SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook maar voor de “dames” hier maar wat leuks.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vind die van jou beter eigenlijk. De "oplossing":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedgekeurd? @:dr_flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
God zelf niet zoveel gok ik, zullen eerder de kerken zijn die liever dat geld zelf hebben en mensen dwangmatig verbonden houden met zulke 'inzamelingsacties' want dan kun je mensen lekker een schuldgevoel aanpratenquote:
waardoor wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Die serie heb ik niet af kunnen kijken maar dat kwam niet door hem.
Ahmed van de lokale snackbar?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg wel een brief van Ahmed.
Laatste seizoen was vet cringe inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Die serie heb ik niet af kunnen kijken maar dat kwam niet door hem.
Vond de verhalen gewoon niet leuk. En seizoenen met 22 afleveringen, daar heb ik geen geduld meer voorquote:
Nee die burgemeester die wel zijn tanden van elkaar krijgt tijdens het spreken ipv dat geval waar jij mee opgescheept zitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahmed van de lokale snackbar?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind die van jou beter eigenlijk. De "oplossing":
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee geografische namen en een Engels woordflikker toch op met je puuzeltjes man.
Oh Aboutalebquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die burgemeester die wel zijn tanden van elkaar krijgt tijdens het spreken ipv dat geval waar jij mee opgescheept zit
Was ook niet echt een binge serie, gewoon af en toe even een paar afleveringen kijken. Heb hem geloof ik wel helemaal afgekeken, al heb ik geen idee meer waar het laatste seizoen nou precies over gingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond de verhalen gewoon niet leuk. En seizoenen met 22 afleveringen, daar heb ik geen geduld meer voor![]()
Ik heb liever tien afleveringen met een goed overkoepelend verhaal dan 22 afleveringen waarin er alleen maar tijd gevuld moet worden.
Niet zijn type.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Een wulpse vrouw in de OP en toch hebben we @:uitstraling nog niet gezien vanmorgen
het was idd wat uitgemolken jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond de verhalen gewoon niet leuk. En seizoenen met 22 afleveringen, daar heb ik geen geduld meer voor![]()
Ik heb liever tien afleveringen met een goed overkoepelend verhaal dan 22 afleveringen waarin er alleen maar tijd gevuld moet worden.
Niet verrassendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:16 schreef Karzai het volgende:
Mijn schoenen van van Haren zijn al na 2 maanden stuk
Kwaad. Boos.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee geografische namen en een Engels woordflikker toch op met je puuzeltjes man.
Zit je op de strooiwagen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef UitStraling het volgende:
500 kilometer dwars door supergevaarlijk oranje code gebied gereden, met een pink aan het stuur en een zwierige snaakse blik in de ogen.
Moet je hier naartoe komen. Blijft nu wel redelijk liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer droog. Jezus ik wil gewoon lekkere dikke vlokken die blijven liggen zodat ik lekker rond kan lopen zonder op m'n muil te gaan.
1 van de taken die het runnen van nederland heeft jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je op de strooiwagen tegenwoordig?
plantsoenendienst heeft nu niet zoveel werkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je op de strooiwagen tegenwoordig?
Gewoon online bestellenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Karzai het volgende:
Maar het is de enige schoenenwinkel nog in de buurt
Hier vriest 't sowieso niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
denk dat het hier te warm is om het vast te laten vriezen?
Paar extra Gooise R'etjes erbijquote:
U is nu in Berlijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef UitStraling het volgende:
500 kilometer dwars door supergevaarlijk oranje code gebied gereden, met een pink aan het stuur en een zwierige snaakse blik in de ogen.
Hier valt nu lekker viezige natte sneeuw waardoor het alleen maar minder wit wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je hier naartoe komen. Blijft nu wel redelijk liggen.
Je woont in Amsterdam. Vijfduizend schoenenwinkels.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Karzai het volgende:
Maar het is de enige schoenenwinkel nog in de buurt
ja dat is zo in het centrumquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam. Vijfduizend schoenenwinkels.
WATquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Wil de snackveroberende individuen hier niet triggeren hoor, maar 500 gram bruine M&M's voor ¤ 0,10 bij de jeweetwel
En dan laten bezorgen met Budbee zeker.quote:
Winkels zijn niet meer van deze tijdquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben tegen de verloedering van de winkelstraat en wil mijn spullen gewoon meteen hebben
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan laten bezorgen met Budbee zeker.
die moest 5 dagen geleden op. Challenge accepted.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://antiduur.nl/product/mms-chocolade-500-gram/
Met een complimentary kapsalonquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahmed van de lokale snackbar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DIT IS NIET WAAR MENSEN! GEWOON DOORLOPEN!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Wil de snackveroberende individuen hier niet triggeren hoor, maar 500 gram bruine M&M's voor ¤ 0,10 bij de jeweetwel
Oneens. Ik wil ook wel graag dingen kunnen voelen en passen zķnder dat er tig poppetjes voor heen en weer crossen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Winkels zijn niet meer van deze tijd![]()
Plus dat er dan vastgoed vrijkomt voor woningen
Oh je kunt er maar 2 in je mandje stoppenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf 35 euro gratis verzenden toch? Dat zijn een hoop zakken.
quote:Aantal van product M&M’s Chocolate 500 gram kan niet meer zijn dan 2
Deze wel https://antiduur.nl/product/milka-oreo-white-100-gram/quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:30 schreef CherryLips het volgende:
https://antiduur.nl/produ(...)ry-sandwich-92-gram/
Dit lijkt me helaas niet erg lekker.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Ook maar max. 2, lijkt wel of ze er een soort zelfbescherming in hebben gebouwdquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:31 schreef CherryLips het volgende:
https://antiduur.nl/product/twix-5-pack-250-gram/
Bij die M&M's is het misschien ook wel beter.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook maar max. 2, lijkt wel of ze er een soort zelfbescherming in hebben gebouwd
Bij die milka kun je wel meer dan 2quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij die M&M's is het misschien ook wel beter.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:26 schreef LTVDK het volgende:
Zo weinig?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Meteen voor 10 euro besteld.
Anders dat emmertje met schoonmaakzooi erbij nemen die 4EBE ook had, dan lijkt het in verhouding minder snacksquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nu een bestelling plaats moet ik een groot deel onderbrengen bij m'n zus uit zicht van m'n zwager, anders eet ik alles in één weekend op.
Ja ik moet echt provisie gaan vragen daarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:41 schreef Budapestenaar het volgende:
Die zaak groeit als kool dankzij LT
Ik doe dit gvd al elke dag sinds november.quote:De grootste klimaatactie van Nederland komt er weer aan: binnenkort is het #Warmetruiendag! Meedoen is simpel: zet de verwarming wat lager en trek een warme trui aan. Door je verwarming 1 graden lager te zetten, bespaar je 6% energie en CO2. Goed voor je portemonnee én het milieu. Zet ‘m alvast in je agenda, op 10 februari is het zover!
Heb hem al op 17 staan inmiddelsquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe dit gvd al elke dag sinds november.
Als ik hem uitzet zit ik zo op 14 ofzoquote:
nah zo erg ziet het er nou ook weer niet uit hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je daardoor in je been gebeten?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Moin2:47 extra zonlicht vandaag allen
![]()
[ afbeelding ]
Die van gisteren was inderdaad 3 zoals @:dud0r en @:recce al gevonden hadden
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:49 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/preppykitchen/
Man man man.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker frisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:49 schreef CherryLips het volgende:
O m'n slaapkamerraam staat ook nog open.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef Recce het volgende:
Het blijft hier gewoon droog hoor. Geen sneeuw.
75?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef bitterbal het volgende:
ik zag de kip net terug op de weegschaal
Heb je weer een halve kilo kip weggeknaagd?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef bitterbal het volgende:
dan heb je wat andere middelen gebruikt dan alleen kip vrees ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik dacht dat dit codetaal was.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bleekselderij is ook lekker.
Bleekselderij is ongeveer net zo lekker als mayoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bleekselderij is ook lekker.
Oh gezellig. Wat deed ie daar?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef bitterbal het volgende:
terecht als je vast contract hebt toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:04 schreef TaMieke het volgende:
Ik probeerde kpn en mn essent op te zeggen. Blijkt toch niet zo gemakkelijk als gedacht. Essent wil me ¤250 laten betalen voor vroegtijdig opzeggen![]()
Ook als je aangeeft dat je verhuist en niet overstapt naar een andere aanbieder?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:04 schreef TaMieke het volgende:
Ik probeerde kpn en mn essent op te zeggen. Blijkt toch niet zo gemakkelijk als gedacht. Essent wil me ¤250 laten betalen voor vroegtijdig opzeggen![]()
Koekjes, tapas, toetjes en chips. En kaas enz maar dat is niet zo boeiend.quote:
Ik denk dat Etto dat laatste wel boeiend vindt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Koekjes, tapas, toetjes en chips. En kaas enz maar dat is niet zo boeiend.
De post waar jij op reageert verschijnt bij mij nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat Etto dat laatste wel boeiend vindt.
Ja. nou ja er werd gevraagd waarom ik opzeg en er is een optie samenwonen. Maar dan wordt er niet gevraagd of je bij iemand gaat wonen of samen naar een nieuw huis/contract gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook als je aangeeft dat je verhuist en niet overstapt naar een andere aanbieder?
Ik weet 3 jaar van te voren toch niet dat ik nu ga samenwonen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]
terecht als je vast contract hebt toch?
Als het een contract van drie jaar geleden is wil ik hem wel overnemen met die tarievenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja. nou ja er werd gevraagd waarom ik opzeg en er is een optie samenwonen. Maar dan wordt er niet gevraagd of je bij iemand gaat wonen of samen naar een nieuw huis/contract gaat.
[..]
Ik weet 3 jaar van te voren toch niet dat ik nu ga samenwonen?
Tis vast logisch. maar toch
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het een contract van drie jaar geleden is wil ik hem wel overnemen met die tarieven
Zie je het ook al terug in je tintje?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef bitterbal het volgende:
Hmm, ik heb wel vage dingen met FOK!, maar dat dan weer niet. Ik heb vaak dat als ik iets heb gepost, ik niet opnieuw kan posten omdat die knop op bezig blijft staan. Dan moet ik refreshen en zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De post waar jij op reageert verschijnt bij mij niet
Ik heb ook vaak een quote alert en dan klik ik erop en zie ik die post niet.
O ja dat ook, maar verdwenen posts vind ik toch fors irritant.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel vage dingen met FOK!, maar dat dan weer niet. Ik heb vaak dat als ik iets heb gepost, ik niet opnieuw kan posten omdat die knop op bezig blijft staan. Dan moet ik refreshen en zo.
Is er geen optie dat je opzegt maar geen nieuw contract afsluit?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja. nou ja er werd gevraagd waarom ik opzeg en er is een optie samenwonen. Maar dan wordt er niet gevraagd of je bij iemand gaat wonen of samen naar een nieuw huis/contract gaat.
[..]
Ik weet 3 jaar van te voren toch niet dat ik nu ga samenwonen?
Tis vast logisch. maar toch
Ja, dat kan ik me voorstellen. De rest van het internet doet het wel gewoon goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja dat ook, maar verdwenen posts vind ik toch fors irritant.
Maar je voelt wel een beetje aankomen dat het over kaas gaat toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou dat betekenen? Dat je in Luxemburg gaat wonen?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Aangenomen trouwens, dit weekend met wat whisky en wat spiegelmensjes bekokstoven of ik het doorzet of niet
Voor zover ik kan zien niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is er geen optie dat je opzegt maar geen nieuw contract afsluit?
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen. De rest van het internet doet het wel gewoon goed?
Wat, bij Elon's Megalomane Lichtjestreinerij?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:14 schreef UitStraling het volgende:
Aangenomen trouwens, dit weekend met wat whisky en wat spiegelmensjes bekokstoven of ik het doorzet of niet
Misschien kun jij je contract meenemen? Als je vriend geen contract meer heeft nu, lijkt me dat een stuk voordeliger.quote:
Standplaats San José.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat zou dat betekenen? Dat je in Luxemburg gaat wonen?
.Yups.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat, bij Elon's Megalomane Lichtjestreinerij?
Hij neemt alleen stroom af.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kun jij je contract meenemen? Als je vriend geen contract meer heeft nu, lijkt me dat een stuk voordeliger.
Stiekem heb je mij geblokkeerd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien probeert-ie af te vallen zodat Bal 'm niet opeet?
quote:
Madonna is wel een beetje 1987 ook toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Madonna vraagt 280 euro voor veldkaarten.
Doei.
nee dat dan weer niet , had ik er tenminste nog iets aan gehadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je het ook al terug in je tintje?
Nog niet eens als ze dat geld toe geeft.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Doei.
Ah, oké, maar heeft hij een contract? Misschien is de boete lager als je alleen stopt met gas afnemen. Geen idee en succes.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:17 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij neemt alleen stroom af.
Blijkbaar moeten we contact opnemen met de klantservice als je bij iemand gaat wonen. Dus we gaan het zien.
Misschien valt het mee.
Nah Ray of Light was nog leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Madonna is wel een beetje 1987 ook toch?
niet mijn muziekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Doei.
Nee eigenlijk nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog niet eens als ze dat geld toe geeft.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Op de kast weeg je minder, weet je dat?
Na dat optreden bij het songfestival vraag ik me af waarom je daarnaartoe zou willen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Doei.
Schandalig gewoon. Je betaalt voor het merkje, niet voor kwaliteitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Na dat optreden bij het songfestival vraag ik me af waarom je daarnaartoe zou willen.
Nopes, zijdeling over gehad wel, zij regelen veel en het is op en af daar aanwezig zijn maar dat gaan erg veel vlieguren worden ben ik bang.quote:
Nee is echt! Dan ben je verder verwijderd van het middelpunt van de aardequote:
Lekker thuisweken in Denbosje KUTquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, zijdeling over gehad wel, zij regelen veel en het is op en af daar aanwezig zijn maar dat gaan erg veel vlieguren worden ben ik bang.
Ergens is het wel knap dat ze 280 euro pp durven te vragen voor een oma die niet kan zingen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schandalig gewoon. Je betaalt voor het merkje, niet voor kwaliteit
Thuiswerken daar staat publiekelijke executie met je eigen pielemuis in je mond op in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker thuisweken in Denbosje KUT
Oh, doe!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuiswerken daar staat publiekelijke executie met je eigen pielemuis in je mond op in ieder geval.
Oh ja hahahaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan had ik die vraag toch niet gesteld
Ik heb hetzelfde ook wel eens, wordt er een post gequote die voor mij onzichtbaar is. Zal wel een brakkig gebouwde database zijn.quote:
Dus waarom begin je daar in godesnaam aan?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thuiswerken daar staat publiekelijke executie met je eigen pielemuis in je mond op in ieder geval.
20 kilo bloem?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:25 schreef Ama het volgende:
Wow ik heb een tas vol boodschappen voor ¤19.
In Thailand ben je ook iets lichter door de middelpuntvliedende kracht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee is echt! Dan ben je verder verwijderd van het middelpunt van de aardeVraag maar aan @:recce die weet alles
ik was het dubbele kwijt, wel voor drie dagen eten in huisquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:25 schreef Ama het volgende:
Wow ik heb een tas vol boodschappen voor ¤19.
wat?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:29 schreef Recce het volgende:
[..]
In Thailand ben je ook iets lichter door de middelpuntvliedende kracht.
Ja ik heb heel veel in de aanbieding gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik was het dubbele kwijt, wel voor drie dagen eten in huis
Waarom zou hij ergens gaan werken waar hij minder verdiend?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus waarom begin je daar in godesnaam aan?Betalen ze 20 ruggen in de maand of zo?
Heulegaar niks hierquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Blijft nu behoorlijk liggen die sneeuw.
Dat zijn 135 zakken M&M's.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef Karzai het volgende:
maar aanbieding, 13,50 voor een krat hertog jan, kon ik niet laten staan
Ambitie en het is een avontuur natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dus waarom begin je daar in godesnaam aan?Betalen ze 20 ruggen in de maand of zo?
Laat de overheid eerst een alle belangrijke problemen oplossen voor ze zich OVERAL mee gaan bemoeien anders.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-met-vouworen.html
ken ik nietquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ambitie en het is een avontuur natuurlijk.
Zeg dat maar tegen je collega'squote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Top, Outlook doet t niet.
Ik heb weekend.
DOEI
Dichter bij de evenaar word je iets lichter omdat de aarde rond haar as draait en je er een beetje af wordt geslingerd.quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je collega'svoor ons heb je geen Outlook nodig
En dan daar lekker elk weekend geile Lolita's pakken natuurlijk heujjjquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
oh?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dichter bij de evenaar word je iets lichter omdat de aarde rond haar as draait en je er een beetje af wordt geslingerd.
Ik was in Singapore superlicht.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Dichter bij de evenaar word je iets lichter omdat de aarde rond haar as draait en je er een beetje af wordt geslingerd.
INB4 bal die nu keihard tegen eoa palmboom aan gaat staan duwen in de hoop dat de aarde dan harder gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 bal die nu keihard tegen eoa palmboom aan gaat staan duwen in de hoop dat de aarde dan harder gaat
Misschien mag je wel een keer de ruimte in als ze helemaal horendol worden van je gewauwel je heel goed je best doet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh zitten helemaal geen poppetjes in die satellietjes.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien mag je wel een keer de ruimte in als ze helemaal horendol worden van je gewauwel je heel goed je best doet.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh dikke vlokken sneeuw hier
@:Budapestenaar
Ken je die draaimolenspeeltoestellen? Daar word je toch naar buiten geslingerd als dat ding flink ronddraait? Zo gaat het ook op de aarde.quote:
ja maar had niet gedacht dat ik dan lichter zou zijnquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ken je die draaimolenspeeltoestellen? Daar word je toch naar buiten geslingerd als dat ding flink ronddraait? Zo gaat het ook op de aarde.
Maar hebben ze 'm nu omgebracht?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:35 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/dieren/(...)bijna-drie-kilo.html
Dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh zitten helemaal geen poppetjes in die satellietjes.
Het scheelt ook maar een paar honderd gram.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar had niet gedacht dat ik dan lichter zou zijn
Ssstquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh zitten helemaal geen poppetjes in die satellietjes.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Het scheelt ook maar een paar honderd gram.
Of ze schieten me plotseling af als ze me he-le-maal beu zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien mag je wel een keer de ruimte in als ze helemaal horendol worden van je gewauwel je heel goed je best doet.
Dan ben ik alweer weg gok ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar ben ik over 3 uurtjes ook.
Wat is daar erg aan? Ga je die meisjes ook terroriseren met je deugvoermanie en je rode kaarten?quote:
Hahaha tijdens het eten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Ga je die meisjes ook terroriseren met je deugvoermanie en je rode kaarten?
Heb je daar zin in?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, zijdeling over gehad wel, zij regelen veel en het is op en af daar aanwezig zijn maar dat gaan erg veel vlieguren worden ben ik bang.
Als je opeens naar Brownsville moet voor je werk, weet je hoe laat het is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ze schieten me plotseling af als ze me he-le-maal beu zijn.
Absoluutquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan? Ga je die meisjes ook terroriseren met je deugvoermanie en je rode kaarten?
Dat klinkt als een top show.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega werd net bijna op staande voet ontslagen tijdens een meetingwas gezellig
Volgens mij heb ik nog nooit kibbeling gehaald.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De laatste keer dat ik kibbeling had gehaald was het koud toen ik thuis was
Je mist wat in het levenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit kibbeling gehaald.
Hmmz. Ik wil eigenlijk een soort gebruiksaanwijzing voor zo'n kraampje. Daar staan allemaal mensen die weten hoe het moet met kibbeling bestellen en dan stap ik daar opeens tussen als onwetende.quote:
Tweede keer maar is al weer twee maanden terug.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt vast goed toch? Tweede date of weer een nieuw doelwit?
Jezus het is geen sauna of zo.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz. Ik wil eigenlijk een soort gebruiksaanwijzing voor zo'n kraampje. Daar staan allemaal mensen die weten hoe het moet met kibbeling bestellen en dan stap ik daar opeens tussen als onwetende.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega werd net bijna op staande voet ontslagen tijdens een meetingwas gezellig
Zal wel meevallen toch. Je hebt elkaar eens gezien en toen was het wel leuk. Nu kun je het over school hebben en hoe het gaat etc. etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweede keer maar is al weer twee maanden terug.
Straks is het awkward
Je kan het, Dimmyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tweede keer maar is al weer twee maanden terug.
Straks is het awkward
Nah het is geen Subway.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmmz. Ik wil eigenlijk een soort gebruiksaanwijzing voor zo'n kraampje. Daar staan allemaal mensen die weten hoe het moet met kibbeling bestellen en dan stap ik daar opeens tussen als onwetende.
is er een handleiding voor een sauna?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus het is geen sauna of zo.
Je zegt gewoon "een portie kibbeling graag".
"Hoi, mag ik bakje kibbeling, aub?"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:59 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan krijg je als antwoord terug: "Hai de wa ba doe hu ha!?" En daarna barst iedereen in een onbedaarlijk lachen uit.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus het is geen sauna of zo.
Je zegt gewoon "een portie kibbeling graag".
Ja, maar dat gaat helaas niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij stelt nu voor hoe WW dit overkomt?
True true.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel meevallen toch. Je hebt elkaar eens gezien en toen was het wel leuk. Nu kun je het over school hebben en hoe het gaat etc. etc.
wat voor saus?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"Hoi, mag ik bakje kibbeling, aub?"
"Met saus?"
"Ja met saus"
"Dat is dan ¤5"
Kijk, daar ga je al! Wat voor saus? En hoeveel gram kibbeling? Misschien is het simpel, misschien niet, je weet het gewoon niet!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
"Hoi, mag ik bakje kibbeling, aub?"
"Met saus?"
"Ja met saus"
"Dat is dan ¤5"
"groot of klein bakje?"quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor saus?
"wilt u kruiden?"
wat voor kruiden?
Net gefietst en ik brand mijn bek nog steeds.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:53 schreef CherryLips het volgende:
De laatste keer dat ik kibbeling had gehaald was het koud toen ik thuis was
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor saus?
"wilt u kruiden?"
wat voor kruiden?
ja dat dusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
is er een handleiding voor een sauna?
nooit geweest, dus geen idee..?
Er is toch maar één soort kruiden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor saus?
"wilt u kruiden?"
wat voor kruiden?
Kibbelingkruidenquote:
Vaak hebben ze maar 1 of 2 keuzes qua grote van het bakje. Heb je grote honger pak je die grote.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, daar ga je al! Wat voor saus? En hoeveel gram kibbeling? Misschien is het simpel, misschien niet, je weet het gewoon niet!
Kruiden? Heb je daar iets aan te kiezen? Zoveel opties hebben ze hier niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor saus?
"wilt u kruiden?"
wat voor kruiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |