SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ga jij maar brunchen nu he ouwe quinoageilertquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Kibbeling is echt de meest ransige vorm van vis eten
Hirlakquote:
Ja, echt ransig...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Vraag om 1 portie, soms hebben ze een normale portie of een grote. Gewoon de grote nemen, is mijn motto.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al! Wat voor saus? En hoeveel gram kibbeling? Misschien is het simpel, misschien niet, je weet het gewoon niet!
gewoon gefrituurde visquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
ik ga hier ook eens kijken of ik de bakker haalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga eens kijken of ik geen heup ga breken buiten.
Uiteindelijk kan er natuurlijk niet echt iets misgaan of zo, maar ik vind dit soort dingen toch altijd irritant. Ik heb vaak het idee dat ik ergens een handleiding heb gemist of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vaak hebben ze maar 1 of 2 keuzes qua grote van het bakje. Heb je grote honger pak je die grote.
En saus is er ook geen oneindige aantal opties. en anders gewoon zonder saus, pak je thuis saus.
[..]
Kruiden? Heb je daar iets aan te kiezen? Zoveel opties hebben ze hier niet.
Ik ga het binnenkort proberen. Als dat kraampje er staat, is het ook vlakbij, dus dan is het niet koud als ik het thuis opeet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag om 1 portie, soms hebben ze een normale portie of een grote. Gewoon de grote nemen, is mijn motto.
Er zijn vaak 2 soorten saus, soms 1. Zijn allebei lekker. Ravigot en Remoulade. Moet je even op google kijken welke jij het lekkerst vindt, maar bij sommige toko's hebben ze alleen ravigot.
Meestal vragen ze of je het mee wil nemen of ter plekke opeet.
Straks pasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij maar brunchen nu he ouwe quinoageilertDaag
Ja ik ook hoor, maar hier op de markt is het van '1 portie kibbeling, graag.' 'Saus?' 'Ja graag.' 'Meenemen of hier opeten?' 'Meenemen.' 'Dat is dan het dubbele van vorig jaar.' 'Ik wil graag pinnen.' 'Hier. Bedankt, eet smakelijk!' 'Dank je, jij ook!'quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan er natuurlijk niet echt iets misgaan of zo, maar ik vind dit soort dingen toch altijd irritant. Ik heb vaak het idee dat ik ergens een handleiding heb gemist of zo.
Ik snap je. Ik heb dat een beetje bij de starbucks (zeker als je dan filmpjes op insta ziet met 6 pompjes van dit 3 van dat) dan denk ik, hoe weet je dat dat kan? en dat dat mag?? waar staat dat op dat bestel bord?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan er natuurlijk niet echt iets misgaan of zo, maar ik vind dit soort dingen toch altijd irritant. Ik heb vaak het idee dat ik ergens een handleiding heb gemist of zo.
Vraag maar even in CULquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk allemaal geweldige lekkere dingen mogelijk bij de Starbucks maar ik zie door de bomen het bos niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik heb dat een beetje bij de starbucks (zeker als je dan filmpjes op insta ziet met 6 pompjes van dit 3 van dat) dan denk ik, hoe weet je dat dat kan? en dat dat mag?? waar staat dat op dat bestel bord?
Maar kibbeling vind ik nog wel te doen qua keuzes blijkbaar
In de snackbar heb ik dat ook wel eens. Met al die rare namen voor snacks die dan niet op het bord staan. Hoe weten mensen dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik heb dat een beetje bij de starbucks (zeker als je dan filmpjes op insta ziet met 6 pompjes van dit 3 van dat) dan denk ik, hoe weet je dat dat kan? en dat dat mag?? waar staat dat op dat bestel bord?
Maar kibbeling vind ik nog wel te doen qua keuzes blijkbaar
Die mensen komen er gewoon vaak en hebben een vlotte babbel dat ze dingen durven te vragen ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
In de snackbar heb ik dat ook wel eens. Met al die rare namen voor snacks die dan niet op het bord staan. Hoe weten mensen dat?Is er ergens een soort geheim genootschap?
Eerst even een kloon aanmaken anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Kibbeling in CUL? Hmm, lijkt me geen goede combinatie.
Nah, het zal ook wel kopieergedrag zijn toch? Die hebben dat weer van vrienden die ook de driedubbele Jos Brink nemen. Een soort subcultuur is het.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mensen komen er gewoon vaak en hebben een vlotte babbel dat ze dingen durven te vragen ofzo.
Een frituursekte.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het zal ook wel kopieergedrag zijn toch? Die hebben dat weer van vrienden die ook de driedubbele Jos Brink nemen. Een soort subcultuur is het.
Vuurwerkkonijnen!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Als je nu googelt op Chinees Nieuwjaar
Bij ons kondigen ze dingen wel eens aan met een apart bordje en een plaatje erbij, dan kun je wel zien of het je lekker lijkt. Of idd even vragen wat het is. (of van te voren menu bekijken en googlenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
In de snackbar heb ik dat ook wel eens. Met al die rare namen voor snacks die dan niet op het bord staan. Hoe weten mensen dat?Is er ergens een soort geheim genootschap?
Precies dat! Nu lust ik al geen koffie dus valt veel af.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk allemaal geweldige lekkere dingen mogelijk bij de Starbucks maar ik zie door de bomen het bos niet.
En waarom zit overal matcha in?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bij ons kondigen ze dingen wel eens aan met een apart bordje en een plaatje erbij, dan kun je wel zien of het je lekker lijkt. Of idd even vragen wat het is. (of van te voren menu bekijken en googlen)
[..]
Precies dat! Nu lust ik al geen koffie dus valt veel af.
Maar wtf is uberhaupt een chai tea? wie verzint dat?
tartaar 🤤quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag om 1 portie, soms hebben ze een normale portie of een grote. Gewoon de grote nemen, is mijn motto.
Er zijn vaak 2 soorten saus, soms 1. Zijn allebei lekker. Ravigot en Remoulade. Moet je even op google kijken welke jij het lekkerst vindt, maar bij sommige toko's hebben ze alleen ravigot.
Meestal vragen ze of je het mee wil nemen of ter plekke opeet.
Ik denk niet dat ze een Jos Brinkie op een bordje zetten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:17 schreef TaMieke het volgende:
Bij ons kondigen ze dingen wel eens aan met een apart bordje en een plaatje erbij, dan kun je wel zien of het je lekker lijkt. Of idd even vragen wat het is. (of van te voren menu bekijken en googlen)
Oke, ik blijf binnenquote:
blijft goedquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een Jos Brinkie op een bordje zetten.Maar eigenlijk wil ik al weten wat ik ga bestellen voor ik de snackbar binnenloop.
gebrek aan je opvoedingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu pas gegoogeld wat een Jos Brinkie is en ik krijg dit beeld nooit meer uit m'n hoofd.
samen met een patatje Paayquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu pas gegoogeld wat een Jos Brinkie is en ik krijg dit beeld nooit meer uit m'n hoofd.
quote:Stoephoerenschotel
Heel verfijnd kunnen we de naam van deze snack niet noemen, evenals de inhoud ervan: een grote schaal friet speciaal met allerlei minisnacks erop gedonderd.
welke mafklapper verzint datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:21 schreef CherryLips het volgende:
quote:
Verstandigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga maar dubbele reistijd richting masseur incalculeren.
Die zijn levensmoe?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:27 schreef UitStraling het volgende:
Kwakveel sneeuw hier en er kwam net een carnavalswagen met knoertharde muziek langs rijden in de sneeuw.
Vroeger was ik nu ook sneeuwballen aan het gooien en een iglo aan het bouwenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen aan het spelenwelen hier in de sneeuw.
Die joie de vivre krijg je nooit meer terug, nu is de fase aangebroken van klagen over de koude en de angst om te vallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vroeger was ik nu ook sneeuwballen aan het gooien en een iglo aan het bouwen
Daar heb ik geen tijd voorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel mensen aan het spelenwelen hier in de sneeuw.
Boinkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:43 schreef Ama het volgende:
Loop ik echt met mijn hoofd tegen de muur op terwijl ik bij de tv iets doe.
Mogen we eerst lente doenquote:
Schortje kopen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:45 schreef datismijnmening het volgende:
Poes wil knuffelen maar ik heb zwart aan
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:21 schreef CherryLips het volgende:
NEE, drie maanden lang alleen maar bloesems en tulpen en narcissen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen even rokjesdag en dan gelijk zomer
Blijft toch wel in je zitten uiteindelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die joie de vivre krijg je nooit meer terug, nu is de fase aangebroken van klagen over de koude en de angst om te vallen.
Cavia's zijn ook niet zindelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik met de cavia's ook vaak.
Kijk mensen onze toekomstige koningin heeft gesprokenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nagels herken ik jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee en ze verharen net zo erg als katten geloof ik. En scherpe nageltjes.
Straks even een kwartier rollerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik met de cavia's ook vaak.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kijk mensen onze toekomstige koningin heeft gesproken
Dat wist ik zonder dat ik er ooit geweest ben.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
Benidorm is wel echt een bejaardentehuis
Ik ook, maar het maakt alle verwachtingen wel waar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat wist ik zonder dat ik er ooit geweest ben.
quote:
Als jij me graag in een rokje wil zien mag je lid worden van m'n OnlyFansquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NEE, drie maanden lang alleen maar bloesems en tulpen en narcissen.
Joh.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
Klinkt wel alsof er in ieder geval niet veel krijsende kinderen zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook, maar het maakt alle verwachtingen wel waar.
Aan de positieve kant: bier is wel goedkoop
...met thigh highs?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:53 schreef dud0r het volgende:
Als jij me graag in een rokje wil zien mag je lid worden van m'n OnlyFans
Liever bejaarden dan krijsende kinderen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof er in ieder geval niet veel krijsende kinderen zijn?
Dat is inderdaad wel een voordeel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Klinkt wel alsof er in ieder geval niet veel krijsende kinderen zijn?
Beide stinkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever bejaarden dan krijsende kinderen.
100%quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, behalve op de snelweg.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik ook wel best bejaard.quote:
Jeuken is toch genezing?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:56 schreef Ama het volgende:
Ik hoop dat het een goed teken is dat die plek op mijn ribben al twee dagen tering erg jeukt. Ik heb gewoon weinig zin in antibiotica.
Rij je wel makkelijker overheen dan een bejaarde.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, behalve op de snelweg.
Die krijsende kinderen hoor ik dan toch niet.
Wel leeftijdsgenoten gespot?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik ook wel best bejaard.
En het valt me nu op dat bij dit restaurant gewoon een Nederlandstalige radio zender aan staat
Die bejaarden breken wel sneller.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rij je wel makkelijker overheen dan een bejaarde.
Ja dat zei @LTVDK volgens mij ook.quote:
Spanjaarden jaquote:
Was malta ook toen ik daar was, heerlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
Ben je daarom daar of is dat niet de reden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Spanjaarden ja
Maar goed, dit weekend is hier een wereldbeker veldrijden, dus ik verwacht dat het hier straks wel stikt van de Nederlanders en Belgen
Dit klinkt viezigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een voordeel.
Maar goed. Ik heb ook een adults only hotel geboekt
Alvast voorproefje genomen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Was malta ook toen ik daar was, heerlijk
Ja daarom ben ik ook hier. Na het weekend ook direct terug naar Valenciaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben je daarom daar of is dat niet de reden?
True..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rij je wel makkelijker overheen dan een bejaarde.
Ik ben echt te laks om geraniums in leven te houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Van wat? Ik leef al een hele tijd achter de geraniums
Ik vind ze buiten leuker.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben echt te laks om geraniums in leven te houden
Klinkt inderdaad vies, maar ik was vorige jaar in een AO hotel en het was zaligquote:
Plastic knul. Plastic.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben echt te laks om geraniums in leven te houden
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:02 schreef CherryLips het volgende:
Disney moet een adults only hotel bouwen.
Ja echt. Die blagen rennen al om zes uur 's ochtends door de gangen. Ook eens gehad dat ze 's nachts aan het springen waren boven ons. En gillen. Dan zitten de ouders beneden te zuipen ofzo.quote:
Geen Hawaii shirt, beige cargo shorts en teva’s met witte sportsokken bij je?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:07 schreef gianni61 het volgende:
Oh man ik ga straks de telelens op de camera schroeven en fotos maken van foute bejaarden outfits.
Jezus, zelfs ik ben hier overdressed
Je moet als volwassenen ook niet naar Disney gaan als je zelf geen koters meeneemtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. Die blagen rennen al om zes uur 's ochtends door de gangen. Ook eens gehad dat ze 's nachts aan het springen waren boven ons. En gillen. Dan zitten de ouders beneden te zuipen ofzo.
Ow, ben je zo'n vreugdeloos schepselquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet als volwassenen ook niet naar Disney gaan als je zelf geen koters meeneemt
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ow, ben je zo'n vreugdeloos schepsel
Ik kan dit vast wel hier ergens kopenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen Hawaii shirt, beige cargo shorts en teva’s met witte sportsokken bij je?
Juist wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet als volwassenen ook niet naar Disney gaan als je zelf geen koters meeneemt
Is goed US.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er moeten gewoon kinderloze dagen komen op Disneylandquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben eerder van mening dat het tijd wordt voor kindvrije periodes in pretparken, restaurants, hotels etc. Misschien zelfs op straat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dat klinkt echt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er moeten gewoon kinderloze dagen komen op Disneyland
Scheelt dat je bij de efteling doordeweeks buiten de schoolvakanties vaak wel goed zit. Wel voor de zekerheid eerst effe bellen of er die dag toevallig geen schoolreisjes gepland zijn.quote:
Als je kinderen bij je hebt, krijg je volgens niks mee van het park.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:11 schreef Ama het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk om daar heen te gaan met kinderen.
Kun je daarvoor bellenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Scheelt dat je bij de efteling doordeweeks buiten de schoolvakanties vaak wel goed zit. Wel voor de zekerheid eerst effe bellen of er die dag toevallig geen schoolreisjes gepland zijn.
Ik vond het al lastig toen ik gewoon met klasgenoten ging.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je kinderen bij je hebt, krijg je volgens niks mee van het park.
Geen idee, was een spontane en geniale ingeving die ik juist had.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je daarvoor bellen
Ik was er in september en toen waren er al veel schoolreisjes. Leren die kinderen nog weleens wat op school? Al die reisjes en studiedagen en vrije middagen.
Ja maar Efteling is zo ver weg en ja Disneyland ook maar ik ga echt wel veel liever naar Disneyland.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Scheelt dat je bij de efteling doordeweeks buiten de schoolvakanties vaak wel goed zit. Wel voor de zekerheid eerst effe bellen of er die dag toevallig geen schoolreisjes gepland zijn.
Ja, dan heb je het natuurlijk drukker met biertjes en jointjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het al lastig toen ik gewoon met klasgenoten ging.
Je bent alleen maar met de kinderen bezig. Want die kun je moeilijk buiten parkeren terwijl jij in de achtbaan gaat ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het al lastig toen ik gewoon met klasgenoten ging.
Sowieso ergens heen gaan mét kinderenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:11 schreef Ama het volgende:
Het lijkt me echt verschrikkelijk om daar heen te gaan met kinderen.
Ik wil in oktober gaan, want Halloween.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:14 schreef Ama het volgende:
Ik hoop nog steeds dat ik Solo ooit zo gek krijg. Ik wil zo graag weer een keer heen.
Ik drink geen alcohol en ik vrees dat ik geen wiet mee mag nemen naar Parijs.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het natuurlijk drukker met biertjes en jointjes.
Omg ja lijkt me ook geweldig.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil in oktober gaan, want Halloween.
Er wordt daar wel geblowd hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol en ik vrees dat ik geen wiet mee mag nemen naar Parijs.
We eten vanavond Pizza. Voor 3,75quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:14 schreef kwiwi het volgende:
Maar even een kant-en klare pizza in de oven gegooid. Met extra kaas erop
Even de banlieue in duiken en daar kopenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
* kwiwi wacht rustig op de foto's.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:07 schreef gianni61 het volgende:
Oh man ik ga straks de telelens op de camera schroeven en fotos maken van foute bejaarden outfits.
Jezus, zelfs ik ben hier overdressed
Je doet toch wel eens vaker iets dat niet mag?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk koken, maar heb geen tijd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We eten vanavond Pizza. Voor 3,75
Prima deal.
Ja maar ik ben daar wel echt veel te braaf voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er wordt daar wel geblowd hoor.
Maar dat doe ik allemaal wel binnen de grenzen van Nederland.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Je doet toch wel eens vaker iets dat niet mag?
Ja nu je het zegt klinkt dat wel heel erg leuk als ik ooit in mijn leven nog weer heen ga dan misschien ook maar met Halloween.quote:
Met wie ga je daarheen? Gewoon een ander overtuigen het op zak te houdenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dat doe ik allemaal wel binnen de grenzen van Nederland.
Kun je op de foto met Jack Skellington.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt klinkt dat wel heel erg leuk als ik ooit in mijn leven nog weer heen ga dan misschien ook maar met Halloween.
🥺❤️❤️❤️quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je op de foto met Jack Skellington.
#LifeGoalsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je op de foto met Jack Skellington.
Ik heb niemand die met mij daarheen wil. Mijn vrienden haten het en Solo ook.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Met wie ga je daarheen? Gewoon een ander overtuigen het op zak te houden
Ja jeuken is genezen, je moet er alleen niet aan gaan krabbenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat zei @:LTVDK volgens mij ook.
Maar ik moet er vanmiddag sowieso mee heen dus dan hoor ik het wel.
Lampenkap opquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jeuken is genezen, je moet er alleen niet aan gaan krabben
Dat is meestal niet zo best.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd wat er net in het dorp is gebeurd, toen ik aan kwam lopen vanaf de provinciale weg hoorde ik een helikopter en daarna kwamen er allemaal ambulances en politiewagen voorbij met loeiende sirenes en eenmaal in het dorp steeg een traumaheli op
Waren ze niet op zoek naar jou?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Ben benieuwd wat er net in het dorp is gebeurd, toen ik aan kwam lopen vanaf de provinciale weg hoorde ik een helikopter en daarna kwamen er allemaal ambulances en politiewagen voorbij met loeiende sirenes en eenmaal in het dorp steeg een traumaheli op
Doe mijn best maar dat is wel verdomd moeilijk soms.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jeuken is genezen, je moet er alleen niet aan gaan krabben
Volgens de p2000 3 ambulances en een traumaheli opgeroepenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is meestal niet zo best.
Nee het was geen politieheliquote:
bijlquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe mijn best maar dat is wel verdomd moeilijk soms.
Vermiste wandelaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:21 schreef LTVDK het volgende:
Staat tegenwoordig niet zoveel info meer op, alleen dat ze zijn opgeroepen, staat ook geen straatnaam meer bijquote:
Had juist maar gewoon het basisrondje van 9000 stapjes gelopen omdat mijn darm nog steeds niet helemaal ok voeltquote:
Veiliger om het gewoon van uit Nederland mee te nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Even de banlieue in duiken en daar kopen
Stier: Vandaag is een goed moment om je oude vriendschappen te overzien.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb niemand die met mij daarheen wil. Mijn vrienden haten het en Solo ook.
🥲
Met die sneeuw hier heb ik het ook beperkt gehouden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had juist maar gewoon het basisrondje van 9000 stapjes gelopen omdat mijn darm nog steeds niet helemaal ok voelt
Mens, durf te levenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Veiliger om het gewoon van uit Nederland mee te nemen
Hoeveel km is dat? Probeer in te schatten hoeveel stappen ik zet per dagquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had juist maar gewoon het basisrondje van 9000 stapjes gelopen omdat mijn darm nog steeds niet helemaal ok voelt
Hier is het vooral van die natte drab die met elke stap alle kanten op vliegtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met die sneeuw hier heb ik het ook beperkt gehouden.
Mijn hond is wel helemaal door het dolle heen als er sneeuw ligt.
gewoon met trein gaan, tis niet alsof ze je dan uitgebreid controlerenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met die sneeuw hier heb ik het ook beperkt gehouden.
Mijn hond is wel helemaal door het dolle heen als er sneeuw ligt.
🤣quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Stier: Vandaag is een goed moment om je oude vriendschappen te overzien.
Ongeveer 7,5. Ik houd meestal als vuistregel 10k stappen is 8 km, maar dat is dan wel als ik vrijuit in het buitengebied kan lopen op goed tempoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat? Probeer in te schatten hoeveel stappen ik zet per dag
Iets van 7,5 gok ik. Aangezien ik er zo'n 6000 in een uur loop.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoeveel km is dat? Probeer in te schatten hoeveel stappen ik zet per dag
Als je zulke uitspraken doet zal dat ongetwijfeld terecht zijn danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:34 schreef kwiwi het volgende:
Oeps, heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk. Dat wordt een leuke middag. Heerlie de peerlie
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongeveer 7,5. Ik houd meestal als vuistregel 10k stappen is 8 km, maar dat is dan wel als ik vrijuit in het buitengebied kan lopen op goed tempo
Mooi eensgezindquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets van 7,5 gok ik. Aangezien ik er zo'n 6000 in een uur loop.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:34 schreef kwiwi het volgende:
Oeps, heb een behoorlijke fout gemaakt op het werk. Dat wordt een leuke middag. Heerlie de peerlie
Omstandigheden maken inderdaad wel uit. In een drukke stad zal het minder zijn. Bij 40 graden of bergop ookquote:
Ik heb als stelregel wanneer ik door kan lopen dat het aantal stappen de tijd +15-20% is, dus een uur is zo rond de 7000quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Iets van 7,5 gok ik. Aangezien ik er zo'n 6000 in een uur loop.
teveel gewerkt, krijg je datquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:34 schreef kwiwi het volgende:
Dat ook ja, op een vlakke egale weg gaat het een stuk rapper dan binnen de bebouwde komquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Omstandigheden maken inderdaad wel uit. In een drukke stad zal het minder zijn. Bij 40 graden of bergop ook
Geen regel hier, weet gewoon dat het er zo'n 6000 in een uur zijn. Wel in een stad en vaak flink bergop. Maar dat kan bij @kwiwi ook zomaar het geval zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb als stelregel wanneer ik door kan lopen dat het aantal stappen de tijd +15-20% is, dus een uur is zo rond de 7000
Ja het is daar geografisch wat spannender dan hier in de polder natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen regel hier, weet gewoon dat het er zo'n 6000 in een uur zijn. Wel in een stad en vaak flink bergop. Maar dat kan bij @:kwiwi ook zomaar het geval zijn
Op het sleetje.quote:
hebben we nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:bitterbal weet alles over kibbeling
maar dit is geen nieuwe toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
Echt stom om zenuwachtig te zijn
doe er dan ook patat bijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga een kibbelingkraampje naast dat restaurant beginnen.
Gewoon niet zenuwachtig zijn danquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
Waar bent je zenuwachtig door? Je weet niet of Buda veilig is aangekomen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:49 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:50 schreef bitterbal het volgende:
door weer en wind heb ik 8441 stappen gelopen
Nog even en we kunnen samen aan de wandelquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:50 schreef bitterbal het volgende:
Goed bezig. Ik heb geen tijd totdat het donker is.. even zien of ik misschien nog met zaklamp het bos in ga dan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:50 schreef bitterbal het volgende:
En wat vindt je pootje ervan?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:50 schreef bitterbal het volgende:
ik ga echt langzaamquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog even en we kunnen samen aan de wandel
Dan ga ik gewoon voor je lopen met een bak sushi, dan loop je vast doorquote:
dan ben jij je benen niet meer zeker...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon voor je lopen met een bak sushi, dan loop je vast door
das wel gemeenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon voor je lopen met een bak sushi, dan loop je vast door
Nee dan beloon ik je gewoon voor je harde werkenquote:
DOE HETquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:56 schreef LTVDK het volgende:
Hmm, Art Of Chocolate heeft weer een too good to go pakket, jammer dat het zulk kutweer is
maar ik kan het nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan beloon ik je gewoon voor je harde werken
Zo maar dan. Handleiding Kibbelingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:10 schreef Recce het volgende:
Die woordzoekerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo maar dan. Handleiding Kibbeling
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dan ga je naar die post van @Recce waar de hele paniek mee begonquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:02 schreef CherryLips het volgende:
Wat gebeurt er als ik die QR-code scan?
Nee allemaal gevaarlijk glad buitenquote:
[..]
[..]
ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Welke gek doet er whiskysaus bij de kibbbeling?
Weet ik veel. Maar het past bij meer vipsigheden dusjah, waarom niet eens proberen hmmquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:05 schreef CherryLips het volgende:
Welke gek doet er whiskysaus bij de kibbbeling?
Ja goed hequote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:05 schreef bitterbal het volgende:
Dat je dat zo snel in elkaar flanst fles
ja heb echt gelachenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja goed heNog voordat het topic vol is
Gek.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:06 schreef bitterbal het volgende:
vind whiskysaus echt de beste saus voor kibbeling
Daar doe je het voor hequote:
Lolquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:De toevoeging “graag” kun je gebruiken als je een bepaalde vorm van beleefdheid of vriendelijkheid tegenover de verkoper wilt uitstralen.
Heb het wel eens gehad maar het is het toch niet. Als je hier zegt met saus gaan ze gewoon uit van ravigotte.quote:
Ik was echt 22 ofzo toen ik voor het eerst een kroket uit de muur at. Of ouder zelfs.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb ook nog nooit kibbeling op, althans niet uit zo'n kraam
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
Wow.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
de handleiding is dus ook voor jou geschiktquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:09 schreef LTVDK het volgende:
In Breda had je een goede waar je er 2 voor een euro uit de muur kon trekkenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was echt 22 ofzo toen ik voor het eerst een kroket uit de muur at. Of ouder zelfs.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik had vorig jaar een snotterig stuk kibbeling ertussen zitten.
Zal nu wel twee euro per stuk zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Breda had je een goede waar je er 2 voor een euro uit de muur kon trekken
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik kan deze handleiding ook wel gebruiken, heb nog nooit kibbeling besteld![]()
Misschien moeten we het samen een keertje gaan etenquote:
Tien jaar geleden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Breda had je een goede waar je er 2 voor een euro uit de muur kon trekken
tis wel vipsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien moeten we het samen een keertje gaan eten
Waarschijnlijk ja, als die er uberhaupt nog wel zitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal nu wel twee euro per stuk zijn.
nee vind die bij het binnenhof in den haag het bestequote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Is de kibbeling in Scheveningen echt het lekkerst?
Bahquote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De holle ader van de kibbeling.
Nee eerder 20quote:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |