Ik gruwel sowieso bij de ''halve buik in broek''-trend die je al een tijdje overal ziet, maar dit is echt nextlevel hoor, jakkes. En heel Tiktok en Reddit wokequote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:22 schreef oma-Nijn het volgende:
Mooie TT
Ik had die transformatie helemaal niet meegekregen.
Trek een shirt aan ook
De wokies zeggen dat dat is zodat het helemaal ''non binair'' is.. Mannentepels zien er anders uit dan die van een vrouw. Bron; Redditquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:44 schreef vencodark het volgende:
‘Jezelf zijn’ is wel heel letterlijk genomen.
Maar ik zie geen tepels, is dat vanwege tiktok of heeft deze persoon écht geen tepels?
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
De wokies zeggen dat dat is zodat het helemaal ''non binair'' is.. Mannentepels zien er anders uit dan die van een vrouw. Bron; Reddit
Blij dat we hier nog gewoon normaal kunnen doen Zonder uitgemaakt te worden voor transfoob of wat dan ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Newsflash: ze zien er sowieso anders uit dan de gemiddelde man of vrouw.
Nou ja, bij heel veel transgenders zie je toch wel ‘verschil’ met een natuurlijk geboren man of vrouw.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:51 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Blij dat we hier nog gewoon normaal kunnen doen Zonder uitgemaakt te worden voor transfoob of wat dan ook.
Tuurlijk, en dat vind ik voor transpersonen ook heel jammer.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, bij heel veel transgenders zie je toch wel ‘verschil’ met een natuurlijk geboren man of vrouw.
Zolang ze zelf maar gelukkig en tevreden zijn.
Maar om erover te vallen dat tepels ook non-binair zouden moeten zijn vind ik echt onzin.
Dat lijkt mij echt het minst van je problemen, om het zo maar te zeggen.
Ik zit niet op TikTok of Reddit...maar hier was ik erg nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:40 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik gruwel sowieso bij de ''halve buik in broek''-trend die je al een tijdje overal ziet, maar dit is echt nextlevel hoor, jakkes. En heel Tiktok en Reddit woke
Ik raak echt het spoor bijsterquote:Op dinsdag 24 januari 2023 17:47 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
De wokies zeggen dat dat is zodat het helemaal ''non binair'' is.. Mannentepels zien er anders uit dan die van een vrouw. Bron; Reddit
Join the clubquote:
Moest hardop lachenquote:
Dat heb ik ook ergens gelezen dat het er vier worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 14:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb nog een vraagje. Ik dacht gelezen te hebben, dat er 4 tell all waren? Of waren het er 3?
Dan ben ik uitgekeken
Ja, maar inderdaad, op tlc kon ik niets meer vinden. Wat bubseltje schrijft.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ergens gelezen dat het er vier worden.
We zullen maar weer geduldig (nou ja ) geduldig, afwachten, oma Nijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar inderdaad, op tlc kon ik niets meer vinden. Wat bubseltje schrijft.
Oh, jemig. Wat jammerquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Woensdag komt het niet meer op tlc
Ik hou het hier maar in de gatenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We zullen maar weer geduldig (nou ja ) geduldig, afwachten, oma Nijn
Heel goed, omaquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hou het hier maar in de gaten
Haha, het is een vreselijk wijf.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Man, wat was die Tell All smullen. Ik was nooit zo fel anti-Robyn als menigeen hier, maar na die Tell All vind ik het een verschrikkelijk mens. Ze doet alsof ze zelf zo redelijk is, maar ze gaat volkomen voorbij aan haar eigen rol in de slechte relaties die ze met andere vrouwen had en haar blinde Kody-adoratie kon ze duidelijk niet meer verhullen. Die opmerking over striae en overgewicht was wel het dieptepunt.
Goeie vergelijking, Nellie karakter ook.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, het is een vreselijk wijf.
Ik erger me zelfs aan die 'harde krullen'
Nellie uit Little house
Geweldige post. Zo raakquote:Op zondag 29 januari 2023 11:27 schreef Claudia_x het volgende:
Man, wat was die Tell All smullen. Ik was nooit zo fel anti-Robyn als menigeen hier, maar na die Tell All vind ik het een verschrikkelijk mens. Ze doet alsof ze zelf zo redelijk is, maar ze gaat volkomen voorbij aan haar eigen rol in de slechte relaties die ze met andere vrouwen had en haar blinde Kody-adoratie kon ze duidelijk niet meer verhullen. Die opmerking over striae en overgewicht was wel het dieptepunt.
Hahaha, ja, helemaal waar.quote:Op zondag 29 januari 2023 16:16 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Haha, het is een vreselijk wijf.
Ik erger me zelfs aan die 'harde krullen'
Nellie uit Little house
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 13 februari 2023 21:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht het zijn nu drie? Ik dacht dat er een verstandig genoeg was om een te gaan
Wauw! Respect voor de dames!quote:
2 zijn vrijwillig gegaan en eentje is gewoon geghostquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Respect voor de dames!
Schijnt dat hij wel wat financiële problemen heeft door het overlijden van zijn vrouw. Ik hoop maar dat hij om de goede redenen bij haar is.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:12 schreef caroro het volgende:
https://www.instagram.com/p/CoplUHeOL0_/?igshid=MDJmNzVkMjY= dit is Christine haar nieuwe liefde! Mijn type is het niet maar hij ziet er mannelijker uit als Kody!
Ook in de serie te zien denk ik, op de derde foto zie je medewerkers in beeld en een microfoon.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Schijnt dat hij wel wat financiële problemen heeft door het overlijden van zijn vrouw. Ik hoop maar dat hij om de goede redenen bij haar is.
Toch schat ik in dat Christine wel wat mensenkennis heeft (opgebouwd). Ruig type.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Schijnt dat hij wel wat financiële problemen heeft door het overlijden van zijn vrouw. Ik hoop maar dat hij om de goede redenen bij haar is.
En, heb je inmiddels al nieuws? , @oma-Nijnquote:Op zaterdag 28 januari 2023 22:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik hou het hier maar in de gaten
Briljantquote:Op zondag 12 maart 2023 10:34 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik drop deze even;
https://www.reddit.com/r/(...)he_friends_intro_to/
Nahhhh. Let eens opquote:Op donderdag 16 maart 2023 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, heb je inmiddels al nieuws? , @:oma-Nijn
Oh wacht, moest nog bijlezen, sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |