abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 september 2023 @ 12:56:31 #101
58921 Day
You can fly!
pi_210632469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2023 17:02 schreef TolstoiFan het volgende:
Ik kijk via Facebook de afleveringen. Daar geen problemen met ingezoomde beelden. Aflevering 3 is wel een heftige inderdaad met de beruchte FY Kody.
Mag ik ook een linkje via DM? :)
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_210633727
quote:
11s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Is het weer op tv? :@
Nee, ik kijk via Facebook. Het begint binnenkort wel op TLC weer.
  donderdag 14 september 2023 @ 14:40:37 #103
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210633736
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 14:39 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Ik wist niet dat dat kon :o Maar ik heb ook geen FB meer :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210633832
quote:
11s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:40 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Is het weer op tv? :@
Ja gisteravond de eerste aflevering 👍🏼
Screw them.
We're going home.
  donderdag 14 september 2023 @ 14:53:21 #105
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210633843
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 14:51 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Ja gisteravond de eerste aflevering 👍🏼
Oh? :o
Ik was geen echte volger maar als ik er eenmaal inzat bleef ik wel kijken want wat een sneue vertoning :D
Maar thnx!! Ik zal het in de gaten houden O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210633939
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
Best goede uitzending. Kody nog steeds zwaar gekrenkt doordat sommige vrouwen een leven voor zichzelf kiezen. Hoe durven zij hun leider in de steek te laten! Gesprek tussen Kody en zijn ex over wat te doen met de Kerstdagen. Zij wil niet naar de woning van Kody en zijn nog laatste vrouw. Kody vindt nog steeds dat de kinderen hun excuses moeten aanbieden voor hun respectloze gedrag naar hem toe. Hij vergeet hoe hij zelf heeft staan schreeuwen tegen iedereen en heeft het nog steeds over het feit dat hij bijna dood was gegaan aan covid. Ook is dat stuk land nog steeds niet afbetaald doordat er geen geld is. Moet er weer even inkomen en ben alle namen van zijn vrouwen kwijt maar het komt er op neer dat die ene, dikke, haar camper op winterstalling heeft moeten zetten en nog steeds geen woning kan laten bouwen op dat stuk grond en weer zal moeten gaan huren. Geld is opgegaan aan koop van het huis van zijn laatste vrouw? We zullen zien hoe ze allemaal de feestdagen door gaan komen maar in ieder geval niet samen met alle kinderen. Laatste vrouw probeert nog een soort van pact te sluiten met zijn allereerste vrouw. Zij beweert dat Kody gewoon doodmoe is en de vrouwen de leiding over moeten gaan nemen. Zal Kody leuk vinden! _O-
Het mooiste vond ik nog dat Christine en Kodi in dat restaurantje zaten om even bij te praten / planning door te nemen. Zij vol levenslust en stralend en een instelling van ‘je kan er om lachen of huilen, laten we er maar om lachen’ en dan hij als een zuurpruim ‘ik vind het niet om te lachen. Zie je me lachen? Ik ging bijna dood aan COVID. Ik wil Christine nog een paar maanden haten’

En dan haar opluchting: ik ben zó blij dat ik niet meer met die man getrouwd ben!

Ik heb wel weer zin in het nieuwe seizoen.

Meri zegt trouwens maar netjes ja en amen tegen Robyn, en ik zat er zo naar te kijken maar wat een situatie is dat ook. Robyn heeft feitelijk haar man overgenomen en Meri krijgt niks meer van Kodi en dan zit Robyn te vertellen hoe zwaar hij het heeft en we moeten samen de fakkel dragen. Onze man heeft het zo zwaar met de scheiding en alles. Ja de groeten. Gelukkig slikt Meri ook niet alles voor zoete koek.
Screw them.
We're going home.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 september 2023 @ 16:27:51 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210634660
Ik heb zin in het nieuwe seizoen, maar vind t wel jammer dat hier al veel besproken word van afleveringen die nog moeten komen in NL op de televisie :@
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_210634851
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 16:27 schreef Ynske het volgende:
Ik heb zin in het nieuwe seizoen, maar vind t wel jammer dat hier al veel besproken word van afleveringen die nog moeten komen in NL op de televisie :@
Dat moet eigenlijk wel in spoilertags inderdaad, dit is het TLC topic en niet de USA versie :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_210634946
'T zijn wel goede influencers, Christine, Mykelti en Janelle; ik heb gegoogled op dat Plexus drankje :@
pi_210641002
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 14:39 schreef TolstoiFan het volgende:

[..]
Is inmiddels begonnen op TLC hoor. :Y
pi_210641037
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 15:03 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Het mooiste vond ik nog dat Christine en Kodi in dat restaurantje zaten om even bij te praten / planning door te nemen. Zij vol levenslust en stralend en een instelling van ‘je kan er om lachen of huilen, laten we er maar om lachen’ en dan hij als een zuurpruim ‘ik vind het niet om te lachen. Zie je me lachen? Ik ging bijna dood aan COVID. Ik wil Christine nog een paar maanden haten’

En dan haar opluchting: ik ben zó blij dat ik niet meer met die man getrouwd ben!

Meri zegt trouwens maar netjes ja en amen tegen Robyn, en ik zat er zo naar te kijken maar wat een situatie is dat ook. Robyn heeft feitelijk haar man overgenomen en Meri krijgt niks meer van Kodi en dan zit Robyn te vertellen hoe zwaar hij het heeft en we moeten samen de fakkel dragen. Onze man heeft het zo zwaar met de scheiding en alles. Ja de groeten. Gelukkig slikt Meri ook niet alles voor zoete koek.
Heerlijk dat jij de namen van de vrouwen nog weet. *O*
Meri wil ook niet weg bij Cody, wat ik heel verwonderlijk vind want er is helemaal niets meer tussen hen en Cody heeft sowieso voor zijn laatste vrouw Robyn gekozen waar Meri zelfs háár huwelijk met Codi voor op moest geven om het wettelijk te maken en de kinderen van Robyn te kunnen adopteren.
Christine ziet er inderdaad erg gelukkig uit en dat zint Codi natuurlijk niet. Dat zijn vrouwen zó gemakkelijk zonder hem zouden kunnen zit hem dwars. Verheug me op het verloop van de serie. *O* *O* *O* *O*
pi_210641042
quote:
Ik kijk altijd via TLC, wist niet eens dat Nederland het ook uit zou zenden. Je kunt het ons daarom niet kwalijk nemen dat we hier alles al bespreken. Je kunt het nu toch ook via TLC gaan bekijken? :?
  vrijdag 15 september 2023 @ 11:47:32 #113
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210641667
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 10:54 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik kijk altijd via TLC, wist niet eens dat Nederland het ook uit zou zenden. Je kunt het ons daarom niet kwalijk nemen dat we hier alles al bespreken. Je kunt het nu toch ook via TLC gaan bekijken? :?
Tlc Nederland? Of tlc Amerika? Dat is nog wel een verschil. Op tlc Nederland is pas 1 aflevering geweest.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 september 2023 @ 12:20:14 #114
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210641979
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Is inmiddels begonnen op TLC hoor. :Y
wanneer? welke dag?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_210642327
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2023 15:03 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Helemaal met je eens! En de relatie tussen Robyn en Meri is inderdaad merkwaardig. Robyn lijkt niet door te hebben dat zij de plek van Meri heeft ingenomen en lijkt niet echt met Meri mee leven, maar doet in plaats daarvan een beroep op Meri om Kody te helpen en hun grote gezin intact te houden. 8)7 Dat gesprek zou ze met Kody moeten hebben, die iedereen van zich vervreemdt.

Waarom zou Meri maar bij Robyn langs blijven gaan? Stockholmsyndroom?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 september 2023 @ 13:08:08 #116
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210642336
Die wenkbrauwen van Robyn :X
Today is life -

Dale Carnegie
pi_210642348
TLC Nederland zendt Sister Wives elke woensdagavond om 20.30 uur uit. De eerste aflevering was op 13 september, dus we hebben nog maar één uitzending gehad.
pi_210642367
quote:
Eens. In grote lijnen weet ik wel wat er gaat gebeuren, maar ik zou het jammer vinden als de afleveringen die in Nederland nog niet zijn uitgezonden worden besproken zonder spoilertags.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 september 2023 @ 13:12:22 #119
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210642375
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
TLC Nederland zendt Sister Wives elke woensdagavond om 20.30 uur uit. De eerste aflevering was op 13 september, dus we hebben nog maar één uitzending gehad.
zit mm nu terug te kijken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_210642431
Zullen we bij deze afspreken dat de TLC NL afleveringen mogen worden besproken en de USA (die drie afleveringen voorloopt) in spoilertags gaat?
pi_210647721
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 13:06 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Helemaal met je eens! En de relatie tussen Robyn en Meri is inderdaad merkwaardig. Robyn lijkt niet door te hebben dat zij de plek van Meri heeft ingenomen en lijkt niet echt met Meri mee leven, maar doet in plaats daarvan een beroep op Meri om Kody te helpen en hun grote gezin intact te houden. 8)7 Dat gesprek zou ze met Kody moeten hebben, die iedereen van zich vervreemdt.

Waarom zou Meri maar bij Robyn langs blijven gaan? Stockholmsyndroom?
Ja, dat Robyn bij Meri langs blijft gaan zou ik nog enigszins begrijpen, zij heeft het tact van een deurkruk. Die leeft inderdaad niet met Meri mee. Walst daar gewoon overheen.

Dat Meri bij Robin langs blijft gaan snap ik ook niet. Ze is echt nergens goed voor. Zelfs de kalkoen die ze traditiegetrouw maakt hoeft niet meer. Kodi vindt die van Robyn lekkerder. ( :D )
Screw them.
We're going home.
  zaterdag 16 september 2023 @ 07:17:25 #122
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210648826
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2023 13:19 schreef PoesInDoos het volgende:
Zullen we bij deze afspreken dat de TLC NL afleveringen mogen worden besproken en de USA (die drie afleveringen voorloopt) in spoilertags gaat?
Volgens mij kijken de meesten t vooruit :D
Maar best, zal wel een spoilertagfeestje worden dan *O*

Al komt na een paar afleveringen ongeveer elke samenvatting neer op:
- sjezus, wat een lul is die Kody
- waarom blijf Mery nog bij die kneus
- mooi dat Janelle en Christine klaar zijn met die gast
- Die loser wilde gewoon alleen met Robyn overblijven :r
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 16 september 2023 @ 07:40:07 #123
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210648870
quote:
Of, om de boel niet te te chaotisch te maken, maak je voor de USA versie een apart topic aan?
Hier dan geen spoilers, leest voor de niet-vooruitkijkers ook prettiger…
  zaterdag 16 september 2023 @ 08:07:46 #124
28167 matthijst
pi_210648970
Voor een serie die al sinds 2010 loopt en pas 4 topics heeft wat overdreven?
pi_210649012
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 september 2023 07:40 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Of, om de boel niet te te chaotisch te maken, maak je voor de USA versie een apart topic aan?
Hier dan geen spoilers, leest voor de niet-vooruitkijkers ook prettiger…
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 08:07 schreef matthijst het volgende:
Dit ;)
  zaterdag 16 september 2023 @ 08:23:32 #126
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210649049
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 08:07 schreef matthijst het volgende:
Het is een vraag/voorstel, niks moet.
Maar het is niet gewenst dat er straks gezeur komt over wel/niet spoileren.
Als jullie er gezamenlijk uitkomen, dan prima… ^O^
  zaterdag 16 september 2023 @ 09:41:52 #127
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210649414
Ik dacht dat er al een topic was voor sister wives usa/vooruitkijken maar dat kan ik niet meer terugvinden, dus misschien vergis ik me.
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 09:48:15 #128
382129 crew  Donna
pi_210649474
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:41 schreef Ceviche het volgende:
Ik dacht dat er al een topic was voor sister wives usa/vooruitkijken maar dat kan ik niet meer terugvinden, dus misschien vergis ik me.
Dit topic is ooit begonnen (door mij) in SHO en was toen gewoon voor de NL uitzendingen en al het nieuws en roddels. Dus eigenlijk ging alles toen door elkaar.
Ergens is er toen zo'n reorganisatie geweest en was het ineens een TV topic. Maar de roddels en nieuwsberichten staan er ook nog altijd tussen natuurlijk.
Dusja, wat doe je dan. :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 september 2023 @ 10:28:44 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210649858
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 09:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Dit topic is ooit begonnen (door mij) in SHO en was toen gewoon voor de NL uitzendingen en al het nieuws en roddels. Dus eigenlijk ging alles toen door elkaar.
Ergens is er toen zo'n reorganisatie geweest en was het ineens een TV topic. Maar de roddels en nieuwsberichten staan er ook nog altijd tussen natuurlijk.
Dusja, wat doe je dan. :P
tv kijken, roddels en nieuwsberichten vind ik helemaal geen probleem. net ook weer een artikel gelezen. maar ikzelf vind het niet prettig om nu al te lezen wat exact gebeurt in de aflevering die nog gaat komen, dan hoef ik al niet meer te kijken en is de lol er voor mij iig af.
maar misschien ben ik daar de enige en raar in
Today is life -

Dale Carnegie
pi_210650406
quote:
Dat deed ik ook maar toen moest het met spoilers en nadat ik dat gedaan had is alles verwijderd? Ik mis n.l. een en ander maar goed. Ik zal me in gaan houden en hier geen verslag meer van doen. Veel plezier verder. :W
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 16 september 2023 @ 11:52:43 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_210650480
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 11:45 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dat deed ik ook maar toen moest het met spoilers en nadat ik dat gedaan had is alles verwijderd? Ik mis n.l. een en ander maar goed. Ik zal me in gaan houden en hier geen verslag meer van doen. Veel plezier verder. :W
Waarom die lange tenen?
Erg jammer dat je nu geen verslag meer wilt doen, gewoon in spoilers?
Today is life -

Dale Carnegie
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 13:21:23 #132
382129 crew  Donna
pi_210651232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 10:28 schreef Ynske het volgende:

[..]
tv kijken, roddels en nieuwsberichten vind ik helemaal geen probleem. net ook weer een artikel gelezen. maar ikzelf vind het niet prettig om nu al te lezen wat exact gebeurt in de aflevering die nog gaat komen, dan hoef ik al niet meer te kijken en is de lol er voor mij iig af.
maar misschien ben ik daar de enige en raar in
Nee precies, heb ik ook wel.
USA in spoilers lijkt me een goed idee. Zo doen ze dat wel met meer series hier opt forum :Y :Y
pi_210651815
En real life nieuws valt niet onder spoilers lijkt mij.. We hebben hier kunnen lezen dat Christine is vertrokken, dan duurt het nog 2 jaar voor we het op TLC kunnen zien :D
  zaterdag 16 september 2023 @ 15:14:51 #134
28167 matthijst
pi_210651976
Ach ja, en wat is een spoiler?
"Robin jankt" kan elke aflevering zijn. :P
pi_210652070
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2023 15:14 schreef matthijst het volgende:
Ach ja, en wat is een spoiler?
"Robin jankt" kan elke aflevering zijn. :P
Inhoudelijke zaken die in een aflevering gebeuren ;)
Robyn jankt altijd ja.
  Moderator zaterdag 16 september 2023 @ 15:52:33 #136
382129 crew  Donna
pi_210652441
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 15:00 schreef PoesInDoos het volgende:
En real life nieuws valt niet onder spoilers lijkt mij.. We hebben hier kunnen lezen dat Christine is vertrokken, dan duurt het nog 2 jaar voor we het op TLC kunnen zien :D
Precies.

En 'Robyn jankt deze aflevering niet' is wel een spoiler. :P
pi_210670048
Ik ga er van uit dat dit mag, want Facebook en geen shabby download;

De nieuwste aflevering (S18.5) link
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210703887
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2023 11:52 schreef Ynske het volgende:

[..]
Waarom die lange tenen?
Erg jammer dat je nu geen verslag meer wilt doen, gewoon in spoilers?
De verwarring is compleet. Ik deed verslag van de nieuwe uitzending, waarvan we weten dat deze al ´oud´ is, en werd aangesproken op het feit dat ik spoiler. Beetje vreemd want de serie is weer op TLC begonnen en dacht dat je dan ook verslag kunt doen. Ik heb geen lange tenen maar nadat ik alles in een spoiler had gezet was het opeens verdwenen. We doen dus wél verslag van de uitzendingen op TLC nu?
Gisteren gekeken en ik moet zeggen dat Kody steeds agressiever aan het worden is want o wee als je hem niet steunt in zijn zielige gedrag. Ze moeten naar hém luisteren maar andersom is niet nodig. Woedend loopt hij weg bij Janel als die ook eens iets wil zeggen. Ik denk dat die relatie nu ook wel voorbij is want Janel stak haar middenvinger op met de woorden FUCK YOU! En gelijk heeft ze!
Het etentje met Christine is ook vreemd verlopen. Christine was erg sarcastisch en dat zinde Kody natuurlijk weer niet. Hing veel spanning in de lucht. En Robin kan alleen maar janken want die ziet niet dat Kody haar als favoriete vrouw heeft en de anderen, inclusief hun kinderen, zwaar verwaarloosd heeft. Maar ja, als je zo´n kerel al die jaren ook op handen hebt gedragen en hem de leiding hebt gegeven over alles en iedereen is het nu wel schrikken voor hem dat de vrouwen eens voor zichzelf en de kinderen gaan kiezen. Het zooitje is nu compleet.
En de mensen die de uitzending nog moeten gaan zien kunnen hier dus beter nog niet lezen lijkt mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Chea49 op 23-09-2023 10:57:42 ]
pi_210775234
Kody op bezoek bij zijn broers en ze praten over de scheiding tussen Kody en Christine. Ik heb de indruk dat Kody eindelijk door heeft dat hij zijn 1ste 3 vrouwen niet echt netjes behandeld heeft en zijn woede teveel op de voorgrond is geweest zodat hij het echte plaatje niet meer kon zien. En ook hier draait alles weer om communicatie want er wordt erg veel langs elkaar heen gepraat. Ook het slechte contact met zijn kinderen ligt hem zwaar. Durft Kody nu eindelijk eens in de spiegel te kijken? Ik vrees echter dat het allang te laat is en hij over zal blijven met zijn 4de vrouw waar hij de meeste aandacht voor had, vooral in coronatijd. Ik vind trouwens niet dat zijn 4de vrouw ook maar ergens aan schuldig is. Maar toen die erbij is gekomen is alles verdomd snel achteruit gegaan en had Kody minder aandacht voor alle anderen. Hij kan het niet verdragen dat zijn vrouwen hem verlaten en niet naar hem willen luisteren. Hij heeft nu nog maar 1 vrouw die dat wél doet en dat is nummer 4!
  donderdag 28 september 2023 @ 12:46:14 #140
28167 matthijst
pi_210776121
Naja, die Robyn was er wel bij natuurlijk.
Of zou ze niet door hebben gehad dat hij meer dan 1/4e van de tijd bij haar was.
  donderdag 28 september 2023 @ 12:55:28 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210776199
Los daarvan is het gewoon een manipulatief kreng, de enige reden dat ze uit Vegas verhuisden was omdat haar zoon voor zijn studie naar deze omgeving verhuisde zij Vegas "geen geschikte omgeving" vond om kinderen op te voeden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 28 september 2023 @ 14:48:19 #142
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210777376
Gisteren voor het eerst weer gezien :o
Wat een nare vent die Kody .. en die Robyn is ook een misselijk wijf :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210780961
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:55 schreef Leandra het volgende:
Los daarvan is het gewoon een manipulatief kreng, de enige reden dat ze uit Vegas verhuisden was omdat haar zoon voor zijn studie naar deze omgeving verhuisde zij Vegas "geen geschikte omgeving" vond om kinderen op te voeden :')
Dit dus. Alles opsluiten tijdens corona, maar zelf corona oplopen door een fucking nanny _O- 8)7
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_210793701
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Dit dus. Alles opsluiten tijdens corona, maar zelf corona oplopen door een fucking nanny _O- 8)7
Dat vond ik inderdaad wel apart, alle anderen wijzen op hun onverantwoordelijke gedrag tijdens corona en dat dan zélf oplopen door de nanny. Hij is gaan ageren toen zijn andere vrouwen niet meer naar hem wilden luisteren en zéker zijn wat oudere kinderen al niet meer. En Robyn is nu eenmaal een zeer volgzame vrouw, heeft hij zélf gezegd. Die komt er nog wel achter als haar kids in de pubertijd komen en ook niet meer zullen luisteren naar hem. Kijken voor wie ze dan gaat kiezen. Overigens was hij zélf degene die niet meer wilde slapen bij Christine, afstand had genomen van zijn allereerste vrouw die haar huwelijk met hem had opgegeven zodat Kody en Robyn konden trouwen en ook steeds minder kwam bij Janel door ruzie met hun kinderen. Verwacht hij nu serieus dat die vrouwen dat allemaal maar pikken en hem trouw blijven? Hij trok zijn laatste vrouw voor in alles tot en met dat prachtige huis toe, waar de anderen hun geld voor hebben afgestaan. Overigens heeft Robyn hem daar echt wel op aangesproken maar hij gebruikte de jonge leeftijd van haar kinderen als excuus om daar vaker te zijn én het gehoorzaam volgen van zijn regels door Robyn.
pi_210793705
quote:
11s.gif Op donderdag 28 september 2023 14:48 schreef Puzzie het volgende:
Gisteren voor het eerst weer gezien :o
Wat een nare vent die Kody .. en die Robyn is ook een misselijk wijf :r
Ik weet het niet, zij is gewoon erg volgzaam en wilde maar dolgraag alles goed hebben met haar en de andere vrouwen. Die is nu alleen met Kody echt niet meer zo happy hoor. :N
  zaterdag 30 september 2023 @ 11:02:24 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_210793717
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik weet het niet, zij is gewoon erg volgzaam en wilde maar dolgraag alles goed hebben met haar en de andere vrouwen. Die is nu alleen met Kody echt niet meer zo happy hoor. :N
Ze lijkt volgzaam maar is manipulatief.
Ze weet het zo te brengen dat hij denkt dat het zijn idee is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 30 september 2023 @ 14:41:42 #147
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_210795143
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 11:00 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Karma is a bitch
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210799222
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dat vond ik inderdaad wel apart, alle anderen wijzen op hun onverantwoordelijke gedrag tijdens corona en dat dan zélf oplopen door de nanny. Hij is gaan ageren toen zijn andere vrouwen niet meer naar hem wilden luisteren en zéker zijn wat oudere kinderen al niet meer. En Robyn is nu eenmaal een zeer volgzame vrouw, heeft hij zélf gezegd. Die komt er nog wel achter als haar kids in de pubertijd komen en ook niet meer zullen luisteren naar hem. Kijken voor wie ze dan gaat kiezen. Overigens was hij zélf degene die niet meer wilde slapen bij Christine, afstand had genomen van zijn allereerste vrouw die haar huwelijk met hem had opgegeven zodat Kody en Robyn konden trouwen en ook steeds minder kwam bij Janel door ruzie met hun kinderen. Verwacht hij nu serieus dat die vrouwen dat allemaal maar pikken en hem trouw blijven? Hij trok zijn laatste vrouw voor in alles tot en met dat prachtige huis toe, waar de anderen hun geld voor hebben afgestaan. Overigens heeft Robyn hem daar echt wel op aangesproken maar hij gebruikte de jonge leeftijd van haar kinderen als excuus om daar vaker te zijn én het gehoorzaam volgen van zijn regels door Robyn.
Ik ben niet van het delen....maar deze gooide ik onder het kopje: g.a.t.h.k.o.g.w.
Gratis af te halen/kan ook gebracht worden. :+
  zaterdag 30 september 2023 @ 23:49:12 #149
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_210801212
quote:
1s.gif Op donderdag 28 september 2023 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 1 oktober 2023 @ 09:49:13 #150
402127 oma-Nijn
Trotse oma
pi_210803060
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 23:49 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haha, dat dus _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')