Ik bewaar mijn fodder voor POTM Ben Yedder volgende week, dan kan ik mijn mooie rode 87 Hakimi op RB zetten, 89 Lahm van RB naar CDM en dan 88 Rijkaard op de bank.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vieira uit het icon pack die kan mooi de basis in.
Ben Yedder is altijd goed maar die gaat bij mij toch nooit spelen of ze moeten hem een monster boost gevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn fodder voor POTM Ben Yedder volgende week, dan kan ik mijn mooie rode 87 Hakimi op RB zetten, 89 Lahm van RB naar CDM en dan 88 Rijkaard op de bank.
Heerlijk, 88 versie?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vieira uit het icon pack die kan mooi de basis in.
Lijkt me de 91 versie, aangezien Litmanen altijd packluck lijkt te hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerlijk, 88 versie?
Wat een baas hier.
Had voor het eerst met WL rond de 50 punten.
Met reward voor een TOTW packje
Die packs ervoor waar onder andere Beckham en Moore inzaten heb ik niet benoemdquote:Op maandag 20 februari 2023 10:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me de 91 versie, aangezien Litmanen altijd packluck lijkt te hebben![]()
Nee, volgens mij is het uit een 89+ icon pack, dan is dat de enige optie.
Zeker. Goede verdediger en houdt zich goed staande. Voelt niet zo speciaal als Vidic, maar goed die is ook 1.4 miljoen geloof ik. Vind Ramos beter dan TOTY van Dijk op lage chem in ieder geval. Die zit nu bij mij op de bankquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Beetje tempted om toch die Ramos kaart te doen.
Geen nood aan verdedigers maar hoor er prima verhalen over. Iemand hier er ervaring mee?
Om eerlijk te zijn niemand gaat meer dan 99 wedstrijden spelen met de echte darder die kaart ligt met upgrades nog ver achter de curve. Slaat natuurlijk nergens op dat ze die kaarten zo duur maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Of je even 70k voor een 99 match loan Sergi Darder wil betalen
EA heeft geen idee wat ze aan het doen zijn met deze game
Maar je kan hem ook niet inleveren in een SBC bijvoorbeeld, met de 'echte' SBC heb je tenminste nog een 90/91 rated kaart er aan over gehouden. Slaat inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn niemand gaat meer dan 99 wedstrijden spelen met de echte darder die kaart ligt met upgrades nog ver achter de curve. Slaat natuurlijk nergens op dat ze die kaarten zo duur maken.
Dat is zeker waar en ik snap ook wel dat niet elke sbc toptier moet zijn die uitkomt maar dit soort kaarten zijn echt zwaar overpriced.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar je kan hem ook niet inleveren in een SBC bijvoorbeeld, met de 'echte' SBC heb je tenminste nog een 90/91 rated kaart er aan over gehouden. Slaat inderdaad nergens op.
Hero PP was zeker goed, heb hem net ook gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en ik snap ook wel dat niet elke sbc toptier moet zijn die uitkomt maar dit soort kaarten zijn echt zwaar overpriced.
Die hero PP was dan wel weer erg goed. Kreeg base Cordoba maar die is niet eens zo slecht
Tradeable? Untradeable is ook fijn natuurlijk, 1 van de beste CBs in het spel denk ik, maar als je die knaken ergens anders kan stoppen is het helemaal lekker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Rivals heeft uit betaald hoor Saliba uit mijn rewards.
Untradeble maar hij kan zo het team in ipv Ramos. Heb nog 1.3 mil coins waar ik niks mee doe.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tradeable? Untradeable is ook fijn natuurlijk, 1 van de beste CBs in het spel denk ik, maar als je die knaken ergens anders kan stoppen is het helemaal lekker.
Tering, wat een team.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Untradeble maar hij kan zo het team in ipv Ramos. Heb nog 1.3 mil coins waar ik niks mee doe.
[ afbeelding ]
Ingame 4222 met Messi Mbappe in de spits, Puskas RAM en Cherki LAM
Vind Puskas op RAM wel nice en zijn shooting is echt wel elite. Maar hij en Spinazzola zijn wel de mindere schakels maar weiger om 7 ton te betalen voor een linksbackquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tering, wat een team.Zwakste schakel is Puskas denk ik? Of misschien Spinazzola? Bizar, zou er niet vrolijk van worden als ik dit team in zie laden
Zambrotta SBC kan ik aanraden in dat geval, ik heb zijn worldcup en die is echt heel goed. Zijn prime kan ook LB dacht ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind Puskas op RAM wel nice en zijn shooting is echt wel elite. Maar hij en Spinazzola zijn wel de mindere schakels maar weiger om 7 ton te betalen voor een linksback
Ja zat ik ook aan te denken maar besloot die hero pick nog maar een keer te doen en daar zat Forlan inquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zambrotta SBC kan ik aanraden in dat geval, ik heb zijn worldcup en die is echt heel goed. Zijn prime kan ook LB dacht ik.
Worldcup? Schijnt wel een goede te zijn hoor, maar ja, als je Mbappe, TOTY Messi en prime Puskas al hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken maar besloot die hero pick nog maar een keer te doen en daar zat Forlan in
Dat soort kaarten zijn niks voor mij veel te lomp met skillmoves en lefstick dribbelenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Worldcup? Schijnt wel een goede te zijn hoor, maar ja, als je Mbappe, TOTY Messi en prime Puskas al hebt
Misschien is deze serie iets voor je om te kijken:quote:Op zaterdag 11 maart 2023 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
Snap er nog weinig van, helemaal als ik dit topic doorlees. Open pakketjes en maak vervolgens een zo sterk mogelijk team. Geen idee of ik hiermee het juiste doe.
Verder valt het op dat spelers die je online treft er weinig van bakken qua veldspel. Ze peren de bal naar voren en proberen met veel slalommen en snelheid met een individuele speler door m'n verdediging te beuken. Een tactiek die vaker slaagt dan mij lief is.
Toch een paar aardige overwinningen weten te boeken, door veel rond te tikken en de vleugels te zoeken - 4-3-3 ftw.
Speelde altijd career, maar online potjes zijn stiekem toch wel verdomd verslavend.
Welkom bij de club maat 7x 83 en 3x 84.quote:Op maandag 13 maart 2023 22:15 schreef GotenSSJ het volgende:
83x10: 8x 83 en Carvajal en Trippier.
Na die 2 hero picks is mijn packluck gelukkig weer terug naar hoe het 99% van het jaar is geweest, begon al te denken dat ik eens geluk zou hebben in FifaHeerlijk.
Die is wel prima ja, goede fodder simulator opzich. Zijn best wat SBCs die ik wil doen deze periode (Gomez, Umtiti, Gomes bijvoorbeeld), dus die moet ik nog even grinden samen met wat league SBCs zodat ik niet alle spelers hoef te kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welkom bij de club maat 7x 83 en 3x 84.
Die 78x3 is dan wel weer aardig
Geef die packs dan tenminste een minimale rating bijvoorbeeld dus voor 11 wins 84+ 14 wins 85+ enzovoorts het is niet alsof er niet genoeg gouden kaarten zijn met die rating en niks waard zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 10:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die is wel prima ja, goede fodder simulator opzich. Zijn best wat SBCs die ik wil doen deze periode (Gomez, Umtiti, Gomes bijvoorbeeld), dus die moet ik nog even grinden samen met wat league SBCs zodat ik niet alle spelers hoef te kopen.
Ben het wel eens met je comment hier boven trouwens, het is vrij schandalig dat 16 wins in de WL dat oplevert. Je wint 80% van je potten in de meest competitieve (aldus EA) game mode, dan mag je best beloond worden imo.
Vrij vervelend inderdaad, iedere keer league SBC doen kost nu zo’n 20k door dat spelers als Rochet en Pizzini nu standaard 2500 coins zijn. Eredivisie moet ik ook altijd bij elkaar kopen omdat het vooral zilveren spelers zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Sud en een aantal Lib golds zijn nu wel echt duur aan het worden. Ik pack ze ook vrijwel nooit. Je zou bijna zeggen dat ze pack weight is aangepast.
Als je slim bent koop je 2 sudamerica golds die zijn vaak goedkoper, vul je die aan met river, boca, estudiantes en Velez. Dan hoef je maar 4k uit te geven aan 2 duurdere kaarten.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 14:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vrij vervelend inderdaad, iedere keer league SBC doen kost nu zo’n 20k door dat spelers als Rochet en Pizzini nu standaard 2500 coins zijn. Eredivisie moet ik ook altijd bij elkaar kopen omdat het vooral zilveren spelers zijn
Ja maar dat kan natuurlijk niet als je 11 Sud OF 11 Lib spelers moet hebben. Of is dit weer een fout van EA en kun je ze door elkaar heen gebruiken? Dan heb ik weer lekker coins door de plee gespoeld omdat EA niet duidelijk kan zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je slim bent koop je 2 sudamerica golds die zijn vaak goedkoper, vul je die aan met river, boca, estudiantes en Velez. Dan hoef je maar 4k uit te geven aan 2 duurdere kaarten.
Ligue1/Eredivisie moet je met Auxerre of Ajaccio doen
Lees de sbc eens goedquote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja maar dat kan natuurlijk niet als je 11 Sud OF 11 Lib spelers moet hebben. Of is dit weer een fout van EA en kun je ze door elkaar heen gebruiken? Dan heb ik weer lekker coins door de plee gespoeld omdat EA niet duidelijk kan zijn.
Ga eens kijken naar die teams, tot nu toe gebruikte ik altijd Fortuna of Groningen. Dat was meestal iets van 7-8k
In de Nederlandse versie staat er ‘Precies 11 spelers van Libertadores OF Sudamericana’. Dit heb ik altijd opgevat als ofwel 11 Lib spelers ofwel 11 Sud spelers.quote:
Ja het staat er een beetje raar maar dit werkt dus ook zo met die andere 2 delen he.quote:Op dinsdag 14 maart 2023 15:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
In de Nederlandse versie staat er ‘Precies 11 spelers van Libertadores OF Sudamericana’. Dit heb ik altijd opgevat als ofwel 11 Lib spelers ofwel 11 Sud spelers.
Heb het net geprobeerd, werkt dus gewoon gemixed. Lekker manWel fijn om er nu achter te komen ipv nog een paar maandjes verder.
Ik had een scheepslading FF Tagliafico's voor tussen de 55 en 57,5k gekocht. Ik had ze eigenlijk vast willen houden omdat die wat vrij zekere upgrades krijgt, maar toch overstag gegaan om gisteren in de hype te verkopen. Toch tussen de 20 en 25k winst per kaart en ik had er 9. Puur geluk dat een Aouar gelekt werd.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 10:58 schreef Jimbo het volgende:
Net een flinke zooi 87's gekocht voor als mbappe volgende week de POTM SBC krijgt.
Is dit volgens jullie een domme keuze of zullen de 87's wel weer stijgen (goedkoopste zijn nu zeg 23k)
Hoop het, met een b eetje geluk wordt alles ff een dagje heel duur door de mbappe POTM die eraan komt.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 13:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik had een scheepslading FF Tagliafico's voor tussen de 55 en 57,5k gekocht. Ik had ze eigenlijk vast willen houden omdat die wat vrij zekere upgrades krijgt, maar toch overstag gegaan om gisteren in de hype te verkopen. Toch tussen de 20 en 25k winst per kaart en ik had er 9. Puur geluk dat een Aouar gelekt werd.
87's is redelijk tricky, maar je gaat ze niet met verlies verkopen.
Ik heb al een hele poos niet meer gespeeld. Alleen nog wat aan het traden geslagen, maar allemaal halfbakken dus dat is voor mij utopie. Ik heb ook de vervelende eigenschap dat ik speciale kaarten uit een SBC eigenlijk nooit weer terug in een SBC stop. Dus het moet altijd met gouden kaarten en TOTW's.quote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hoop het, met een b eetje geluk wordt alles ff een dagje heel duur door de mbappe POTM die eraan komt.
Al schijnt die 3.5m te gaan kostenIk hoop dat als ik m'n complete club leeg dat ik 'm ook eens kan kopen.
Ja dat laatste ken ik welquote:Op vrijdag 17 maart 2023 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb al een hele poos niet meer gespeeld. Alleen nog wat aan het traden geslagen, maar allemaal halfbakken dus dat is voor mij utopie. Ik heb ook de vervelende eigenschap dat ik speciale kaarten uit een SBC eigenlijk nooit weer terug in een SBC stop. Dus het moet altijd met gouden kaarten en TOTW's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |