SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook maar voor de “dames” hier maar wat leuks.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik vind die van jou beter eigenlijk. De "oplossing":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedgekeurd? @:dr_flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
God zelf niet zoveel gok ik, zullen eerder de kerken zijn die liever dat geld zelf hebben en mensen dwangmatig verbonden houden met zulke 'inzamelingsacties' want dan kun je mensen lekker een schuldgevoel aanpratenquote:
waardoor wel?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Die serie heb ik niet af kunnen kijken maar dat kwam niet door hem.
Ahmed van de lokale snackbar?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze kreeg wel een brief van Ahmed.
Laatste seizoen was vet cringe inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Die serie heb ik niet af kunnen kijken maar dat kwam niet door hem.
Vond de verhalen gewoon niet leuk. En seizoenen met 22 afleveringen, daar heb ik geen geduld meer voorquote:
Nee die burgemeester die wel zijn tanden van elkaar krijgt tijdens het spreken ipv dat geval waar jij mee opgescheept zitquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ahmed van de lokale snackbar?
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind die van jou beter eigenlijk. De "oplossing":
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee geografische namen en een Engels woordflikker toch op met je puuzeltjes man.
Oh Aboutalebquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die burgemeester die wel zijn tanden van elkaar krijgt tijdens het spreken ipv dat geval waar jij mee opgescheept zit
Was ook niet echt een binge serie, gewoon af en toe even een paar afleveringen kijken. Heb hem geloof ik wel helemaal afgekeken, al heb ik geen idee meer waar het laatste seizoen nou precies over gingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond de verhalen gewoon niet leuk. En seizoenen met 22 afleveringen, daar heb ik geen geduld meer voor![]()
Ik heb liever tien afleveringen met een goed overkoepelend verhaal dan 22 afleveringen waarin er alleen maar tijd gevuld moet worden.
Niet zijn type.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Een wulpse vrouw in de OP en toch hebben we @:uitstraling nog niet gezien vanmorgen
het was idd wat uitgemolken jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vond de verhalen gewoon niet leuk. En seizoenen met 22 afleveringen, daar heb ik geen geduld meer voor![]()
Ik heb liever tien afleveringen met een goed overkoepelend verhaal dan 22 afleveringen waarin er alleen maar tijd gevuld moet worden.
Niet verrassendquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:16 schreef Karzai het volgende:
Mijn schoenen van van Haren zijn al na 2 maanden stuk
Kwaad. Boos.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee geografische namen en een Engels woordflikker toch op met je puuzeltjes man.
Zit je op de strooiwagen tegenwoordig?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef UitStraling het volgende:
500 kilometer dwars door supergevaarlijk oranje code gebied gereden, met een pink aan het stuur en een zwierige snaakse blik in de ogen.
Moet je hier naartoe komen. Blijft nu wel redelijk liggen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Het is weer droog. Jezus ik wil gewoon lekkere dikke vlokken die blijven liggen zodat ik lekker rond kan lopen zonder op m'n muil te gaan.
1 van de taken die het runnen van nederland heeft jaquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je op de strooiwagen tegenwoordig?
plantsoenendienst heeft nu niet zoveel werkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je op de strooiwagen tegenwoordig?
Gewoon online bestellenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Karzai het volgende:
Maar het is de enige schoenenwinkel nog in de buurt
Hier vriest 't sowieso niet.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef bitterbal het volgende:
denk dat het hier te warm is om het vast te laten vriezen?
Paar extra Gooise R'etjes erbijquote:
U is nu in Berlijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef UitStraling het volgende:
500 kilometer dwars door supergevaarlijk oranje code gebied gereden, met een pink aan het stuur en een zwierige snaakse blik in de ogen.
Hier valt nu lekker viezige natte sneeuw waardoor het alleen maar minder wit wordtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet je hier naartoe komen. Blijft nu wel redelijk liggen.
Je woont in Amsterdam. Vijfduizend schoenenwinkels.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Karzai het volgende:
Maar het is de enige schoenenwinkel nog in de buurt
ja dat is zo in het centrumquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je woont in Amsterdam. Vijfduizend schoenenwinkels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |