Net aangemaakt:quote:Op donderdag 16 maart 2023 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen idee of er al een EK-kwalificatietopic is
Dat is een wedstrijdtopic, maarquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Net aangemaakt:
VBL / [[EK KWALIFICATIE]] Frankrijk-Nederland - Zonder Vincent en Luuk #1
Aangezien dit de Franse selectie is wilde ik het in het algemene EK kwalificatietopic plaatsen waar ook andere wedstrijden worden besproken. Wedstrijdtopics voor Nederland zijn primaquote:Op donderdag 16 maart 2023 15:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah je hebt liever een complete cyclus in 1 keer? Deden we toch hiervoor meestal ook niet?
Ah zo. Tja, selecties van andere landen zijn wel echt voor de fijnproevers hier lijkt me.quote:Op donderdag 16 maart 2023 15:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aangezien dit de Franse selectie is wilde ik het in het algemene EK kwalificatietopic plaatsen waar ook andere wedstrijden worden besproken. Wedstrijdtopics voor Nederland zijn prima
Zoals verwacht, niet eens meer bij de selectiequote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noppert was toch je keeper? Zou niet weten waarom je hem eruit zou moeten halen
zolang ie geblesseerd is verwacht ik Noppert idd niet bij de oranje selectie neequote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoals verwacht, niet eens meer bij de selectie
2 van de 3 zijn geblesseerd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 11:43 schreef Lt.Bookman het volgende:
Wel bijzonder dat we drie maanden na het WK met drie andere keepers de EK-kwalificatie starten. Duiventil op doel.
Na zijn blessure ook niet. Helemaal niet als Bijlow terug is. Dan is Noppert nummer 5 in rang als die Verbruggen het aardig blijft doen bij Anderlechtquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:22 schreef Sabata het volgende:
[..]
zolang ie geblesseerd is verwacht ik Noppert idd niet bij de oranje selectie nee
Frimpong zit bij Jong Oranje...quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Frimpong moet geblesseerd zijn. Anders is dit moeilijk te verklaren.
Het meenemen van Taylor snap ik niet zo heel goed.
Taylor is nu weer basisspeler ten koste van Klaassen. Ze wisselen elkaar steeds af waardoor ze iedere keer maar gewoon allebei worden opgeroepenquote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
Frimpong moet geblesseerd zijn. Anders is dit moeilijk te verklaren.
Het meenemen van Taylor snap ik niet zo heel goed.
Die spelen gewoon vriendschappelijke interlandsquote:
Ik snap dat hij beter in de 3-5-2 van Leverkusen past, maar deze jongen moet je altijd meenemen en laten debuteren tegen Gibraltar.quote:
In de vorm waarin hij nu verkeert, had ik Veerman ook een kans gegeven. Al kan ik me voorstellen dat daar nog wat oud zeer zit.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 12:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Taylor is nu weer basisspeler ten koste van Klaassen. Ze wisselen elkaar steeds af waardoor ze iedere keer maar gewoon allebei worden opgeroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |