WHAAAAA ik heb hier weer zo'n zin in.quote:
Ik ben er zeker bij hoorquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:55 schreef Sableheart het volgende:
De eerste halve finale van het beste NSF is vanavond, en niemand heeft het er over?
Dit is mijn favoriet. Uiteraard ben ik erbijquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:55 schreef Sableheart het volgende:
De eerste halve finale van het beste NSF is vanavond, en niemand heeft het er over?
Ik heb geen idee wat er meedoet. Wrs zet ik t aan na Finland.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:55 schreef Sableheart het volgende:
Ah, na de winst van Cha Cha Cha is dat het beste nieuws wat ik heb gehoord vandaagquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:13 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Nee, het is echt net begonnen
Volgens mij was de rap juist het enige in het Portugeesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:18 schreef Sableheart het volgende:
beginnen we in Portugal nu met engelstalige rap?
gelukkig ben ik geen man neequote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Mannen die zeggen dat ze macho zijn, zijn juist niet macho
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
Denk dat Claudia Pascoal en Mimicat wel de 2 inzendingen zijn die eruit springen op de plaat en qua stream etc. vanavond
Ik dacht eerst dat het naam nummer - artiest is maar dat is de naam van de artiest.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
You Can't Win, Charlie Brown moet ook door.
je hebt gelijk, jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het altijd snel tot nummer 5 dan best lange break met interviews
Al is dat best lastig. Maar het was bijvoorbeeld ook al geeneens van het niveautje Tamta.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |