Klopt, maar is niet onwaarschijnlijk dat Slot over een half jaar weg is.quote:
Ze zullen nog wel voor een middenvelder gaan gok ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:34 schreef fetX het volgende:
Wel benieuwd of ze nu dan nog een 6 of een cv gaan halen, aangezien deze jongen op allebei de posities kan.
Ik word hier niet blij van, maar goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt buiten het veld ook een pleurisventje te zijn. Moet veel gebeuren om deze jongen op Feyenoord niveau te krijgen hoor.
Ik ook absoluut niet. Maar het is ook niet alsof we in de jeugd wat achter de hand hebben. Dus, tja..quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word hier niet blij van, maar goed.
Ervan uitgaande dat hij zelf zijn contract niet verlengt: Twente heeft na dit seizoen de optie om zijn contract met een seizoen te verlengen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk een veel betere optie dan zo'n Hilgers waar je jezelf scheel voor betaald.
Zerrouki zal wel naar PSV gaan als die Sangaré kwijtraken.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:20 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat hij zelf zijn contract niet verlengt: Twente heeft na dit seizoen de optie om zijn contract met een seizoen te verlengen.
Dan hebben zowel Zerrouki en Hilgers nog een contract voor een seizoen.
Zeker met het oog op volgend seizoen, lijkt het mij dan niet zo gek dat Feyenoord in de zomer (opnieuw) een poging waagt voor beide spelers. De hoofdprijs zou je er dan niet meer voor hoeven neer te leggen.
ik heb een pvc-buis op maat laten maken, de druk op de pijltjes bij hard blazen is precies genoeg om vanaf de tweede ring het veld te halenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:34 schreef Heeinz het volgende:
Hebben jullie al dartpijlen en knikkers gekocht om door de netten heen te gooien?
Dat zou wel een waanzinnig dieptepunt zijn
Ik neem persoonlijk wat moeren mee, maar iedereen mag zijn creativiteit de vrije loop laten natuurlijkquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:34 schreef Heeinz het volgende:
Hebben jullie al dartpijlen en knikkers gekocht om door de netten heen te gooien?
Neem jij de Zyklon B mee? @Zipportalquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:34 schreef Heeinz het volgende:
Ik neem zelf ijsklontjes mee, het is niet hetzelfde als een ijsbal natuurlijk maar met genoeg pogingen raak ik misschien wel zijn oog.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem persoonlijk wat moeren mee, maar iedereen mag zijn creativiteit de vrije loop laten natuurlijk
Waar heb je dit vandaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt buiten het veld ook een pleurisventje te zijn.
Benieuwd welk trucje ze nu bedenken met spelersbusquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
‘Politie maakt het moordlustige Feyenoordfans nog makkelijker om met hekken te gooien naar de bus’
Die zijn er niet echt als er wel verkeer en massaal volk aanwezig is rondom de Kuipquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd welk trucje ze nu bedenken met spelersbus
6u sochtends laten rijden.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd welk trucje ze nu bedenken met spelersbus
Vorige keer rennen naar andere kant. Enorm gelachen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn er niet echt als er wel verkeer en massaal volk aanwezig is rondom de Kuip
Ja toen stonden er 500 man op dat pleintje ofzoquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vorige keer rennen naar andere kant. Enorm gelachen.
Ik vind het maar dieptriest dat ze dit blijkbaar nodig achten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:49 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
‘Politie maakt het moordlustige Feyenoordfans nog makkelijker om met hekken te gooien naar de bus’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |