abonnement Unibet Coolblue
pi_208887893
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 16:01 schreef Slayage het volgende:

[..]
Klopt. 5 jaar geleden. Hij is nu rancuneus omdat hij vervolgens gesidelined werd door zijn partij en is vervolgens aan zijn eigen partij begonnen. Het is een traditioneel kemalistische campagne wat ik ervan heb meegekregen. Hij verwijt KK dat hij islamisten op de CHP lijst heeft geplaatst. Atatürk zou zich omdraaien in zijn graf aldus İnce.
Maar hij zou eerst meedoen met de CHP, toen stapte die eruit en ik dacht dat een paar weken geleden in het nieuws was dat die toch mee ging doen met de CHP maar blijkbaar klopt dat niet?
pi_208889011
quote:
11s.gif Op maandag 24 april 2023 16:56 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Maar hij zou eerst meedoen met de CHP, toen stapte die eruit en ik dacht dat een paar weken geleden in het nieuws was dat die toch mee ging doen met de CHP maar blijkbaar klopt dat niet?
Nee man, dat heb je verkeerd begrepen. Hij is al jaren zijn eigen ding aan het doen. KK verzocht İnce ook mee te doen met de alliantie, maar ince weigerde. Too much history tussen die twee.
Net zoals dat het nooit meer goed zal komen tussen Erdogan en een Davutoğlu of een Babacan, die nu kk backen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208889157
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:50 schreef Slayage het volgende:

[..]
Nee man, dat heb je verkeerd begrepen. Hij is al jaren zijn eigen ding aan het doen. KK verzocht İnce ook mee te doen met de alliantie, maar ince weigerde. Too much history tussen die twee.
Net zoals dat het nooit meer goed zal komen tussen Erdogan en een Davutoğlu of een Babacan, die nu kk backen.
Bij wie was dat dan dat die wel mee zou doen met de coalitie, toen er uit ging en uiteindelijk toch mee doet?
pi_208889950
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 19:04 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Bij wie was dat dan dat die wel mee zou doen met de coalitie, toen er uit ging en uiteindelijk toch mee doet?
I don't know dude.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208890067
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 19:47 schreef Slayage het volgende:

[..]
I don't know dude.
Aksener was het blijkbaar.
pi_208890499
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 19:52 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Aksener was het blijkbaar.
Oh ja. Twee dagen ruzie hadden ze.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208896166
Dit is uiteraard ook onderdeel van de erdo verkiezingscampagne :Y)

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208899176
Badumtsss

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208899185
15% undecided is huge, als je bekijkt hoe kleine het verschil is.

twitter

twitter


[ Bericht 35% gewijzigd door Slayage op 25-04-2023 17:33:36 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:01:43 #160
1234 HiZ
Istanbullu
pi_208902701
Een raar verschijnsel omtrent de wisselkoersen. De waarde volgens de FX is ¤1:₺21,31. Maar als je contante euro's verkoopt in Istanbul krijg je ₺22,00 en als je ze wil kopen betaal je ₺22,60.
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:05:12 #161
1234 HiZ
Istanbullu
pi_208902759
Wat gebeurt er nou als Kılıçdaroğlu wint maar geen parlementaire meerderheid weet te krijgen?
pi_208902882
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:05 schreef HiZ het volgende:
Wat gebeurt er nou als Kılıçdaroğlu wint maar geen parlementaire meerderheid weet te krijgen?
Zelfde als wat er in Istanbul is gebeurd. Waar AKP in de gemeenteraad de meerderheid heeft en CHP de burgemeester levert. Geen effectieve beleid dus. Maar dat zou jij toch beter moeten weten.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208902893
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:01 schreef HiZ het volgende:
Een raar verschijnsel omtrent de wisselkoersen. De waarde volgens de FX is ¤1:₺21,31. Maar als je contante euro's verkoopt in Istanbul krijg je ₺22,00 en als je ze wil kopen betaal je ₺22,60.
Hoe kan dat ?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208903625
Erdoğan werd kennelijk onwel. Je hoort iemand "eyvah - eyvah" zeggen. Een uiting van zorg. Zoiets als "ojee" .

twitter


En vandaag dus ziekgemeld

twitter


[ Bericht 29% gewijzigd door Slayage op 26-04-2023 10:52:45 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 26 april 2023 @ 12:45:51 #165
1234 HiZ
Istanbullu
pi_208907537
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:12 schreef Slayage het volgende:

[..]
Hoe kan dat ?
Logisch gezien kan dat niet. Enige verklaring die ik kan bedenken is dat vreemde valuta als cash word gehamsterd.
pi_208912167
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208915317
Geruchtenmolen

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 26 april 2023 @ 21:53:01 #168
408813 crew  trein2000
pi_208915473
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:42 schreef Slayage het volgende:
Geruchtenmolen

[ twitter ]
Wat is dit dan weer?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_208915767
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 21:53 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat is dit dan weer?
You tell me.

Er wordt in ieder geval ontkend dat hij een hart aanval heeft gehad
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208919347
Minister van Binnenlandse Zaken zit onzin te verkopen. Er wordt in Turkije door de mainstream politieke partijen geen pro LGBTQ agenda gevoerd. Alleen de pro Koerdische HDP doet het om internationale backing te krijgen, niet zo zeer omdat hun electoraat ermee bezig is. Hoewel ik het me wel kan voorstellen dat kk besluit om het vrowg of laat wel te doen omdat in het westen de LGBTQ lobby zo groot is, uiteraard met name bij de Democraten in de VS.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208931324
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_208935083
Soylu... :{
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 28 april 2023 @ 23:15:12 #173
1234 HiZ
Istanbullu
pi_208938756
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 12:35 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Oh die heb ik gezien eergisteren. Stond een enorme rij voor.
pi_208940825
Al FOK!-Turken die hier hebben gestemd? ;)
Incelfrikandel
pi_208941343
Goed stuk van Mitra nazar https://nos.nl/l/2473213
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')