Ik bewaar mijn fodder voor POTM Ben Yedder volgende week, dan kan ik mijn mooie rode 87 Hakimi op RB zetten, 89 Lahm van RB naar CDM en dan 88 Rijkaard op de bank.quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vieira uit het icon pack die kan mooi de basis in.
Ben Yedder is altijd goed maar die gaat bij mij toch nooit spelen of ze moeten hem een monster boost gevenquote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn fodder voor POTM Ben Yedder volgende week, dan kan ik mijn mooie rode 87 Hakimi op RB zetten, 89 Lahm van RB naar CDM en dan 88 Rijkaard op de bank.
Heerlijk, 88 versie?quote:Op vrijdag 17 februari 2023 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vieira uit het icon pack die kan mooi de basis in.
Lijkt me de 91 versie, aangezien Litmanen altijd packluck lijkt te hebbenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heerlijk, 88 versie?
Wat een baas hier.
Had voor het eerst met WL rond de 50 punten.
Met reward voor een TOTW packje
Die packs ervoor waar onder andere Beckham en Moore inzaten heb ik niet benoemdquote:Op maandag 20 februari 2023 10:18 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me de 91 versie, aangezien Litmanen altijd packluck lijkt te hebben![]()
Nee, volgens mij is het uit een 89+ icon pack, dan is dat de enige optie.
Zeker. Goede verdediger en houdt zich goed staande. Voelt niet zo speciaal als Vidic, maar goed die is ook 1.4 miljoen geloof ik. Vind Ramos beter dan TOTY van Dijk op lage chem in ieder geval. Die zit nu bij mij op de bankquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Beetje tempted om toch die Ramos kaart te doen.
Geen nood aan verdedigers maar hoor er prima verhalen over. Iemand hier er ervaring mee?
Om eerlijk te zijn niemand gaat meer dan 99 wedstrijden spelen met de echte darder die kaart ligt met upgrades nog ver achter de curve. Slaat natuurlijk nergens op dat ze die kaarten zo duur maken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 19:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Of je even 70k voor een 99 match loan Sergi Darder wil betalen
EA heeft geen idee wat ze aan het doen zijn met deze game
Maar je kan hem ook niet inleveren in een SBC bijvoorbeeld, met de 'echte' SBC heb je tenminste nog een 90/91 rated kaart er aan over gehouden. Slaat inderdaad nergens op.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn niemand gaat meer dan 99 wedstrijden spelen met de echte darder die kaart ligt met upgrades nog ver achter de curve. Slaat natuurlijk nergens op dat ze die kaarten zo duur maken.
Dat is zeker waar en ik snap ook wel dat niet elke sbc toptier moet zijn die uitkomt maar dit soort kaarten zijn echt zwaar overpriced.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 21:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maar je kan hem ook niet inleveren in een SBC bijvoorbeeld, met de 'echte' SBC heb je tenminste nog een 90/91 rated kaart er aan over gehouden. Slaat inderdaad nergens op.
Hero PP was zeker goed, heb hem net ook gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is zeker waar en ik snap ook wel dat niet elke sbc toptier moet zijn die uitkomt maar dit soort kaarten zijn echt zwaar overpriced.
Die hero PP was dan wel weer erg goed. Kreeg base Cordoba maar die is niet eens zo slecht
Tradeable? Untradeable is ook fijn natuurlijk, 1 van de beste CBs in het spel denk ik, maar als je die knaken ergens anders kan stoppen is het helemaal lekker.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Rivals heeft uit betaald hoor Saliba uit mijn rewards.
Untradeble maar hij kan zo het team in ipv Ramos. Heb nog 1.3 mil coins waar ik niks mee doe.quote:Op donderdag 9 maart 2023 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tradeable? Untradeable is ook fijn natuurlijk, 1 van de beste CBs in het spel denk ik, maar als je die knaken ergens anders kan stoppen is het helemaal lekker.
Tering, wat een team.quote:Op donderdag 9 maart 2023 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Untradeble maar hij kan zo het team in ipv Ramos. Heb nog 1.3 mil coins waar ik niks mee doe.
[ afbeelding ]
Ingame 4222 met Messi Mbappe in de spits, Puskas RAM en Cherki LAM
Vind Puskas op RAM wel nice en zijn shooting is echt wel elite. Maar hij en Spinazzola zijn wel de mindere schakels maar weiger om 7 ton te betalen voor een linksbackquote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tering, wat een team.Zwakste schakel is Puskas denk ik? Of misschien Spinazzola? Bizar, zou er niet vrolijk van worden als ik dit team in zie laden
Zambrotta SBC kan ik aanraden in dat geval, ik heb zijn worldcup en die is echt heel goed. Zijn prime kan ook LB dacht ik.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind Puskas op RAM wel nice en zijn shooting is echt wel elite. Maar hij en Spinazzola zijn wel de mindere schakels maar weiger om 7 ton te betalen voor een linksback
Ja zat ik ook aan te denken maar besloot die hero pick nog maar een keer te doen en daar zat Forlan inquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zambrotta SBC kan ik aanraden in dat geval, ik heb zijn worldcup en die is echt heel goed. Zijn prime kan ook LB dacht ik.
Worldcup? Schijnt wel een goede te zijn hoor, maar ja, als je Mbappe, TOTY Messi en prime Puskas al hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja zat ik ook aan te denken maar besloot die hero pick nog maar een keer te doen en daar zat Forlan in
Dat soort kaarten zijn niks voor mij veel te lomp met skillmoves en lefstick dribbelenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 12:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Worldcup? Schijnt wel een goede te zijn hoor, maar ja, als je Mbappe, TOTY Messi en prime Puskas al hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |