Gerard Joling zegt dat we Thomas Berge moeten sturenquote:Op woensdag 10 mei 2023 00:57 schreef TheVulture het volgende:
Dit was fantastisch
En dan hoor ik Gerard Joling zeggen dat dit verschrikkelijk wasNederland is een smakeloos land
Het is meer dat er 10 door moeten waardoor dit door is en dan kan je discussiëren over dit vs NL en Malta maar uiteindelijk is dat allemaal vrij slecht.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:12 schreef PinkLow het volgende:
Ik snap totaal niet dat dit door is. Wat een verschrikkelijk lied en echt een saaie act..
Blijkbaar heeft de rest van de wereld ook geen smaak 😅
Ja, ik snap ook niet dat mensen dit verschrikkelijk vinden, het was redelijk toegankelijk, had Portugese invloeden en goed gezongen.quote:Op woensdag 10 mei 2023 14:14 schreef Guanabana het volgende:
Huh dit is toch een vrij mainstream nummer, voor Portugese begrippen? Helemaal niet raar of experimenteel of wat dan ook.
Dat het je smaak niet is kan nog, maar 'verschrikkelijk' vind ik een raar woord, ik vond dit misschien wel de meest toegankelijke act van heel de avond.
Net even teruggeluisterd maar hier was vocaal toch vrij weinig mis mee?quote:Op zondag 14 mei 2023 23:05 schreef TheVulture het volgende:
Net nog eens bekeken, maar dit was echt een feestje![]()
En dan dat zeikcommentaar van Jan Smit dat ze te laag zong, man gooi jezelf weg
Ja ze heeft geen noot vals gezongen, maar Ome Jan zal wel even zeggen wat er aan mankeerdequote:Op zondag 14 mei 2023 23:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Net even teruggeluisterd maar hier was vocaal toch vrij weinig mis mee?Ook 1 van de weinigen die altijd vocaal perfect was op de preparties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |