er echt naar van. Heb normaal niet veel met ''celebrity deaths'' maar deze komt wel hard binnen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:11 schreef Donna het volgende:
https://www.theashleysrea(...)icted-gunshot-wound/
‘Sister Wives’ Tragedy: Garrison Brown— Son of Janelle & Kody Brown— Dead at Age 25 From Apparent Self-Inflicted Gunshot Wound
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop dat hij het nog goed heeft gemaakt met Kody.
Ik snapte niet precies wat je bedoelde, dus hier de oorspronkelijke tekst:quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Jeetje.
Ik lees het nu net pas en in het bericht van Donna staat een update, dat volgens The Ashley in het politierapport staat, dat Janelle aan de politie heeft gezegd, dat hij het niet goed had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |