Dan zou Puck niet op een ronde gezet worden, als je dat als heer dus wel overkomt, mag je je schamen.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
28,5 gemiddeld hebben ze het nu over. Gewoon 4km//u sneller![]()
Zo goed hebben we hem daarna niet zo vaak meer gezien. Man, wat was hij sterk die dag.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:36 schreef Faraday01 het volgende:
Beetje zoals hij Le Tolfe op ramde in 21
En daarna die Tirreno met Pogi, Wout en Matjequote:Op zondag 29 januari 2023 15:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zo goed hebben we hem daarna niet zo vaak meer gezien. Man, wat was hij sterk die dag.
Wout toch nog wel favoriet, al weet ik niet wie het parcours beter ligt. De rug van Poel zit me niet lekker.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:38 schreef Faraday01 het volgende:
Er zit wel een topshow aan te komen volgende zondag
Hoop dat ze elkaar waard zijn, hebben we nog amper gezien op het WKquote:Op zondag 29 januari 2023 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wout toch nog wel favoriet, al weet ik niet wie het parcours beter ligt. De rug van Poel zit me niet lekker.
Maar genotscross gaat het wel worden ja.
De GP Adrie van der Poel ligt Mathieu doorgaans wel goed. Neem aan dat het parcours wel veel raakvlakken heeft.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wout toch nog wel favoriet, al weet ik niet wie het parcours beter ligt. De rug van Poel zit me niet lekker.
Komende week wordt er weinig regen verwacht. Dat is in het voordeel van Mathieu.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Oostende 2021 was ook meer een Wout parcours echter won Poel.quote:Op zondag 29 januari 2023 15:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De GP Adrie van der Poel ligt Mathieu doorgaans wel goed. Neem aan dat het parcours wel veel raakvlakken heeft.
Wout is wel een blubbergod jaquote:Op zondag 29 januari 2023 15:48 schreef franklop het volgende:
Scheelt dat het nu redelijk droog is en blijft. Met veel blubber was het zeker voor Wout
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |