abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207617420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:19 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Himars wordt niet zomaar overal ingezet omdat een enkele lancering kost al 1 miljoen euro kost. Het is niet bepaald kosten efficint om daarmee ingegraven infanterie te bestoken bijvoorbeeld.

Dit is ook een groot probleem bij luchtafweer, patriots zijn bijvoorbeeld erg kostbaar om drones mee uit de lucht te halen.
Een lancering van een raket vanaf een HIMARS kost zo'n 150.000 dollar. Met een salvo kun je een vierkante kilometer van soldatenleven ontdoen. Dan veroorzaak je meer schade dan het kost. En als de schade die een drone of raket kan aanrichten groter is de prijs van een patriot schiet je die natuurlijk gewoon af. En je weet wat je verdedigt.
pi_207617457
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
De generale staf van Oekrane heeft ook een offensief in de maak. Reken daar maar op. En bij een aanval op vers gehimarse dienstplichtigen door een flink aantal door NATO landen getrainde Oekraners die rondrijden in westerse tanks, IFV's en APC's weet ik wel wat het resultaat gaat zijn: Russen die in paniek op de vlucht slaan. Daar moet Rusland ook wel eventjes rekening mee houden.
Maar volgens jou hadden ze Rusland allang er uit moeten trappen gegeven wat ze allemaal al hebben gekregen. Waarom gebeurt dat dan niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_207617461
Ook Strykers in het pakket.
pi_207617493
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:30 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar volgens jou hadden ze Rusland allang er uit moeten trappen gegeven wat ze allemaal al hebben gekregen. Waarom gebeurt dat dan niet.
Ze zijn uit Kyiv getrapt, ze zijn uit Kherson getrapt, ze zijn uit Kharkiv getrapt. Het volgende pak slaag voor de Russen komt er wel weer aan.
pi_207617499
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 januari 2023 @ 20:34:09 #106
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207617525
https://www.quora.com/Wha(...)try-Fighting-Vehicle
What is the functional difference between the Bradley and the Stryker Infantry Fighting Vehicle?

The Bradley M2 series is a Infantry Fighting Vehicle. It was built to compete with Soviets BMD and BMP series, as the Americans saw value in a APC that could offer fire support and long range anti-tank capabilities. It got caught up in the US' convoluted procurement process ( see the film Pentagon Wars) and was designed to be too many vehicles.

The M3 series was essentially the same vehicle with extra fuel, ammunition and optics in the place of troops. It suffered from being not that fast, very tall, and generally a comprise between a few different things.

On the battlefield the two variants of the Bradley had desperate roles. The M3 was designed to scout ahead, establish observation posts, direct artillery fire and mark objectives for the armour units (Tank and M2 mounted infantry) following up.

The M2s shadowed the tanks and worked as part of armoured groups as mechanized infantry, deploying their troops in support. Their role was to protect the tanks from enemy infantry, to whom tanks are vulnerable. As tanks move over their objectives the M2s mop up any remaining enemy infantry. When engaging other armour M2s can engage other IFVs or main battle tanks with their TOW anti tank missiles.

Strikers are an Armoured Personel Carriers. They are designed more to bring troops to the battlefield in relative safety rather than actually engage the enemy as an armoured vehicle. They operate as part of Stryker Battalions which have a full compliment of a battalion (close support, engineering, ambulance, reconnaissance, antitank elements.) all with specialized Stryker variants. They were designed to be easily shippable (by air or sea) so they could be deployed within 48 hours for rapid interventions or to support other forces.

They are used primarily as infantry vehicles to defend, and to attack more lightly defended objectives, or to stage troops quickly. They are a hybrid between motorised and mechanized infantry. They are fast and mobile, and lightly armoured to withstand other infantry and artillery.

In low intensity conflicts such as Afghanistan where the small arms fire and mines/IEDs are the greatest threat the Stykers are a fire support platform for infantry and have a front line combat role. Systems like the remote gun stations allow for crew to engage without exposing the soldiers to small arms fire.

So really the Bradley's are heavier vehicles that take on well defended or well armoured objectives while the Strykers are fast fully integrated infantry units for putting troops where they need to be to engage the enemy or defend.
pi_207617565
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:19 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Al die opgeblazen Russische gouverneurs, burgemeesters en andere hotemetoten in de bezette gebieden gemist?
Strategisch is het gewoon een patstelling. Kijk toch eens naar de kaart. Fronten zijn amper veranderd. Al die bodycount zooi is mooi meegenomen, maar geen strategische winst. Een bokser die zijn tegenstander twaalf minuten helemaal kapot slaat is ook geen winst als de ander in de dertiende ronde een knock out scoort.
pi_207617588
Duitsers 8)7

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207617607
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Strategisch is het gewoon een patstelling. Kijk toch eens naar de kaart. Fronten zijn amper veranderd. Al die bodycount zooi is mooi meegenomen, maar geen strategische winst. Een bokser die zijn tegenstander twaalf minuten helemaal kapot slaat is ook geen winst als de ander in de dertiende ronde een knock out scoort.
En wie is degene die nu al twaalf mronden de klappen uitdeelt volgens jou? Rusland of Oekrane?
  woensdag 18 januari 2023 @ 20:44:56 #110
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207617742
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:37 schreef Slayage het volgende:
Duitsers 8)7

[ twitter ]
Prima, dan stuurt Amerika er toch symbolisch 10 stuks die daarna allemaal bij Kyiv gestald worden ^O^
pi_207617745
quote:
Duitsers 8)7

[ twitter ]
Dat weten we al weken. Zo breaking is het niet. En dan geeft de VS er toch een paar?
pi_207617760
twitter
  woensdag 18 januari 2023 @ 20:49:13 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 18 januari 2023 @ 20:51:20 #114
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207617843
De GLSDB is spotgoedkoop, maar 40k.

Voor de prijs van een Javelin kan je 5~6 stuks kopen :7

https://en.wikipedia.org/wiki/Ground_Launched_Small_Diameter_Bomb
It is also being considered for use in Ukraine with the HIMARS system. Ukraine has long wanted the ATACMS missiles for their long range. The GLSDB would be a compromise giving them a range of some 150 kilometres (94 miles) using a M26 rocket engine and an SDB. Both the SDB and the M26 are common in the US arsenal. It could be delivered by early 2023 using surplus bombs from the conflict in Afghanistan. Each would cost $40,000 USD. [9] The price per unit for ATACMS is estimated to be well over $1M
pi_207618006
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_207618018
quote:
Duitsers 8)7

[ twitter ]
Ik snap niet waarom Duitsland mee wilt als 'hunne' het ook doen.

Hebben ze dan geen enkel eergevoel en schuldgevoel voor het walgelijke, nazistisch en genocidaal verleden van ze? Totaal geen gevoel om bij de eerste echte gelegenheid de natie te zuiveren van dat duistere verleden.

Kennelijk niet. Misschien blijft een nazi echt een nazi.
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:05:22 #117
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_207618096
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:26 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Heb je jouw percentage wel meegenomen in die berekening?
:')
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:11:32 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207618198
quote:
Duitsers 8)7

[ twitter ]
:') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207618200
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:00 schreef Confetti het volgende:

[..]

Hebben ze dan geen enkel eergevoel en schuldgevoel voor het walgelijke, nazistisch en genocidaal verleden van ze? Totaal geen gevoel om bij de eerste echte gelegenheid de natie te zuiveren van dat duistere verleden.

Jawel en dat juist het probleem. Duitsland is erg bang weer een grote oorlog starten met alle nare gevolgen van dien.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:12:06 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207618271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
En wie is degene die nu al twaalf mronden de klappen uitdeelt volgens jou? Rusland of Oekrane?
Zeker beide partijen. 100k aan beide kanten volgens Milley.Volgens mij heb jij een totaal skewed beeld van dit conflict. Volgens jouw logica had Oekraine Rusland allang het land uit moeten schoppen. Dat gebeurt niet, het is gewoon een gehaktmolen. Steeds maar meer en meer slachtoffers, maar weinig gebied veroverd of heroverd.
pi_207618300
Zou Rusland die Iraanse BM's dan gestockt hebben voor het komende offensief? Veel berichten een aantal maand geleden daarover, maar we hebben nog niet echt iets gezien behalve de drones.
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:20:15 #123
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207618348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 17:37 schreef DrMarten het volgende:
In Almelo stond een trein met 45 4-tonners erop. Zouden die ook richting Oekrane gaan?
Polen denk ik.
Heb je foto gemaakt? Filmpje?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_207618358
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 18:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Misschien wel: Je neemt wat tanks en artillerie om een gat in de Russische linies te schieten en dan ga je met je Senators en IFV's met een noodgang daar doorheen om achter de Russische linies teringshit te veroorzaken. Dat kun je er prima mee doen. Ze gaan hard genoeg.
Ook door mijnenvelden, want dat heeft Rusland in het oosten toch flink aangelegd? (samen met de loopgraven en betonnen driehoekjes)

lees nu verder en zie dat een ander het ook al opmerkte
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:21:03 #125
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:21:26 #126
36431 bleiblei
pi_207618371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zeker beide partijen. 100k aan beide kanten volgens Milley.Volgens mij heb jij een totaal skewed beeld van dit conflict. Volgens jouw logica had Oekraine Rusland allang het land uit moeten schoppen. Dat gebeurt niet, het is gewoon een gehaktmolen. Steeds maar meer en meer slachtoffers, maar weinig gebied veroverd of heroverd.
Vanaf wel punt meet je dan? Want de Russen hebben gemeten vanaf januari nog een gigantisch stuk gebied bezet. En Oekrane heeft vanaf het hoogtepunt van de Russen een gigantisch stuk terug veroverd. Het is niet alsof we het over een NL provincie hebben, maar een meervoud daarvan. Beide kanten op.

Vind het beide kanten op dus ook een bizarre stelling die je maakt.
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:22:42 #127
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_207618393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:36 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Winter he.
En Oekrane is na Cherson puur aan verdedigen niet aanvallen.

Rusland wel maar met dit tempo, duurt het nog een paar honderd jaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:23:26 #128
36431 bleiblei
pi_207618414
quote:

[..]
Ik denk dan ook eerder dat jij een totaal skewed beeld hebt. Het is geen potje red alert waar je ff in een uurtje een kaart veroverd. Het is vrij normaal dat dit lang duurt. Zeker als de bezetter flink tegengas krijgt, maar niet kan terugtrekken vanwege totaal gezichtsverlies en misplaatst eergevoel.
pi_207618448
quote:

[..]
Kun je voor mij die logica even opschrijven. Er is dit ---> dus dat ---> dan zus ---> etc. En wel concreet alsjeblieft. Echt met voorbeelden. Het is een stevige stelling die je poneert, dus dan moet er natuurlijk wel een goede onderbouwing bij. Of deze losse flodder van je kan ik natuurlijk niet reageren. Dus ik ben benieuwd en ik wacht het even af.
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:25:40 #130
36431 bleiblei
pi_207618472
Imho gaat het dus best aardig gelijk op wat je terug ziet. Gevoelsmatig kan alleen Rusland vooral nog heel veel mensen in zetten en heeft Oekrane zolang het westen nog levert nog een hele sloot technologie achter de hand die het slagveld nog niet gezien hebben.

Dus uiteindelijk hangt het van ons af hoever we willen gaan.

In mijn ogen dan.
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:31:04 #132
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_207618557
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:00 schreef Confetti het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Prima, dan stuurt Amerika er toch symbolisch 10 stuks die daarna allemaal bij Kyiv gestald worden ^O^
Dan zal Scholzz wel weer zeggen dat ze er eerst moeten staan

Ik ben voor om Duitsland uit de NATO te zetten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_207618737
Europe awakens to the threat of sabotage by Russian agents
https://www.aljazeera.com(...)ge-by-russian-agents

Zag dit artikel nog. Ik verwacht absoluut meer sabotagepogingen in Europa, zeker als Rusland verder gaat mobiliseren. Het lijkt mij gewoon logisch.
pi_207618746
quote:
Ben misschien een beetje blind, maar ze schieten mis toch?
pi_207618772
quote:

[..]
Ik snap ook niet zo goed hoe men erbij komt dat de verliezen gelijk zijn voor Oekraine en Rusland. Rusland heeft veel vaker human wave offensives gedaan. Bakhmut is een gehaktmolen. Oekraine kan verdedigen. Oekraine heeft het thuisvoordeel, beter materieel, betere training, betere leiders...

We krijgen natuurlijk niet alles mee van het falen van Oekraine, maar volgens mij heeft Oekraine niet zo vaak kansloze aanvallen maandenlang gedaan.
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:44:46 #136
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_207618788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:23 schreef bleiblei het volgende:

Zeker als de bezetter flink tegengas krijgt, maar niet kan terugtrekken vanwege totaal gezichtsverlies en misplaatst eergevoel.
Deze oorlog is het laatste wat Putin nog kan doen in zijn regeringsperiode.

En tegelijkertijd voor Rusland het laatste wat ze kunnen doen vanwege de vergrijzing en bevolkingskrimp. Net als China gaat de populatie vanaf nu enkel nog omlaag

woensdag 18 januari 2023 @ 21:46:19 #137
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207618813
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik ben voor om Duitsland uit de NATO te zetten
Goed plan. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:46:42 #138
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 21:47:05 #139
236264 crew  capricia
pi_207618822
Bijzonder goed optreden van Mark Rutte bij CNN. Mooi interview.

twitter
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:51:06 #140
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_207618896
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:47 schreef capricia het volgende:

[ twitter ]
10 minutes of fame. w/
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:53:01 #141
323876 michaelmoore
pi_207618936
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:44 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Deze oorlog is het laatste wat Putin nog kan doen in zijn regeringsperiode.

En tegelijkertijd voor Rusland het laatste wat ze kunnen doen vanwege de vergrijzing en bevolkingskrimp. Net als China gaat de populatie vanaf nu enkel nog omlaag

[ afbeelding ]
Dan gaat ie Afghanisan annexeren voor het jonge kannonenvlees
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:53:39 #142
323876 michaelmoore
pi_207618950
quote:
Dan ga ik vast een droge grot opzoeken
pi_207618952
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:21 schreef bleiblei het volgende:

[..]
Vanaf wel punt meet je dan? Want de Russen hebben gemeten vanaf januari nog een gigantisch stuk gebied bezet. En Oekrane heeft vanaf het hoogtepunt van de Russen een gigantisch stuk terug veroverd. Het is niet alsof we het over een NL provincie hebben, maar een meervoud daarvan. Beide kanten op.

Vind het beide kanten op dus ook een bizarre stelling die je maakt.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Kun je voor mij die logica even opschrijven. Er is dit ---> dus dat ---> dan zus ---> etc. En wel concreet alsjeblieft. Echt met voorbeelden. Het is een stevige stelling die je poneert, dus dan moet er natuurlijk wel een goede onderbouwing bij. Of deze losse flodder van je kan ik natuurlijk niet reageren. Dus ik ben benieuwd en ik wacht het even af.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Ik snap ook niet zo goed hoe men erbij komt dat de verliezen gelijk zijn voor Oekraine en Rusland. Rusland heeft veel vaker human wave offensives gedaan. Bakhmut is een gehaktmolen. Oekraine kan verdedigen. Oekraine heeft het thuisvoordeel, beter materieel, betere training, betere leiders...

We krijgen natuurlijk niet alles mee van het falen van Oekraine, maar volgens mij heeft Oekraine niet zo vaak kansloze aanvallen maandenlang gedaan.
Hij is dan ook voornamelijk voor: aansturen dat men nu moet onderhandelen en Rusland de boel in het oosten mag houden. Brengt het iets meer low key dan die andere zoals Young Driller maar komt op hetzelfde neer. Vandaar dat hij steeds blijft zeggen dat er een patstelling is al maanden, evenveel doden, etc
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:55:10 #144
323876 michaelmoore
pi_207618982
Youtube is ook staatsgevaarlijk nu
quote:
De Doema meldde dat de afgevaardigden de kwestie van het sluiten van YouTube niet bespreken
Veel van de video's die op dit platform worden gehost, zijn in strijd met de Russische wet
Maria PAVLOVA
DEEL
De Doema overweegt de kwestie van het blokkeren van YouTube in Rusland niet.

De Russische Doema bespreekt de kwestie van het sluiten van YouTube-videohosting niet. Dit werd op woensdag 18 januari aangekondigd door Yevgeny Popov, plaatsvervangend voorzitter van de Doema-commissie voor informatiebeleid, en merkte op dat hij persoonlijk tegen de sluiting van deze dienst in Rusland is.

??????? ?? WWW.KP.RU: https://www.kp.ru/online/news/5102330/
twitter
  woensdag 18 januari 2023 @ 21:56:24 #145
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_207619002
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dat zijn de schattingen vanuit de generale staf in de VS.

quote:
The most senior US general estimates that around 100,000 Russian and 100,000 Ukrainian soldiers have been killed or injured in the war in Ukraine.
https://www.bbc.com/news/world-europe-63580372
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 21:58:13 #146
236264 crew  capricia
pi_207619036
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:51 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
10 minutes of fame. w/
Het is wel al zijn derde president h. ;)
Maar hij lijkt het beter te kunnen vinden nu dan toen met Trump, toen Rutte 'No, that would not be good' zei.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 18 januari 2023 @ 22:01:11 #147
307622 Perox
(niet de echte)
pi_207619089
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:47 schreef capricia het volgende:

[ twitter ]
Ben geen fan van Rutte maar dit heeft ie wel goed gedaan moet ik zeggen. :)
pi_207619119
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef BlaZ het volgende:

[..]
[..]
Dit is al eerder besproken. Gewonden =/= dood. Als je kijkt naar of iemand nog inzetbaar is, op de korte of lange termijn, is wat anders en dat is ook van belang maar alsnog is iemand die gewond is niet door de vijand doodgemaakt. Die meneer uit de VS heeft verder niet de beschikking over aantallen, alsof Oekraine dat doorgeeft aan ze. Dus hij roept ook maar wat naar vermoeden. Of heeft de VS een superduper statelliet met AI die kan bijhouden hoeveel mannetjes van welke zijde ergens een kogel vangen?
  woensdag 18 januari 2023 @ 22:04:11 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_207619140
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:56 schreef BlaZ het volgende:

[..]
[..]
Het zijn en blijven schattingen.
Ook de VS heeft geen inzicht in het daadwerkelijke getal, dat heeft alleen Oekrane.

We zullen het na de oorlog pas echt weten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_207619156
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze zijn uit Kyiv getrapt, ze zijn uit Kherson getrapt, ze zijn uit Kharkiv getrapt. Het volgende pak slaag voor de Russen komt er wel weer aan.
Vooralsnog zijn de Oekraeners uit Luhansk oblast getrapt, Donetsk oblast getrapt, Zaporizja getrapt, de Krim getrapt, en zitten ze ook nog steeds in de Kherson oblast, hoewel ze inderdaad uit de stad Kherson getrapt zijn.

Het pak slaag valt vooralsnog dus nog steeds in het voordeel van Rusland uit.

Niet dat ik dat allemaal zo fijn vind ofzo. Maar jij bent veel te stellig in je mening, zonder dat de feiten daar aanleiding toe geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')