Aantal uren achtereen gewandeld?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het laatste record was 2673, gepost door @:franklop en geraden door mij. Het was het meeste aantal gescoorde punten door iemand in American Football in zijn carriere, ene Adam Vinatieri.
Ik hou wel van duursporten.
Misschien vrij niche, dus gelijk een hint.
101 (en dat is 677.26 km), een gedeeld record.
Nieuw record, snelste topic ooit.quote:
Meeste Ultramarathons zonder dag rust?quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:39 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het laatste record was 2673, gepost door @:franklop en geraden door mij. Het was het meeste aantal gescoorde punten door iemand in American Football in zijn carriere, ene Adam Vinatieri.
Ik hou wel van duursporten.
Misschien vrij niche, dus gelijk een hint.
101 (en dat is 677.26 km), een gedeeld record.
Langer dan marathon is ultra, en volgens mij zijn er wel die een heel jaar lang elke dag een marathon hebben gelopen, en vast ook wel een ultra dus, of zeker wel meer dan 101 dagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 15:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meeste Ultramarathons zonder dag rust?
Beter dan dit wordt het antwoord niet hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:56 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Aantal uren achtereen gewandeld?
Met wandelen red je het nietquote:Op dinsdag 24 januari 2023 16:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beter dan dit wordt het antwoord niet hoor
Toffe docu was dit ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
101 laps, maar ook een andere unit.
677.26 km (420.83 miles).
En dan nog een hint:
Klopt! Backyard ultra.quote:Op woensdag 25 januari 2023 09:58 schreef pipster het volgende:
Gezien de hint zou ik zeggen de Backyard Ultra.
Nu al weer zin in de Barkleys, is toch wel een van de mooiste "sportevenementen" ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Grappig, daar was redelijk kort geleden nog een itempje over op Radio 2. Tamelijk bizar evenement.quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Klopt! Backyard ultra.
Voor wie geen idee heeft. Bij de backyard ultra loop elke deelnemer elk uur 1 rondje. Loop je 24 rondjes, in dus 24 uur, dan heb je 100 mijl gelopen (4.167 mijl per ronde, of 6.706 km). Degene die als laatste een volledige ronde loopt is de winnaar. Afgelopen jaar liepen 2 Belgen, Merijn Geerts en Ivo Steyaert 101 rondes, en stopten toen beiden.
6.7 km lopen in een uur is een eitje, 2x ook nog wel, maar het wordt al heel snel moeilijk. Je kunt wel wat eten, andere sokken aan enzo, maar er is te weinig tijd om echt te rusten of slapen. Die 2 Belgen liepen dus 101 rondes, 677 km, in iets meer dan 4 hele dagen! Bizar!
Waarom de link met Barkley Marathons? Het is dezelfde persoon die het organiseert: Gary "Lazarus Lake" Cantrell. Een andere mooie docu erover is 'The race that eats its young'.
Benieuwd of er dit jaar een finisher zal zijn in de Barkleys, en hoeveel fun runs, laatste finisher was in 2017. Ik geef Karel Sabbe wel een kans, en ook Thomas Dunkerbeck wel. Zal weer begin maart zijn ergens, en is alleen te volgen via Twitter.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:15 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Klopt! Backyard ultra.
Voor wie geen idee heeft. Bij de backyard ultra loop elke deelnemer elk uur 1 rondje. Loop je 24 rondjes, in dus 24 uur, dan heb je 100 mijl gelopen (4.167 mijl per ronde, of 6.706 km). Degene die als laatste een volledige ronde loopt is de winnaar. Afgelopen jaar liepen 2 Belgen, Merijn Geerts en Ivo Steyaert 101 rondes, en stopten toen beiden.
6.7 km lopen in een uur is een eitje, 2x ook nog wel, maar het wordt al heel snel moeilijk. Je kunt wel wat eten, andere sokken aan enzo, maar er is te weinig tijd om echt te rusten of slapen. Die 2 Belgen liepen dus 101 rondes, 677 km, in iets meer dan 4 hele dagen! Bizar!
Waarom de link met Barkley Marathons? Het is dezelfde persoon die het organiseert: Gary "Lazarus Lake" Cantrell. Een andere mooie docu erover is 'The race that eats its young'.
Benieuwd of er dit jaar een finisher zal zijn in de Barkleys, en hoeveel fun runs, laatste finisher was in 2017. Ik geef Karel Sabbe wel een kans, en ook Thomas Dunkerbeck wel. Zal weer begin maart zijn ergens, en is alleen te volgen via Twitter.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:36 schreef pipster het volgende:
Ik had deze al een beetje klaarstaan en ook niet heel goed alle delen gevolgd dus doe hem gewoon...
52 dagen 8 uur en 25 minutenDwars door de VS, coast to coast, te voet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2023 13:36 schreef pipster het volgende:
Ik had deze al een beetje klaarstaan en ook niet heel goed alle delen gevolgd dus doe hem gewoon...
52 dagen 8 uur en 25 minutenAppalachian Trail?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
Juiste landquote:Op woensdag 25 januari 2023 14:33 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dwars door de VS, coast to coast, te voet?
Andere kant van het land.quote:
Nee hoor, vind ik ook. Maar misschien houd ik te veel van ‘mainstream-sporten’ en wil ik gewoon te makkelijke records zoals 9,58s of 2,45m.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:07 schreef Janneke141 het volgende:
Ben ik de enige die deze obscure niet-wedstrijdgebonden records een beetje jammer vind voor het spelelement?
Of een westcoast-coast-trail...quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:18 schreef PippenScottie het volgende:
Ik gok dan dat er ook een RockyMountain Trail is
Dat is correct heeft alleen nog een naam.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Of een westcoast-coast-trail...
60m indoor?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:32 schreef pipster het volgende:
Ik doe wel even wat anders, hopelijk niet geweest.
6,34 s
• Faraday01 - 9quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Pacific Crest Trail. Inderdaad een bizarre prestatie ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
Dit is in principe ook correct doch geen idee hoe streng jullie zijn over compleetheid.quote:
Wat wilde je weten?quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:50 schreef pipster het volgende:
[..]
Dit is in principe ook correct doch geen idee hoe streng jullie zijn over compleetheid.
Nou ja ik neem aan dat er nog wel verschil zit tussen de heren en de dames. Ik had wel door dat de naam van de recordhouder niet echt verplicht is.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat wilde je weten?
Ik bedoelde het WR. Wie het was, geen idee.
Oh zo. De heren dan.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:54 schreef pipster het volgende:
[..]
Nou ja ik neem aan dat er nog wel verschil zit tussen de heren en de dames. Ik had wel door dat de naam van de recordhouder niet echt verplicht is.
quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:50 schreef pipster het volgende:
Jammer dat @SeLang hier al een poos niet meer postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie reisverslagen altijd!
Shorttrack meet in duizendsten, dus ik gok shorttrack. Dan zal dit de 3km aflossing vrouwen zijn.quote:
Dat is correct.quote:Op donderdag 26 januari 2023 08:15 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Shorttrack meet in duizendsten, dus ik gok shorttrack. Dan zal dit de 3km aflossing vrouwen zijn.
Grootste interland winst met voetbal?quote:
De juiste sport inderdaadquote:Op donderdag 26 januari 2023 09:02 schreef Zwansen het volgende:
Lijkt me iets met boksen. Record van Tyson als ie 4 jaar eerder was gestopt?
Heel close, die heeft zelfs een 50-0 record, zie ikquote:Op donderdag 26 januari 2023 10:57 schreef Starflyer het volgende:
Het record ongeslagen kampioen?
Floyd Mayweather dacht ik?
Goede klasse, verkeerde statistiekquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:38 schreef PippenScottie het volgende:
Je bent een autosport liefhebber.
Meeste keren uitgevallen in een F1 race?
Ik heb ook gezien dat dit record van Ricardo Patrese is. 146 DNFs in 256 racesquote:Op donderdag 26 januari 2023 19:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Goede klasse, verkeerde statistiek
Nee, dat ligt een stuk lager.quote:Op donderdag 26 januari 2023 19:58 schreef Janneke141 het volgende:
Meeste podiumplekken zonder overwinning?
Oudste coureur die een race startte?quote:
Oeh, dat zou ook wel eens kunnen...quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Oudste coureur die een race startte?
Nee, het is een aantal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Oudste coureur die een race startte?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dit komt in de buurt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:00 schreef Zorro het volgende:
Meeste races zonder podium ligt dan weer hoger. Dat hoorde ik van Nico Hulkenberg. Die overigens Nederlands spreekt.
quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:14 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, het is een aantal.
En de oudste coureur is jonger58 years, 277 daysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een DNQCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Niet Latifi, maar Luca Badoer. 58 entries, 50 races. Nooit punten gehaald, zelfs niet toen hij in 2009 mocht invallen bij Ferrari.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:57 schreef Zwansen het volgende:
Meeste races zonder punten? Latifi ofzo?
55 jaar, 9 maanden en 19 dagen toen hij voor het laatst startte in de Grand Prix van Monaco in 1955 en vijfde werd.quote:
Goud, zilver en brons van Phelps op de OS?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 10:59 schreef PippenScottie het volgende:
Ik gooi er nog wel een vraag in dan
23-3-2
Jupquote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goud, zilver en brons van Phelps op de OS?
7 kamp bij de mannen?quote:
Nope.quote:
Minuten Luuk de Jong zonder doelpuntquote:
Close...quote:Op zaterdag 28 januari 2023 19:08 schreef Starflyer het volgende:
Aantal dagen bovenaan de Adelaarskalender van Cindy Klassen?
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan moet het Oscar Mathisen zijn.
Dat laat ik aan de organisatie.quote:Als dat zo is mag het punt naar Starflyer wmb
De vragensteller deelt de punten uit dus dat ben jijquote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja.^O^
[..]
Dat laat ik aan de organisatie.
Wel iets grotere afstandquote:
Klopt. Evert van Benthem deed er in 1985 6 uur en 47 minuten over.quote:
Wel 1 van deze 4 sporten inderdaad een incourante afstand maar naar mijn idee niet te ver gezocht.quote:Op maandag 30 januari 2023 11:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Geen zwem, fiets of looprecord volgens mij, en ook bij schaatsen lijkt me er geen afstand die er op kan passen, maar wat het dan wel zou kunnen zijn weet ik niet.
Het wereldrecord 500m schaatsen heren is 33,6 dus 400m zou wel kunnen. Snelste rondje ooit (met vliegende start)?quote:Op woensdag 1 februari 2023 14:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Het zou rond de 50 m moeten zijn bij zwemmen, dus een incourante afstand wordt het hem niet daar, of mss 50 yards school of rugslag.
Voor 400m schaatsen is het ook iets te snel volgens mij, zelfs tijdens een 500.
Lopen was dus geen 250m, en voor 300m is het te snel.
Fietsen...geen idee, dat zou dan een track record moeten zijn. Voor een vliegende 500m is het te langzaam, en dat is niet incourant.
Ik heb geen idee
Ja inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2023 16:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het wereldrecord 500m schaatsen heren is 33,6 dus 400m zou wel kunnen. Snelste rondje ooit (met vliegende start)?
Snelste tijd ooit op de mijl hardlopen?quote:
Neequote:Op woensdag 1 februari 2023 19:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Snelste tijd ooit op de mijl hardlopen?
Snelste Indy 500 ooit?quote:
Helaas, en ik had verwacht dat deze binnen 5 minuten geraden zou wordenquote:Op woensdag 1 februari 2023 19:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Snelste Indy 500 ooit?
O nee, want mis de uren
Ook niet.quote:Op woensdag 1 februari 2023 19:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snelste tijd team relay vrouwen shorttrack?
Snelste rondje ooit, me vliegendes start, is in de 24 sec geloof ik.quote:Op woensdag 1 februari 2023 16:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het wereldrecord 500m schaatsen heren is 33,6 dus 400m zou wel kunnen. Snelste rondje ooit (met vliegende start)?
Daaronder dus.quote:Op woensdag 1 februari 2023 22:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Snelste rondje ooit, me vliegendes start, is in de 24 sec geloof ik.
En dat allemaal op boterhammen met pindakaas.quote:
Zeker, het wereldrecord van Ganna csquote:Op woensdag 1 februari 2023 22:36 schreef Janneke141 het volgende:
Ploegenachtervolging op de wielerbaan?
Geen idee, maar ik bedoel een record dat nog steeds staat.quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:35 schreef Aguero het volgende:
Was dat ooit een WR/OR van Catriona Le May?
Pantaniquote:
Dacht ik nog wel aan maar dacht dat Pantani sub-37 was. Hangt natuurlijk ook af waar je de klim laat beginnen.quote:
Dat blijft inderdaad een beetje discutabel, maar deze komt uit het Wikipedialijstje.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:09 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dacht ik nog wel aan maar dacht dat Pantani sub-37 was. Hangt natuurlijk ook af waar je de klim laat beginnen.
ondertitel genotquote:
Armstrong wordt verketterd en Pantani verheerlijkt.quote:
Dit is van 97 2000 toen was armstrong nog niet zo in de picture.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Armstrong wordt verketterd en Pantani verheerlijkt.
Gaat me niet over dat nummer. Gewoon in het algemeen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is van 97 toen was armstrong nog niet zo in de picture.
Dat is volgens mij 37.40quote:Op donderdag 2 februari 2023 23:35 schreef Aguero het volgende:
Was dat ooit een WR/OR van Catriona Le May?
Nee toen had ie pas 2x de Tour gewonnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 13:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit is van 97 2000 toen was armstrong nog niet zo in de picture.
Marathon van Kipchogequote:Op vrijdag 3 februari 2023 21:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Een makkelijke, om het los te trekken: 2:01:09
Uiteraard!quote:
WR 200 meter vrije slag langebaan door Paul Biedermann. Nog een van die records in de nu verboden pakken.quote:
Zeker.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 15:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
WR 200 meter vrije slag langebaan door Paul Biedermann. Nog een van die records in de nu verboden pakken.
WR halve triatlon ?quote:
Nee.quote:
WR 3000 schaatsen ?quote:
Ha ha ha. Had het verkeerd gelezen.quote:
Bijna. Maar niet helemaalquote:
quote:Op zondag 5 februari 2023 20:29 schreef Szura het volgende:
Mannen zitten onder de 3 minuten dus gemengd dan?
De vraag werd zondag gesteld en nieuwe weekranking is op maandag. Dus klopt dan welquote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 10:43 schreef franklop het volgende:
[..]
De vraag werd zondag gesteld en nieuwe weekranking is op maandag. Dus klopt dan wel
Zeker!quote:
Correct. Niet heel moeilijkquote:
Schaatsen mannen 1000 meter?quote:
Nee maar ik zie dat het slechts 0,06 scheeltquote:
👍quote:
Even nagezocht, maar dat is boven de 1.20.quote:Op maandag 6 februari 2023 12:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mannen shorttrack 1000 meter
Amateursquote:Op maandag 6 februari 2023 12:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Even nagezocht, maar dat is boven de 1.20.
Zandvoort!quote:Op maandag 6 februari 2023 13:14 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben docent, dus als ik twee antwoorden zie op één vraag dan kies ik altijd de verkeerde
Klopt! Rudisha op de Spelen in Londen.quote:
Die hebben we ook al gehad, de rating van Carlsenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:30 schreef Starflyer het volgende:
Oeps, die had ik even gemist. Zal een nieuw record bedenken
Zie edit!
Dat is niet het antwoord dat ik zoek.quote:Op maandag 6 februari 2023 20:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die hebben we ook al gehad, de rating van Carlsen
Wayne Gretzky?quote:
quote:
Tel ik mezelf even bijquote:
De sport klopt in elk geval.quote:Op woensdag 8 februari 2023 10:18 schreef raptorix het volgende:
Aantal minuten zonder tegendoelpunt in voetbal?
Doelpunten van Pelé ?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 22:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tel ik mezelf even bij(Voor de mensen die het weten willen: Het waren de punten van Gretzky in zijn carriere, Goals + Assists dus. Dat antwoord had ik al eens (Verkeerd) ergens op gegeven dus dat wist ik nog
)
• Faraday01 - 10
• heywoodu - 8
• Szura - 7
• PippenScottie - 6
• Janneke141 - 7
• George_of_the_Jungle 5,5
• Ericr - 4
• franklop - 4
• Starflyer - 4
• Zwansen - 3
• Redefine - 3
• Zorro - 3
• tong80 - 2
• Aguero - 2
• ruud.nl - 1
• ß - 1
• Mexicanobakker - 1
• Immerdebestebob - 1
• pipster - 1
• Arcee - 1
• Remco - 1
En een nieuwe:
1390
quote:
Heb je een hintje? Dit ziet niet op. Als zelfs de grootste, ultieme, geniale voetbalkenner op FOK! geen idee heeft.quote:
De recordhouder is een keeper.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je een hintje? Dit ziet niet op. Als zelfs de grootste, ultieme, geniale voetbalkenner op FOK! geen idee heeft.
Ik had al een vermoeden. De doelman with clean cheath. Maarten Steekelenburg die het record van Heinz Stuij verbrak ?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden. De doelman with clean cheath. Maarten Steekelenburg die het record van Heinz Stuij verbrak ?
Geen idee of dat ook 1390 is maar dat zoek ik nietquote:
Dat bedoelde ik.quote:
Doelman, 1390. Hersenkraker. iets met lev Yashin ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
Geen idee of dat ook 1390 is maar dat zoek ik niet
Geen Yashinquote:Op vrijdag 10 februari 2023 19:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doelman, 1390. Hersenkraker. iets met lev Yashin ?
Wedstrijden die Dino Zoff keepte als prof ?quote:
Warmquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wedstrijden die Dino Zoff keepte als prof ?
Nu kan ik zoveel gokken als wat. Geen idee of het met Zoff te maken heeft. Ik stop met raden.quote:
Nee de naam is fout. Verder warmquote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu kan ik zoveel gokken als wat. Geen idee of het met Zoff te maken heeft. Ik stop met raden.
Buffon zonder tegendoelpunten ?quote:
Het is een Engelsmanquote:
Geen idee welk record Gordon Banks op z'n conto heeft. Na Yashin de beste ooit. Samen met Jjan van Beveren.quote:
quote:
De link op zijn wiki wijst dan naar een lisjt waar hij op 1489+ staat (lekker vaag)quote:He holds the all-time record for the most competitive appearances in world football – 1,390.
Ja, dat dacht ik ook al.quote:
Ja, klopt. Ik had niet gezien dat je al had geantwoord en bedacht me dat deze vraag wel erg veel leek op de vorige, dus dacht 'm nog snel even te kunnen wijzigen voordat iemand het zag.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 20:49 schreef Szura het volgende:
Ripken opeenvolgende potjes gehonkbald
Stond in een Zonneveld-column vandaag
Competitiedoelpunten Cristiano Ronaldo?quote:
Nog niet volgens mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 10:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Competitiedoelpunten Cristiano Ronaldo?
Doelpunten van Willie vanderKuijlen ?quote:
Aantal wedstrijden op het hoogste niveau van een volleybalster ? Henriette Weersing?quote:Op zondag 12 februari 2023 19:33 schreef Janneke141 het volgende:
Nog een hint dan maar: het record is van een (overleden) vrouw, en het mannelijke equivalent staat iets lager.
Ingrid Visser bedoel jequote:Op maandag 13 februari 2023 09:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Aantal wedstrijden op het hoogste niveau van een volleybalster ? Henriette Weersing?
Meeste interlands namens NL dan wie dan ook in elke andere sportquote:Op maandag 13 februari 2023 10:01 schreef Szura het volgende:
Nooit geweten dat zij de recordinternational was
Die bedoel ik idd.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ingrid Visser bedoel je514 interlands. Nog steeds een bizar verhaal hoe haar leven geëindigd is
Jeetje, ik was dat al een beetje vergeten. Inderdaad vreselijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ingrid Visser bedoel je514 interlands. Nog steeds een bizar verhaal hoe haar leven geëindigd is
Dit ja. Niet alleen de recordinternational bij het volleybal, maar zelfs overall (qua sporten in landenteams). Niet dat je echt eerlijk kan vergelijken met voetbal o.i.d., maar toch. Het record bij de mannen is van Peter Blangé met 500.quote:Op maandag 13 februari 2023 09:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die scheurde zijn enkelbanden op de spelen van 92. Anders had-ie het record gehad.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit ja. Niet alleen de recordinternational bij het volleybal, maar zelfs overall (qua sporten in landenteams). Niet dat je echt eerlijk kan vergelijken met voetbal o.i.d., maar toch. Het record bij de mannen is van Peter Blangé met 500.
En inderdaad, bizar en triest einde.
650 voor eredivisie geloof ikquote:Op maandag 13 februari 2023 18:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vroeger was dat de Teletekstpagina voor voetbal toch?
Dat kan wel ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Vroeger was dat de Teletekstpagina voor voetbal toch?
Dit inderdaad, ik zocht even naar die 514 en dacht toen op een gegeven moment: oh ja, brrr, van die gruwelijke moord.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Jeetje, ik was dat al een beetje vergeten. Inderdaad vreselijk.
Line up klinkt Amerikaans. Misschien een kicker in NFL qua punten ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:39 schreef Redefine het volgende:
Misschien nog een wat leukere hint. Voor dit record kun je niet in de basis line up staan.
Het eerste ja. Het tweede nee.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Line up klinkt Amerikaans. Misschien een kicker in NFL qua punten ?
Pinch hitter met gewonnen games ?quote:
Zo'n record bestaat niet. Het is daadwerkelijk bestaande statistiek om het honkbal.quote:
Dat bedoeld ikquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:26 schreef Faraday01 het volgende:
Meeste gewonnen honkbalwedstrijden door een closer ?
Ga een ander uitlachen loser.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Een slagman of een pitcher is niet helemaal hetzelfde
Dat zit er veel dichtbij. Maar dat is niet dezelfde statistiek.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:26 schreef Faraday01 het volgende:
Meeste gewonnen honkbalwedstrijden door een closer ?
houdtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Of je houd het hier gezellig.....
Geen idee wat het nog meer zou kunnen zijn, zit ook niet heel erg in de honkbal statistieken.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zit er veel dichtbij. Maar dat is niet dezelfde statistiek.
Ik kijk wel even aan of er nog iemand met het juiste antwoord komt. Anders krijg jij het puntquote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Geen idee wat het nog meer zou kunnen zijn, zit ook niet heel erg in de honkbal statistieken.
Meeste strikeouts door een closer?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk wel even aan of er nog iemand met het juiste antwoord komt. Anders krijg jij het punt
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kijk wel even aan of er nog iemand met het juiste antwoord komt. Anders krijg jij het punt
Nee. Het is echte losse statistiek.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Meeste strikeouts door een closer?
Jouw antwoord zat een stuk verder uit de buurt.quote:
Ik ben niet van de losse statistieken. help een topic omz eepquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jouw antwoord zat een stuk verder uit de buurt.
Daar ben je altijd al goed in geweest ja.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben niet van de losse statistieken. help een topic omz eep
U voor jou.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar ben je altijd al goed in geweest ja.
quote:
Volgens mij is dit het homerun record. Mark McGwire?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Faraday zat er dichtbij. Iets andere statistiek.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het homerun record. Mark McGwire?
Dat was iets van 70/80 ofzo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgens mij is dit het homerun record. Mark McGwire?
70 ja. Daarna nog naar 73 verbeterd door Barry Bonds.quote:
Klopt. Maar dit record is wel wat meer een basisstatistiek. Wordt ook gewoon elke wedstrijd aangewezen. Weliswaar indien van toepassing, want er zitten wel wat voorwaarden aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:50 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
In Amerikaanse sporten houden ze wel alle statistieken bij zo'n beetje. Volgens mij kun je de meeste overwinningen door een zwarte Amerikaan, die pas in de 3e draft ronde werd gekozen, en in zijn eerste 2 seizoenen niet meer dan 10 wedstrijden startte zelfs nog vinden. En dan zowel in honkbal, basketball, American football en ijshockey. Overigens mis ik het samen met Amerikaanse vrienden kijken van de superbowl wel! Mooie dagen waren dat.
Nee. Zoals gezegd zat Faraday er al heel dichtbij.quote:
Wat is precies het verschil tussen een save en gewonnen wedstrijden als closer? Moet je er dan in komen als je team al voor staat ?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:03 schreef Redefine het volgende:
Maar goed. Ik denk niet dat iemand het dan zal raden. Mariano Rivera (voor de New York Yankees) heeft de meeste Saves in de MLB historie.
@:Faraday01 mag de volgende stellen.
Verder voor mij prima als die ook het punt krijgt. Maar misschien wel beter als anderen aangeven of ze dat ook eerlijk vinden
Wat een triestheid.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 22:03 schreef Redefine het volgende:
Maar goed. Ik denk niet dat iemand het dan zal raden. Mariano Rivera (voor de New York Yankees) heeft de meeste Saves in de MLB historie.
@:Faraday01 mag de volgende stellen.
Verder voor mij prima als die ook het punt krijgt. Maar misschien wel beter als anderen aangeven of ze dat ook eerlijk vinden
Dat is jouw niveau van posten zoals gebruikelijk ja. Kap eens met het topic om zeep helpen en doe eens normaal joh.quote:
Er zitten wel wat voorwaarden verbonden aan een save ja. Het team moet inderdaad al voorstaan, maar met niet meer dan drie runs verschil. Daarnaast moet een pitcher minimaal een volledige inning uitgooien. Wat dan dus alleen voor de negende inning geldt*. Daarom zijn het voornamelijk closers die een save krijgen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 23:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil tussen een save en gewonnen wedstrijden als closer? Moet je er dan in komen als je team al voor staat ?
En als het niet helemaal goed is geen punt wmb
WR bij de mannen op de 200 meter wisselslag denk ik dan op basis van het verschil t.o.v. de vrije slag. Was dat Phelps nog of daarna wel nog verbeterd?quote:Op woensdag 15 februari 2023 07:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nee, maar je denkt in de goede richting
Dat klopt, wereldrecord is van Lochte die Phelps net af kon houdenquote:Op woensdag 15 februari 2023 07:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
WR bij de mannen op de 200 meter wisselslag denk ik dan op basis van het verschil t.o.v. de vrije slag. Was dat Phelps nog of daarna wel nog verbeterd?
Klopt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:04 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
wereldrecord hoogspringen dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |