Oh, jemig. Wat jammerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Woensdag komt het niet meer op tlc
Ik hou het hier maar in de gatenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen maar weer geduldig (nou ja) geduldig, afwachten, oma Nijn
Heel goed, omaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hou het hier maar in de gaten
quote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Man, wat was die Tell All smullen. Ik was nooit zo fel anti-Robyn als menigeen hier, maar na die Tell All vind ik het een verschrikkelijk mens. Ze doet alsof ze zelf zo redelijk is, maar ze gaat volkomen voorbij aan haar eigen rol in de slechte relaties die ze met andere vrouwen had en haar blinde Kody-adoratie kon ze duidelijk niet meer verhullen. Die opmerking over striae en overgewicht was wel het dieptepunt.
Goeie vergelijking, Nellie karakter ook.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Haha, het is een vreselijk wijf.
Ik erger me zelfs aan die 'harde krullen'
Nellie uit Little house
Geweldige post. Zo raakquote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Man, wat was die Tell All smullen. Ik was nooit zo fel anti-Robyn als menigeen hier, maar na die Tell All vind ik het een verschrikkelijk mens. Ze doet alsof ze zelf zo redelijk is, maar ze gaat volkomen voorbij aan haar eigen rol in de slechte relaties die ze met andere vrouwen had en haar blinde Kody-adoratie kon ze duidelijk niet meer verhullen. Die opmerking over striae en overgewicht was wel het dieptepunt.
Hahaha, ja, helemaal waar.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Haha, het is een vreselijk wijf.
Ik erger me zelfs aan die 'harde krullen'
Nellie uit Little house
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht het zijn nu drie? Ik dacht dat er een verstandig genoeg was om een te gaan
2 zijn vrijwillig gegaan en eentje is gewoon geghostquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Respect voor de dames!
Schijnt dat hij wel wat financiële problemen heeft door het overlijden van zijn vrouw. Ik hoop maar dat hij om de goede redenen bij haar is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef caroro het volgende:
https://www.instagram.com/p/CoplUHeOL0_/?igshid=MDJmNzVkMjY= dit is Christine haar nieuwe liefde! Mijn type is het nietmaar hij ziet er mannelijker uit als Kody!
Ook in de serie te zien denk ik, op de derde foto zie je medewerkers in beeld en een microfoon.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Schijnt dat hij wel wat financiële problemen heeft door het overlijden van zijn vrouw. Ik hoop maar dat hij om de goede redenen bij haar is.
Toch schat ik in dat Christine wel wat mensenkennis heeft (opgebouwd). Ruig type.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Schijnt dat hij wel wat financiële problemen heeft door het overlijden van zijn vrouw. Ik hoop maar dat hij om de goede redenen bij haar is.
En, heb je inmiddels al nieuws? , @oma-Nijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hou het hier maar in de gaten
Briljantquote:Op zondag 12 maart 2023 10:34 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik drop deze even;
https://www.reddit.com/r/(...)he_friends_intro_to/
Nahhhh. Let eens opquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, heb je inmiddels al nieuws? , @:oma-Nijn
Oh wacht, moest nog bijlezen, sorry![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |