Dat weet je pas als het zover isquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt ook wel heel erg overdreven allemaal
Dat gaan we zien.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het wordt ook wel heel erg overdreven allemaal
Net als met die dartpijlen. Wat stoere 19-jarige jochies verkondigen dat op twitter, vervolgens wordt het een soort running gag en dan is er altijd wel weer een website die het maar al te graag op wil pikken voor de clicks.quote:
Ik acht de kans vrij groot dat het ondanks alle maatregelen volledig uit de klauwen gaat escaleren dit weekend.quote:
Hoe zie je dat voor je? Veel meer dan boos schreeuwen kun je niet doen met die netten rond het veld. Sfeeractie hebben ze vooraf toestemming voor nodig dus een anti Berghuis doekje zul je ook niet te zien krijgen. Bier gooien bij corners is het maximale wat er zal gebeuren. Al zullen er na afloop wel weer allerlei joodse belangengroepen over elkaar heen buitelen om schande te spreken van de spreekkoren. Stelt allemaal geen reet voor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik acht de kans vrij groot dat het ondanks alle maatregelen volledig uit de klauwen gaat escaleren dit weekend.
Die extreme haat richting Ajax die veel supporters hebben wordt redelijk onderschat denk ik. Het is echt niet enkel een klein doorgesnoven groepje hooligans.
Precies dat ja. Met die netten wordt het praktisch onmogelijk om iets uit te halen, nog even los van het feit dat de kans van mislukken bizar groot is net als de pakkansquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Veel meer dan boos schreeuwen kun je niet doen met die netten rond het veld. Sfeeractie hebben ze vooraf toestemming voor nodig dus een anti Berghuis doekje zul je ook niet te zien krijgen. Bier gooien bij corners is het maximale wat er zal gebeuren. Al zullen er na afloop wel weer allerlei joodse belangengroepen over elkaar heen buitelen om schande te spreken van de spreekkoren. Stelt allemaal geen reet voor.
Geeft Arne nog een persco vandaag???quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:21 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou toch leuk zijn als het weer over voetbal kon gaan.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Geeft Arne nog een persco vandaag???
Heldquote:
Gewoon lekker schuimbekken met z'n allenquote:Is het verstandig om de supporters van Feyenoord op te warmen met snoeiharde beats voorafgaand de wedstrijd? Te Kloese maakt zich daar niet druk om. ''Maar wil je daar vanaf als club? Laat het bij dit soort bijzondere wedstrijden maar lekker schuimbekken, denk ik dan. We moeten de essentie van Feyenoord niet overboord gooien, maar mensen moeten wel de grenzen weten en de club waar ze van houden niet schaden door daar overheen te gaan.''
Natuurlijk is dit niet nodig, dit excessieve gedoe werkt juist averechts, zeker voor een potje waar toch alleen thuispubliek bij aanwezig is, en zorgt er juist voor dat het minder over de wedstrijd gaat.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het maar dieptriest dat ze dit blijkbaar nodig achten.
Jaaaa persco met Slot en Kökcüquote:
Beetje de Nederlandse ziekte, alleen maar denken in problemen en die juist daarmee vergrotenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Natuurlijk is dit niet nodig, dit excessieve gedoe werkt juist averechts, zeker voor een potje waar toch alleen thuispubliek bij aanwezig is, en zorgt er juist voor dat het minder over de wedstrijd gaat.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jaaaa persco met Slot en Kökcü
Benieuwd naar het liveverslag
Had ZKA toch gelijk!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor de Klassieker versterking binnen!
Als Trauner dan inderdaad vertrekt naar Arsenal zal Hilgers wel weer benaderd worden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:20 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zeker met het oog op volgend seizoen, lijkt het mij dan niet zo gek dat Feyenoord in de zomer (opnieuw) een poging waagt voor beide spelers. De hoofdprijs zou je er dan niet meer voor hoeven neer te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |