abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207621482
twitter

Was deze hier ook niet langsgekomen?
  donderdag 19 januari 2023 @ 03:26:05 #3
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207621508
Wagner Group weet niet meer waar ie het voldende kannonnevlees moet gaan halen
nu de gevangenissen in Wit Rusland maar leeg halen
quote:
De voorgaande wervingsactie leverde nog 115 rekruten op. In een poging om het slechte nieuws in de kiem te smoren heeft Prigozjin woensdag opgeroepen YouTube van het Russische internet te weren.

Daarop staan veel filmpjes van Russische soldaten en leden van de Wagner Groep die op gruwelijke wijze aan hun einde komen.

Wit-Rusland
Het huurlingenleger zou zijn tentakels nu ook tot in Wit-Rusland uitgestrekt hebben. President Loekasjenko zou daar naar Russisch voorbeeld het beveiligingsbedrijf GardService ingeschakeld hebben om vrijwilligers te werven voor het front in Oekraïne.
Volgens Valeri Sakhastsjik, de woordvoerder van het schaduwkabinet van de Wit-Russische oppositieleider Svetlana Tichanovskaja, zou Vladimir Poetin „zeer veel geld” gestoken hebben in GardService om de Wit-Russische versie van de Wagner Group op te starten. Er zouden al zo’n duizend vrijwilligers opgeleid zijn.
quote:
MOSKOU - De nood is hoog bij de Wagner Groep.
Nadat Poetins huurlingenleger eerder zelfs gevangenissen in Afrika leeghaalde om maar aan rekruten voor de strijd in Oekraïne te komen, wordt er nu ook in Servië geworven.
De Servische president Aleksandar Vucic wil het niet hebben.
Hij eist dat Wagner daar onmiddellijk mee stopt.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207621615
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 03:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
[ twitter ]

Was deze hier ook niet langsgekomen?
Nee maar ook daar een hoop kneuzen op Twitter.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_207621618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 23:37 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Als ik Boeing was zou ik het eerste salvo van 12 van die dingen op de Kerch brug sponsoren. Goede reclame en testcase.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Overall beste user 2022 donderdag 19 januari 2023 @ 08:33:29 #6
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_207622218
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_207622570
quote:
Zelenski bekritiseert Duitse aarzeling over leveren zware tanks
Oekraïne heeft kritiek geuit op Duitsland over de aarzeling zware Duitse tanks te leveren voor de strijd tegen Rusland. Volgens de Oekraïense president Volodimir Zelenski is dat niet de "juiste strategie".

"Er zijn momenten waarop we niet moeten aarzelen", onafhankelijk van wat anderen doen, aldus Zelenski. Hij verwees daarbij naar mediaberichten dat Berlijn alleen moderne tanks wil sturen als de Verenigde Staten meedoen.

Duitsland staat steeds meer onder druk om de weg vrij te maken voor zijn geavanceerde Leopard-tanks. Andere Europese landen die Duitse Leopards hebben en ze naar Oekraïne willen sturen, zijn ook afhankelijk van goedkeuring door Berlijn.

Volgens Amerikaanse en Duitse media wil de Duitse bondskanselier Scholz, een sociaaldemocraat, alleen leveren als ook de Amerikanen ook over de brug komen met zware tanks. Maar de Verenigde Staten willen naar verluidt die koppeling niet maken. De Duitse tanks gelden als het meest geschikt voor de Oekraïense strijdkrachten en kunnen vanuit Europa ook het beste worden voorzien van munitie en reserve-onderdelen.

https://www.telegraaf.nl/(...)-leveren-zware-tanks

Ik snap hem ook wel. Je land wordt aan gort geschoten, je weet dat je dit niet eeuwig kan volhouden en loopt een land als Duitsland ontzettend te treuzelkonten. Er zijn zelfs Duitse politicie die terugkijken naar de tweede wereldoorlog.

Hou toch eens op zeg want daar heeft Oekraïne niks aan.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_207622669
Polen heeft schijt aan het Duitse getreuzel.
https://twitter.com/mhmck/status/1615966592252403720
pi_207622670
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:09 schreef HSG het volgende:

[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-leveren-zware-tanks

Ik snap hem ook wel. Je land wordt aan gort geschoten, je weet dat je dit niet eeuwig kan volhouden en loopt een land als Duitsland ontzettend te treuzelkonten. Er zijn zelfs Duitse politicie die terugkijken naar de tweede wereldoorlog.

Hou toch eens op zeg want daar heeft Oekraïne niks aan.
Het stomme is dat wanneer je terugkijkt naar de tweede wereldoorlog je juist moet begrijpen dat nu snel handelen belangrijk is.
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:25:34 #10
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207622721
Madmen theory
https://en.wikipedia.org/wiki/Madman_theory
The madman theory is a political theory commonly associated with United States President Richard Nixon's foreign policy. Nixon and his administration tried to make the leaders of hostile Communist Bloc nations think he was irrational and volatile.

https://www.aljazeera.com(...)dly-helicopter-crash
Ex-Russian President Medvedev warns of nuclear war if Russia defeated in Ukraine
Former Russian President Medvedev says “defeat of a nuclear power in a conventional war may trigger a nuclear war”, referring to Russia’s military campaign in Ukraine.

In a post on Telegram discussing NATO support for the Ukrainian military, Medvedev said: “Nuclear powers have never lost major conflicts on which their fate depends.”
pi_207622737
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:21 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Het stomme is dat wanneer je terugkijkt naar de tweede wereldoorlog je juist moet begrijpen dat nu snel handelen belangrijk is.
Ik weet niet precies waarom duitsland de tanks niet wilt leveren, maar de verschillende landen hebben natuurlijk wel allemaal een ander belang/risico bij hierbij.

Voor Oekraine gaat het om lijfsbehoud dus die zullen alles aangrijpen.
Amerika heeft weinig te vrezen bij een verdere escalatie gezien hun staat van defensie.
Duitsland heeft daarintegen wel meer te vrezen bij een escalatie (slechte staat van defensie, ligging tov rusland, al dan niet afhankelijkheid op basis van energie).

En dan kun je ook npg afvragen of het verder escaleren de juiste strategie is.
pi_207622751
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:

Goed zo. Gewoon leveren die dingen.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:21 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Daarom snap ik Duitsland niet zo goed waar dat getreuzel vandaan komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:26 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
al dan niet afhankelijkheid op basis van energie).

Jaren geleden had Trump Duitsland hier al voor gewaarschuwd en stonden de Duiters hem gewoon uit te lachen.

Sowieso was het een blamage van jewelste van de Duitsers. Aan de ene kant roepen dat de Russen oh zo grote dreiging zijn en dat je de Amerikanen nodig hebt en aan de andere kant ga je voor miljarden aan gas van Rusland afnemen.
pi_207622813
pi_207622817
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Daarom snap ik Duitsland niet zo goed waar dat getreuzel vandaan komt.
Misschien is het een 'sociaal democraat dingetje', Dat je in alles het collectief en consensus op zoekt om eventuele conflicten zoveel mogelijk te vermijden.
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:32:22 #15
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:33:48 #16
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_207622842
-dubbel
pi_207622852
quote:
Nog even en Duitsland is het nieuwe Frankrijk !
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:35:01 #18
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_207622857
De klucht gaat door.

twitter
pi_207622869
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:31 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Misschien is het een 'sociaal democraat dingetje', Dat je in alles het collectief en consensus op zoekt om eventuele conflicten zoveel mogelijk te vermijden.
Nee dat is hoe je jezelf te kakken en in een schadelijke zwakke positie zet.
pi_207622874
Wat een intens triest figuur die scholz.

En ook een slappe lul.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_207622903
quote:
7s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:35 schreef ExTec het volgende:
De klucht gaat door.

[ twitter ]
Misschien een zekering uit die Leo trekken zodat de koepel niet meer draait? Dan is het gewoon een antitankvoertuig.
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:39:31 #22
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207622905
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 09:21 schreef Opnaarutrecht het volgende:

Polen doet wat het moet doen _O_ Er is geen tijd te verliezen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:41:15 #23
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:42:38 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207622933
Is de T14 een tank?

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 19 januari 2023 @ 09:42:38 #25
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')