SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ga jij maar brunchen nu he ouwe quinoageilertquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Kibbeling is echt de meest ransige vorm van vis eten
Hirlakquote:
Ja, echt ransig...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Vraag om 1 portie, soms hebben ze een normale portie of een grote. Gewoon de grote nemen, is mijn motto.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al! Wat voor saus? En hoeveel gram kibbeling? Misschien is het simpel, misschien niet, je weet het gewoon niet!
gewoon gefrituurde visquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
ik ga hier ook eens kijken of ik de bakker haalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga eens kijken of ik geen heup ga breken buiten.
Uiteindelijk kan er natuurlijk niet echt iets misgaan of zo, maar ik vind dit soort dingen toch altijd irritant. Ik heb vaak het idee dat ik ergens een handleiding heb gemist of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vaak hebben ze maar 1 of 2 keuzes qua grote van het bakje. Heb je grote honger pak je die grote.
En saus is er ook geen oneindige aantal opties. en anders gewoon zonder saus, pak je thuis saus.
[..]
Kruiden? Heb je daar iets aan te kiezen? Zoveel opties hebben ze hier niet.
Ik ga het binnenkort proberen. Als dat kraampje er staat, is het ook vlakbij, dus dan is het niet koud als ik het thuis opeet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vraag om 1 portie, soms hebben ze een normale portie of een grote. Gewoon de grote nemen, is mijn motto.
Er zijn vaak 2 soorten saus, soms 1. Zijn allebei lekker. Ravigot en Remoulade. Moet je even op google kijken welke jij het lekkerst vindt, maar bij sommige toko's hebben ze alleen ravigot.
Meestal vragen ze of je het mee wil nemen of ter plekke opeet.
Straks pasquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga jij maar brunchen nu he ouwe quinoageilertDaag
Ja ik ook hoor, maar hier op de markt is het van '1 portie kibbeling, graag.' 'Saus?' 'Ja graag.' 'Meenemen of hier opeten?' 'Meenemen.' 'Dat is dan het dubbele van vorig jaar.' 'Ik wil graag pinnen.' 'Hier. Bedankt, eet smakelijk!' 'Dank je, jij ook!'quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan er natuurlijk niet echt iets misgaan of zo, maar ik vind dit soort dingen toch altijd irritant. Ik heb vaak het idee dat ik ergens een handleiding heb gemist of zo.
Ik snap je. Ik heb dat een beetje bij de starbucks (zeker als je dan filmpjes op insta ziet met 6 pompjes van dit 3 van dat) dan denk ik, hoe weet je dat dat kan? en dat dat mag?? waar staat dat op dat bestel bord?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Uiteindelijk kan er natuurlijk niet echt iets misgaan of zo, maar ik vind dit soort dingen toch altijd irritant. Ik heb vaak het idee dat ik ergens een handleiding heb gemist of zo.
Vraag maar even in CULquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk allemaal geweldige lekkere dingen mogelijk bij de Starbucks maar ik zie door de bomen het bos niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik heb dat een beetje bij de starbucks (zeker als je dan filmpjes op insta ziet met 6 pompjes van dit 3 van dat) dan denk ik, hoe weet je dat dat kan? en dat dat mag?? waar staat dat op dat bestel bord?
Maar kibbeling vind ik nog wel te doen qua keuzes blijkbaar
In de snackbar heb ik dat ook wel eens. Met al die rare namen voor snacks die dan niet op het bord staan. Hoe weten mensen dat?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap je. Ik heb dat een beetje bij de starbucks (zeker als je dan filmpjes op insta ziet met 6 pompjes van dit 3 van dat) dan denk ik, hoe weet je dat dat kan? en dat dat mag?? waar staat dat op dat bestel bord?
Maar kibbeling vind ik nog wel te doen qua keuzes blijkbaar
Die mensen komen er gewoon vaak en hebben een vlotte babbel dat ze dingen durven te vragen ofzo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
In de snackbar heb ik dat ook wel eens. Met al die rare namen voor snacks die dan niet op het bord staan. Hoe weten mensen dat?Is er ergens een soort geheim genootschap?
Eerst even een kloon aanmaken anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Kibbeling in CUL? Hmm, lijkt me geen goede combinatie.
Nah, het zal ook wel kopieergedrag zijn toch? Die hebben dat weer van vrienden die ook de driedubbele Jos Brink nemen. Een soort subcultuur is het.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mensen komen er gewoon vaak en hebben een vlotte babbel dat ze dingen durven te vragen ofzo.
Een frituursekte.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het zal ook wel kopieergedrag zijn toch? Die hebben dat weer van vrienden die ook de driedubbele Jos Brink nemen. Een soort subcultuur is het.
Vuurwerkkonijnen!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Als je nu googelt op Chinees Nieuwjaar
Bij ons kondigen ze dingen wel eens aan met een apart bordje en een plaatje erbij, dan kun je wel zien of het je lekker lijkt. Of idd even vragen wat het is. (of van te voren menu bekijken en googlenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
In de snackbar heb ik dat ook wel eens. Met al die rare namen voor snacks die dan niet op het bord staan. Hoe weten mensen dat?Is er ergens een soort geheim genootschap?
Precies dat! Nu lust ik al geen koffie dus valt veel af.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zijn waarschijnlijk allemaal geweldige lekkere dingen mogelijk bij de Starbucks maar ik zie door de bomen het bos niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |