Godsamme wat verschrikkelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:11 schreef Donna het volgende:
https://www.theashleysrea(...)icted-gunshot-wound/
‘Sister Wives’ Tragedy: Garrison Brown— Son of Janelle & Kody Brown— Dead at Age 25 From Apparent Self-Inflicted Gunshot Wound
Same. Echt diep triest.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:04 schreef PoesInDoos het volgende:
Hè bah, ik ben er echt naar van. Heb normaal niet veel met ''celebrity deaths'' maar deze komt wel hard binnen.
Ja vreselijk, 2 van zulke lieve jongens..quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Same. Echt diep triest.
En Gabe heeft hem gevonden en die was mentaal ook al 'zo zo'.
Volgens mij woonden ze samen, waren het dikke vrienden.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:08 schreef Donna het volgende:
[..]
Same. Echt diep triest.
En Gabe heeft hem gevonden en die was mentaal ook al 'zo zo'.
Ik dacht dat hij sinds vorig jaar alleen woonde, maar beste vrienden sowieso idd. Echt treurig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij woonden ze samen, waren het dikke vrienden.
Ja, dat heb ik ook. Die verhuizing naar Flagstaff, hoe Kody tijdens de coronaperiode tegen de jongens deed, de nasleep daarvan... Ik weet niet wat er is gebeurd en of dit een (doorslaggevende) rol heeft gespeeld, maar in de serie zag je beide jongens al langer steeds ongelukkiger worden. Janelle maakte zich er zorgen om. Och, die arme mensen. Ik heb zelfs te doen met Kody die het nu nooit meer goed zal kunnen maken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:04 schreef PoesInDoos het volgende:
Hè bah, ik ben er echt naar van. Heb normaal niet veel met ''celebrity deaths'' maar deze komt wel hard binnen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:11 schreef Donna het volgende:
https://www.theashleysrea(...)icted-gunshot-wound/
‘Sister Wives’ Tragedy: Garrison Brown— Son of Janelle & Kody Brown— Dead at Age 25 From Apparent Self-Inflicted Gunshot Wound
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik hoop dat hij het nog goed heeft gemaakt met Kody.
Ik snapte niet precies wat je bedoelde, dus hier de oorspronkelijke tekst:quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]Jeetje.
Ik lees het nu net pas en in het bericht van Donna staat een update, dat volgens The Ashley in het politierapport staat, dat Janelle aan de politie heeft gezegd, dat hij het niet goed had gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |