Nog sneller dan vorige week in Benidorm dus.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:17 schreef tja77 het volgende:
Bijna 25 km/uur, lastig om je ECHT te onderscheiden.
Maar Puck lukt het….
Fapje zetten, niks mis mee…quote:Op zondag 29 januari 2023 14:36 schreef Centenbak het volgende:
Paul mag zo meteen meer gaan vertellen over het woord afberen zegt die gast, wtf
Zoals gewoonlijk zijn alle crossen buiten België/Nederland gewoon racebanen, terwijl ze er juist daar zoveel meer uit kunnen halen met dat hoogteverschil.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog sneller dan vorige week in Benidorm dus.
Ze doen me het meest denken aan de combi bmx/downhill mtb banen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:41 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk zijn alle crossen buiten België/Nederland gewoon racebanen, terwijl ze er juist daar zoveel meer uit kunnen halen met dat hoogteverschil.
Waarom downhill? Ik heb nergens extreme downhill secties gezien, normale XC WB is al een stuk extremer. En logisch ook want daar zijn die ongeveerde racefietsen met dunne bandjes ook niet voor gemaakt. Maar parcoursen als Namen en Spa zijn schitterend en dat is gewoon in België, je zou verwachten dat ze zoiets buiten België ook wel zouden kunnen aanleggen.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ze doen me het meest denken aan de combi bmx/downhill mtb banen.
Die downhill mtb parcours die ook wel door steden gaan (niet van de berg af). Omdat er vaak een bepaald ritme en snelheid in zit, en niet zo zeer power.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:47 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Waarom downhill? Ik heb nergens extreme downhill secties gezien, normale XC WB is al een stuk extremer. En logisch ook want daar zijn die ongeveerde racefietsen met dunne bandjes ook niet voor gemaakt. Maar parcoursen als Namen en Spa zijn schitterend en dat is gewoon in België, je zou verwachten dat ze zoiets buiten België ook wel zouden kunnen aanleggen.
Waarom die verre verplaatsingen om over een saaie snelle wei rond te rijden wat in ieder Vlaams dorp kan.
Dat ‘ie van jonge Hollandse kaas houdt is in dat licht bekeken ook dubieus.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:36 schreef Centenbak het volgende:
Paul mag zo meteen meer gaan vertellen over het woord afberen zegt die gast, wtf
Bedoel je dit?quote:Op zondag 29 januari 2023 14:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die downhill mtb parcours die ook wel door steden gaan (niet van de berg af). Omdat er vaak een bepaald ritme en snelheid in zit, en niet zo zeer power.
Ja precies dat, geen gebruik maken van bergen en natuurlijk terrein maar van een geknutseld parcours. Snelheid en behendigheid en weinig tot geen vermogen/power.quote:Op zondag 29 januari 2023 14:55 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
Ik zie weinig overeenkomsten.
Die rijdt ver in de achterhoedequote:Op zondag 29 januari 2023 15:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mathieu met de handrem om David een beetje terug te laten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |