Noppert was toch je keeper? Zou niet weten waarom je hem eruit zou moeten halenquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
Maar Scherpen en Noppert zijn toch heel raar?
Scherpen kan er nog minder dan niets van en Noppert is al een tijdje geblesseerd
Scherpen wel ja, bij Noppert kan het zijn dat Koeman verwacht dat hij bij de wedstrijden weer fit is?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
Scherpen kan er nog minder dan niets van en Noppert is al een tijdje geblesseerd
Verwacht dat Cillessen gewoon keept, die is ook wel een stuk beterquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Noppert was toch je keeper? Zou niet weten waarom je hem eruit zou moeten halen
Gewoon je keeper laten staan. Noppert keepte uitstekend op het wkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Verwacht dat Cillessen gewoon keept, die is ook wel een stuk beter
Uitstekend is wel erg overdreven. Noppert gaat geen wedstrijd meer keepen voor Oranje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gewoon je keeper laten staan. Noppert keepte uitstekend op het wk
Olij is (veel) beter dan Scherpen.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
WiefferGodquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Inteelthoofd Wieffer en tokkie Hartman.![]()
Scherpen![]()
![]()
Ronald neem je rotzooi mee.
Aké speelt prima op linksback.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WiefferGod
Ik vind Hartman ook best matig, maar op linksback heb je niet veel smaken
Zo werkt het toch altijd. Hoelang heeft het moeten duren voordat Frimpong erbij zat bijv. Als die zich blijven laten gelden komen ze er vanzelf wel bijquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:37 schreef TLC het volgende:
Koeman kon blijkbaar de trein niet vinden naar Toulouse
Ake basisspeler van city op linksback? En Malaciaquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WiefferGod
Maar wel in een driemans cv, nu moet hij concurreren met Van Dijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar was centraal de beste man op het WK.
Bord op schoot bij Ronald en blijkbaar vindt hij die koude kroketten in de kuip wel lekker, die Hartman kan er ook niks van, maar het is voorselectie.quote:
Dit gaat om een voorselectie hè. Ik zou het gewoon terecht vinden als Hartman nu afvalt, maar niet gek dat ie in een lijstje met 37 namen staat.quote:
Die is rechts tochquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar wel in een driemans cv, nu moet hij concurreren met Van Dijk.
Ik vind dat zo'n middelmaat he, die hele Wieffer.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
WiefferGod
Spierings ook niet. Een hoog bord op de schoot gehalte weer van de altijd overschatte Ronald Koeman.quote:
Die spelen inderdaad wel op vergelijkbare posities ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ajacieden die gaan haten op de selectie van Hartman en Wieffer terwijl Bergwijn en Brobbey ook bij de selectie zitten
Nu je het zegt..quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:
Blind verbaast me wel, die had ik eigenlijk niet meer verwacht.
Denk dat Koetje Danny en Daley een plezier wil doen met 100 caps voor de zoon vanquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:46 schreef Tarado het volgende:
Blind verbaast me wel, die had ik eigenlijk niet meer verwacht.
Gaat erom dat spelers die het week in week uit laten zien bij de koploper in de eredivisie als te min worden gezien terwijl er wissels van ajax er ook bij zitten slaat toch helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die spelen inderdaad wel op vergelijkbare posities ja.
Al had Bergwijn van mij prima weg mogen blijven.
Nee het gaat erom of er betere alternatieven zijn bij een nationaal elftal, Hans.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat erom dat spelers die het week in week uit laten zien bij de koploper in de eredivisie als te min worden gezien terwijl er wissels van ajax er ook bij zitten slaat toch helemaal nergens op.
Tja, als iemand het in de Eredivisie een paar wedstrijden doet, zit die er meteen bij, terwijl je dan ook zou zeggen dat "iemand zich moet blijven laten gelden"quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo werkt het toch altijd. Hoelang heeft het moeten duren voordat Frimpong erbij zat bijv. Als die zich blijven laten gelden komen ze er vanzelf wel bij
Ipv van een lang of een bergwijn had koeman beter die jongen van leeds geselecteerd Summervile.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee het gaat erom of er betere alternatieven zijn bij een nationaal elftal, Hans.
Tsja ik ben geen groot volger van Ligue 1 maar zou Toulouse hier top 3 meedraaien?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, als iemand het in de Eredivisie een paar wedstrijden doet, zit die er meteen bij, terwijl je dan ook zou zeggen dat "iemand zich moet blijven laten gelden"
Ja je bent nu weer een rechtsbuiten met een linksbuiten aan het vergelijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ipv van een lang of een bergwijn had koeman beter die jongen van leeds geselecteerd Summervile.
Week in, week uit? Ze spelen net 3 weken in de basis ongeveer?quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gaat erom dat spelers die het week in week uit laten zien bij de koploper in de eredivisie als te min worden gezien terwijl er wissels van ajax er ook bij zitten slaat toch helemaal nergens op.
Andere posities maar Wieffer heeft het gewoon verdiend op basis van zijn spel, maar zal vast nog wel afvallen voor de definitieve selectie. Hartman vind ik zelf ook nog niet geweldig. Met Aké en Malacia heb je daar prima opties.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ajacieden die gaan haten op de selectie van Hartman en Wieffer terwijl Bergwijn en Brobbey ook bij de selectie zitten
Na 19 maart niet meer!quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n middelmaat he, die hele Wieffer.
Zeker niet, geef hem nog even de tijdquote:Jij hebt de terugkeer van Jetrogod gemist?
Ik denk dat ik niets raars zeg als ik beweer dat deze selectie nog minder is dan de periode 2014-2018. Zit echt geen kraak of smaak aan.quote:
Of spelers nou van Ajax of Feyenoord komen, (kansloze discussie overigens) we kunnen ons beter zorgen maken over de totale nivellering van Oranje. Wat een kutselectie zeg, dit zijn spelers waarvan 90 procent 12 jaar geleden gewoon bij Nederland B had gespeeld.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tja, als iemand het in de Eredivisie een paar wedstrijden doet, zit die er meteen bij, terwijl je dan ook zou zeggen dat "iemand zich moet blijven laten gelden"
Enkel Vincent Janssen eigenlijkquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Voorin ben ik echt benieuwd of de ploeg nog een beetje aan goals gaat komen. Niemand scoort bij hun clubs.
Tja op basis van dit seizoen kun je die moeilijk niet selecteren maar hij presteert op een dermate laag niveau dat het er ook niet echt toe doet. Brobbey zelfde verhaal. Best wel zorgwekkend. Heb het al eerder gezegd: Het is een wonder hoeveel Louis er voorin nog uit heeft gehaald de afgelopen 2 jaar.quote:
Twaalf jaar geleden was het ook al kut.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Of spelers nou van Ajax of Feyenoord komen, (kansloze discussie overigens) we kunnen ons beter zorgen maken over de totale nivellering van Oranje. Wat een kutselectie zeg, dit zijn spelers waarvan 90 procent 12 jaar geleden gewoon bij Nederland B had gespeeld.
Zie dat we aan beide kanten alvast een aanloop nemen naar de klassiekerquote:Op vrijdag 3 maart 2023 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
12 jaar geleden kiezen tussen Van Persie of Huntelaar, topscorers Bundesliga en Premier League.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twaalf jaar geleden was het ook al kut.
Dat die depay nu topscorer aller tijden kan worden terwijl in een 98 een van Hooijdonk Makaay en Hasselbaink die overal scoorden slechts reserve waren zegt genoeg.
Die waren toen de enige opties Huntelaar altijd overschat gevonden kende zijn plek ook niet naar ventje.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:07 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
12 jaar geleden kiezen tussen Van Persie of Huntelaar, topscorers Bundesliga en Premier League.
Tja, het zal allemaal wel. De kwaliteit van de selectie is in ieder geval schrikbarend achteruit gehold. Op toernooien een keer een kwartfinale is echt het maximale.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 14:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die waren toen de enige opties Huntelaar altijd overschat gevonden kende zijn plek ook niet naar ventje.
Bergkamp Kluivert en van Nistelrooy hielden de topscorers van Spanje Engeland en Portugal op de bank.
Dat we sinds Van Persie en Huntelaar gestopt zijn allemaal Depay als enige hoop zien in de spits al veel te veel jaren is best wel ernstig.
Ben blij dat ik die tijd van 98 nog heb mogen meemaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |