Gezien het aantal Nederlands-Braziliaanse medaillewinnaars in het verleden bij het langlaufen zou ik dat ook wel durven te belovenquote:Op maandag 23 januari 2023 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ze goud wint beloof ik dat ik mijn best doe om over welke hekken dan ook heen te springen het finishgebied in, ongeacht het aantal vrijwilligers die er staan om accreditaties te controleren.
Twee paarsgepunte lansen op de ski’s. Dan moet @Djeez ook doneren.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bandage, op het pak, op de ski's, genoeg mogelijkheden.
Ski's van Fischer hebben aan de voorkant een gat, daar valt vast wel een 'grappig' iets mee te doen qua afbeelding.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 14:35 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Twee paarsgepunte lansen op de ski’s. Dan moet @:Djeez ook doneren.
Haha herkenbaar!quote:Op dinsdag 24 januari 2023 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Haha, dit is bijna verslavend joh. Ik check elke dag de donatielijst ff![]()
En iedere dag wordt er gedoneerd![]()
![]()
Dat valt er automatisch uit na een aantal dagen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:53 schreef Maanvis het volgende:
Waarom staat dit topique niet meer in de aankondigingen?
Maar die van Kimberly staat er nog welquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:02 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat valt er automatisch uit na een aantal dagen.En je kan hetzelfde topic niet nogmaals aankondigen.
Goed puntquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar die van Kimberly staat er nog wel
Is een nieuw topic.quote:Op woensdag 25 januari 2023 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat topic is nieuwer en gaat er dus ook vanzelf een keer uit, maar nu nog nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
quote:
Ja raar dat ze er geen #2 van makenquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat topic is nieuwer en gaat er dus ook vanzelf een keer uit, maar nu nog niet
Owh, deel #2 ofzo?quote:
Of! Misschien is het leuk om een keer zo'n Q&A te regelen zoals met Kimberley? Dat we vragen voor Bruna kunnen insturen.quote:Op maandag 23 januari 2023 06:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of ze verder gegaan zou zijn in het mountainbiken...hele goede vraag eigenlijk. Ik denk het zelf niet, omdat ze in de periode na de operatie, waarin ze eigenlijk niks mocht doen, al een beetje verknocht begon te raken aan het rollerskiėn (wat ze stiekem toch deed met een paar dat de bond haar gegeven had om mee te oefenen, mocht ze het een keer willen). Zal het haar straks eens vragen
Zeker! Maandag vertrekt ze (quote:Op vrijdag 27 januari 2023 00:06 schreef Viv het volgende:
[..]
Of! Misschien is het leuk om een keer zo'n Q&A te regelen zoals met Kimberley? Dat we vragen voor Bruna kunnen insturen.
Mijn zus die 'm eerder ook al op 2222 zette, gok ik zo met 99% zekerheidquote:Op woensdag 25 januari 2023 22:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Die 1x raden is Max Verstappen zeker (startnummer 33, bedrag nu ¤ 3333,-)![]()
![]()
![]()
En nee, ik ben het niet
Ze is al heel ver gekomen, en daar mag ze bijzonder trots op zijnquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Inmiddels is het ook in Braziliaanse media wel geplaatst, dus kan het hier ook. Voornaamste punt: ze is relatief ok, aanspreekbaar, etc.
Maar goed, geen Olympische Spelen voor Bruna. En nee, niet vanwege een toch nog positieve test. Ze mocht vandaag haar quarantaine in Oostenrijk verlaten en vertrok om 7u met een soort taxi om naar het vliegveld van München te gaan. Daar zou ze in vijf dagen drie keer getest gaan worden (vandaag voor het eerst), om dan naar China te vertrekken.
Dat ging allemaal echter niet door. Ze belde even na elf uur, toen ik ongeveer verwachtte te horen dat ze aangekomen was, om te zeggen dat ze een ongeluk had gehad en in het ziekenhuis van Bolzano lag. Ongeluk wist ze niet meer helemaal, het eerste wat ze zich weer kan herinneren is dat ze uit de auto getrokken werd door hulpdiensten. Vervolgens per helikopter naar het ziekenhuis gebracht. "Dat was tenminste wel cool", zei ze, om even aan te geven dat ze nog wel bij haar verstand was (en is), zij het redelijk onder de pijnstillers.
Arm gebroken, beide voeten gebroken en ribben gebroken. Het feit dat ze, om wat afstand te houden, achterin het busje zat heeft naar alle waarschijnlijkheid letterlijk haar leven gered, want de bestuurder (die ze zelf niet kende, ingehuurd iets) heeft het niet overleefd. Vermoedelijk heeft hij geprobeerd een auto in te halen, waarna hij frontaal op een tegemoetkomende vrachtwagen is gereden.
Dus ja, geen Olympische Spelen voor Bruna, maar gezien de ernst van het ongeval kan ik alleen maar blij zijn dat we überhaupt nog contact met haar kunnen hebben, om het zo maar te zeggen. De volgende uitdaging is kijken wanneer en zorgen dat ze naar huis (Nunspeet dus) kan komen.
De grootste zorgen om haar gezondheid zijn wel een beetje gezakt, maar de schrik zit er nog volop in..
Lief!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn zus die 'm eerder ook al op 2222 zette, gok ik zo met 99% zekerheid
Zeker!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:32 schreef heywoodu het volgende:
Overigens was het vanmorgen een jaar geleden. Alweer een jaar sinds ik tijdens een Teams-overleg gebeld werd, verwachtte te horen dat ze op vliegveld München aangekomen was, maar het hele verhaal echt begon.
[..]
Ze is al heel ver gekomen, en daar mag ze bijzonder trots op zijn
Absoluut!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:32 schreef heywoodu het volgende:
Overigens was het vanmorgen een jaar geleden. Alweer een jaar sinds ik tijdens een Teams-overleg gebeld werd, verwachtte te horen dat ze op vliegveld München aangekomen was, maar het hele verhaal echt begon.
[..]
Ze is al heel ver gekomen, en daar mag ze bijzonder trots op zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |