SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
In welke provincie zit jij @cherrycokequote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:35 schreef cherrycoke het volgende:
Nu weer dikke sneeuwvlokken hier in west
Omgeving Oss, Noord Brabant. Nu weer droog overigens. Al met al ligt er misschien 1-3 cm.quote:
Valt wel veel uit zeg: https://www.ns.nl/reisinformatie/actuele-situatie-op-het-spoor/quote:
Apart, want Dordrecht ligt daar niet ver vandaan en daar regent het dus.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.rwsverkeersinfo.nl/cameras/29/a27-gorinchem
Gaat aardig los daar
Regen, af en toe een verdwaalde vlok, maar het mocht geen naam hebben. En nu is het droog.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:02 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Apart, want Dordrecht ligt daar niet ver vandaan en daar regent het dus.
Ja maar da's staken, terecht overigens.quote:
Hardinxveld ook barre sneeuw, en in de lijn ri Almkerk nog meer. Snelweg wit.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Regen, af en toe een verdwaalde vlok, maar het mocht geen naam hebben. En nu is het droog.
Foks-dialect... tis ooit hier jaren geleden eens begonnen in dit topicquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:01 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Is dit Limburgs dialect of zo? Ik kan het niet vinden met google.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe is het de omgeving Tilburg / Eindhoven? Daar valt wel veel sneeuw volgens mij..
Dan moet er bij m'n ouders ook wel wat liggen, even wachten op de foto's. Zit zelf niet in Nederland dus helaas geen sneeuw voor mijquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:20 schreef spoilert het volgende:
Hier in de 3 hoek Amsterdam, Utrecht en Hilversum dik 4cm snil in 1,5u tijd....
Verse sneeuw is mooi totdat het zo’n grijze drap wordt. Dan vind ik er niks meer aan.quote:
Beetje stoken moet kunnen nu tegen 1,45 per m3quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:53 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Medelijden met mensen die gas en een variabel contract hebben deze dagen.
je krijgt nu alleen nog maar een variabel contract, mensen die het voor langer hebben vast staan, daar worden de prijzen soms ook verhoogd.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:53 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Verse sneeuw is mooi totdat het zo’n grijze drap wordt. Dan vind ik er niks meer aan.
Blijft nu ook lekker liggen hier.
Medelijden met mensen die gas en een variabel contract hebben deze dagen.
Nee wij krijgen weer debiel veel regen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:09 schreef VKV het volgende:
Ben nu wel blij dat ik in het westen woon en er geen vlokje sneeuw op straat ligt.
Que?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mensen die het voor langer hebben vast staan, daar worden de prijzen soms ook verhoogd.
Daarvan kunnen de prijzen niet verhoogd worden hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mensen die een 3-jarig energiecontract hebben bijvb.
dat doen sommige toch wel, zo brutaal zijn ze.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daarvan kunnen de prijzen niet verhoogd worden hoor
Dat mag volgens mij helemaal niet, is contractbreuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat doen sommige toch wel, zo brutaal zijn ze.
klopt, dan zeggen ze, ga maar ergens anders heen, je wint het toch nooit van die advocaten, maar ja, offtopicquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat mag volgens mij helemaal niet, is contractbreuk.
ik betaal al 3 jaar 76 centquote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
mensen die een 3-jarig energiecontract hebben bijvb.
Totale bullshit ditquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, dan zeggen ze, ga maar ergens anders heen, je wint het toch nooit van die advocaten, maar ja, offtopic
ontopic: hier in elsloo (limburg) is het gestopt met sneeuwen
Tot dat stadium komt het niet joh, is allemaal ingecalculeerd. Stuur je een brief dan worden je oude tarieven aangehouden. Laat je niets weten dan wordt het verhoogd. Ongetwijfeld een aantal dat nadien alsnog verhaal gaat halen en geld terug zal krijgen maar onder de streep zal een groot aantal ook dit niet doen en is de winst dus gemaakt.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt, dan zeggen ze, ga maar ergens anders heen, je wint het toch nooit van die advocaten, maar ja, offtopic
ontopic: hier in elsloo (limburg) is het gestopt met sneeuwen
Sneeuwt het daar nog? Helmond is al even droog, als de radar klopt krijgen we dadelijk nog een beetje.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:03 schreef DemonRage het volgende:
Godverdomme de minst gewenste vorm van neerslag weer vol over Eindhoven heen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:04 schreef d.k. het volgende:
[..]
Sneeuwt het daar nog? Helmond is al even droog, als de radar klopt krijgen we dadelijk nog een beetje.
Gezellig nog een laagje, kan het weer aangevuld worden, het dooit hard nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 14:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Raad eens waar dat intensievere gebied heen trekt... zal straks vast wel weer als sneeuw zijn, of natte flatsen regen.
Het is dan ook totale onzin. Allemaal van die retoriek dat bij de onrendabelen onder ons leeft dat alles en iedereen maar tegen ze is. En dat alles in Nederland een doffe ellende is.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me dan altijd af wie zijn "ze". Heb het in ieder geval nog nooit gehoord en zelf ook een lang contract nog.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:23 schreef dick_laurent het volgende:
Perfect weer vandaag om lekker in de tuin te werken in je tshirtje als je zoekt naar een longontsteking
Picsquote:
Tussen Tilburg en Eindhovenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:53 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Waar? Hier in het zuiden (Sittard) is het bijna niets meer op het moment.
Is toch mooi een wit landschap, jammer alleen dat het vanmiddag eventjes heeft geregend. Maar nog steeds 8-9 cmquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:59 schreef DemonRage het volgende:
Mensen die blij worden van dit winterweer:
• Kinderen
• De koutisten op weerwoord.be
• Mensen met winterbanden zodat ze zich een dagje superieur kunnen voelen op de weg.
• Wim Hof
• Directeuren van verzekeringsmaatschappijen
Mensen die niet blij worden van dit winterweer:
• Ik
• Het gros van de mensen die naar het werk moeten en/of boodschappen moeten doen
• Vissers
• Taxichauffeurs
• Buschauffeurs
• Pakketbezorgers en postbodes
• Maaltijdbezorgers
• Mensen die hun stookkosten niet kunnen betalen
• Zwervers
• Bejaarden
• Boeren
• Hulpdiensten
• Mensen met een wietplantage op zolder
Forum Opties | |