quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom zouden ze bij Feyenoord nog bezig zijn met Berghuis? Hele andere spelersgroep. Uiteindelijk zal in zo’n volle Kuip het meerendeel van de supporters veel meer bezig zijn met wat echt belangrijk is, en dat is dat we een buitenkans hebben om de concurrent/aartsrivaal op 8 punten te zetten. Die spanning gaat veel meer overheersen denk ik dan een plukje supporters die sowieso al heel graag kankerjoodliedjes willen zingen. Het meerendeel van het stadion zingt daar niet eens in mee, ik sowieso niet.Ik denk dat je de mensen op vak Y, W, Z en X een beetje onderschat. Laat staan met een urendurende legioenzaal outdoor voorafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik denk dat de term 'overschat' meer op zn plaats is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mensen op vak Y, W, Z en X een beetje onderschat. Laat staan met een urendurende legioenzaal outdoor vooraf
Goed puntquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk dat de term 'overschat' meer op zn plaats is.
Waarom zouden ze bij Feyenoord nog bezig zijn met Berghuis? Hele andere spelersgroep. Uiteindelijk zal in zo’n volle Kuip het meerendeel van de supporters veel meer bezig zijn met wat echt belangrijk is, en dat is dat we een buitenkans hebben om de concurrent/aartsrivaal op 8 punten te zetten. Die spanning gaat veel meer overheersen denk ik dan een plukje supporters die sowieso al heel graag kankerjoodliedjes willen zingen. Het meerendeel van het stadion zingt daar niet eens in mee, ik sowieso niet.JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En na de wedstrijd gaan de supporters gezellig met z'n allen rond het kampvuur Kumbaya zingen samen.
Waarom zouden ze bij Feyenoord nog bezig zijn met Berghuis? Hele andere spelersgroep. Uiteindelijk zal in zo’n volle Kuip het meerendeel van de supporters veel meer bezig zijn met wat echt belangrijk is, en dat is dat we een buitenkans hebben om de concurrent/aartsrivaal op 8 punten te zetten. Die spanning gaat veel meer overheersen denk ik dan een plukje supporters die sowieso al heel graag kankerjoodliedjes willen zingen. Het meerendeel van het stadion zingt daar niet eens in mee, ik sowieso niet.Omdat het nou eenmaal debiel volk is op tribunes. Wat dacht je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O nee hoor die onderschat ik niet hoorquote:Op donderdag 19 januari 2023 22:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mensen op vak Y, W, Z en X een beetje onderschat. Laat staan met een urendurende legioenzaal outdoor vooraf
O mijn eerste zin sloeg op de spelers zelf, dat kwam misschien wat onduidelijk over.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal debiel volk is op tribunes. Wat dacht je dan?
Het valt op 50.000 man altijd mee, alleen boeit dat niets, dat kleine deel krijgt hoe dan ook de volle aandacht.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O nee hoor die onderschat ik niet hoor
Alleen denk ik dat het juist op 50.000 man reuze gaat meevallen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal debiel volk is op tribunes. Wat dacht je dan?
Nee precies, er zijn volgens mij alleen nog zwarte op voorraad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ahjoh. Een paspop aan een touw zal er wel niet hangen vermoed ik zo.
Allicht een wat behoudende optie/keuze als reserve, ipv een duurdere/onhaalbare directe vervanger van Timber in de basisquote:
Zoals Bijlow, Pedersen, Geertruida, Hancko, Lopez/Hartman, Kokcu, Wieffer, Szymanski, Alireza en Paixao van de basisspelers.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:08 schreef Caland het volgende:
De enige vereiste de laatste tijd lijkt dat je een opleiding in Amsterdam moet hebben genoten
Op het Groningen forum vinden ze het niet erg als hij gaat. Nou.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:08 schreef Caland het volgende:
De enige vereiste de laatste tijd lijkt dat je een opleiding in Amsterdam moet hebben genoten
Hebben die al internet ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Op het Groningen forum vinden ze het niet erg als hij gaat. Nou.
Hij is het hele seizoen al beroerd. Vorig jaar een aantal goede potjes gespeeld, maar dat is het dan wel. Beetje een Geertruida maar dan een stuk slechter.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Natuurlijk een veel betere optie dan zo'n Hilgers waar je jezelf scheel voor betaald.
Al was deze gast afgelopen zondag echt ongekend slecht.
Al besprokenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij is het hele seizoen al beroerd. Vorig jaar een aantal goede potjes gespeeld, maar dat is het dan wel. Beetje een Geertruida maar dan een stuk slechter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |