Nee precies, er zijn volgens mij alleen nog zwarte op voorraad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh. Een paspop aan een touw zal er wel niet hangen vermoed ik zo.
Allicht een wat behoudende optie/keuze als reserve, ipv een duurdere/onhaalbare directe vervanger van Timber in de basisquote:
Zoals Bijlow, Pedersen, Geertruida, Hancko, Lopez/Hartman, Kokcu, Wieffer, Szymanski, Alireza en Paixao van de basisspelers.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:08 schreef Caland het volgende:
De enige vereiste de laatste tijd lijkt dat je een opleiding in Amsterdam moet hebben genoten
Op het Groningen forum vinden ze het niet erg als hij gaat. Nou.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:08 schreef Caland het volgende:
De enige vereiste de laatste tijd lijkt dat je een opleiding in Amsterdam moet hebben genoten
Hebben die al internet ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Op het Groningen forum vinden ze het niet erg als hij gaat. Nou.
Hij is het hele seizoen al beroerd. Vorig jaar een aantal goede potjes gespeeld, maar dat is het dan wel. Beetje een Geertruida maar dan een stuk slechter.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk een veel betere optie dan zo'n Hilgers waar je jezelf scheel voor betaald.
Al was deze gast afgelopen zondag echt ongekend slecht.
Al besprokenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is het hele seizoen al beroerd. Vorig jaar een aantal goede potjes gespeeld, maar dat is het dan wel. Beetje een Geertruida maar dan een stuk slechter.
Schijnt buiten het veld ook een pleurisventje te zijn. Moet veel gebeuren om deze jongen op Feyenoord niveau te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:43 schreef Kerftminister het volgende:
Kasanwirjo is 20. Als die niet te duur is, lijkt me dat een prima optie. Anderhalf jaar jonger dan Geertruida. Vergeet niet dat Geertruida er onder Dickie in het begin echt niks van leek te kunnen.
Slot kan dat welquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Schijnt buiten het veld ook een pleurisventje te zijn. Moet veel gebeuren om deze jongen op Feyenoord niveau te krijgen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |