SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Een buitgemaakte die ze weer werkend gekregen hebben denk ik. Zo'n ding kan in Bakhmut een gamechanger zijn!quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik zag het ook in de comments, maar die heeft Oekraïne toch niet?
Flaktürmequote:Op donderdag 19 januari 2023 16:30 schreef myShizzle het volgende:
Moskou wordt alvast beveiligd
[ twitter ]
Nouja we noemden het een oorlogsmisdaad in het begin van de oorlog, dus ik zou er nog steeds niet zo'n voorstander van zijn. Niet dat de orks veel krediet hebben als het om oorlogsmisdaden gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 16:41 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een buitgemaakte die ze weer werkend gekregen hebben denk ik. Zo'n ding kan in Bakhmut een gamechanger zijn!
Ok ik vind dit een raar statement van ze. Je steunt ze qua materieel maar verder is het fout wat ze doen? Is Iran zich voorzichtig aan het distantieren van Putin?quote:
Iran zegt gewoon wat Servie en Kazachstan ook zeggen en wat Luka ook wilquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok ik vind dit een raar statement van ze. Je steunt ze qua materieel maar verder is het fout wat ze doen? Is Iran zich voorzichtig aan het distantieren van Putin?
Ze hebben het geld hard nodig maar zijn ook bang voor nog meer sancties?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok ik vind dit een raar statement van ze. Je steunt ze qua materieel maar verder is het fout wat ze doen? Is Iran zich voorzichtig aan het distantieren van Putin?
Ik weet niet of Iran nog harder gesanctioneerd kan worden dan nu al het geval is. Vind het echt een opvallende uitspraak.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ze hebben het geld hard nodig maar zijn ook bang voor nog meer sancties?
Ik vind het ook een opvallende uitspraak hoor.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of Iran nog harder gesanctioneerd kan worden dan nu al het geval is. Vind het echt een opvallende uitspraak.
Waarom eigenlijk? Ze willen gewoon geld verdienen aan een oorlog maar steunen de annexaties niet.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet of Iran nog harder gesanctioneerd kan worden dan nu al het geval is. Vind het echt een opvallende uitspraak.
de annexaties van Poetin kun je maar beter niet steunen want dan ben jij de volgende , Assad durft het niet eens te zeggen , wnat dan gaat ie volgende week het raam uitquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ze willen gewoon geld verdienen aan een oorlog maar steunen de annexaties niet.
Europa begint het Poetin's oorlog een beetje zat te worden. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:35 schreef skysherrif het volgende:
De denen die al hun caesars naar oekraine sturen, jezus het is echt absurd wat oekraine straks allemaal binnen gaat krijgen![]()
Steun is een groot woord hé?quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat wij het niet leuk vinden als je wapentuig aan iemand verkoopt, die wij niet leuk vinden.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Ze willen gewoon geld verdienen aan een oorlog maar steunen de annexaties niet.
Ik denk dat het niet geheel toevallig is dat ook servie vandaag of gister zegt dat ze de invasie afkeuren.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat die Russen die dingen nu zelf op hun bakkes krijgen. Jammer dat ze thuis niet kunnen vertellen hoe gruwelijk het isquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja we noemden het een oorlogsmisdaad in het begin van de oorlog, dus ik zou er nog steeds niet zo'n voorstander van zijn. Niet dat de orks veel krediet hebben als het om oorlogsmisdaden gaat natuurlijk.
Iran trekt zijn keutel nu ook in?quote:
Was dat niet omdat de Russen ze tegen burgerdoelen gebruikten? Lijkt me nu niet echt het geval.quote:Op donderdag 19 januari 2023 17:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Nouja we noemden het een oorlogsmisdaad in het begin van de oorlog, dus ik zou er nog steeds niet zo'n voorstander van zijn. Niet dat de orks veel krediet hebben als het om oorlogsmisdaden gaat natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |