op 8 jarige leeftijdquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:16 schreef NoXia het volgende:
Het gerucht gaat dat ze nog een affaire heeft gehad met kapitein Edward Smith tijdens de Titanic ramp. RIP.
Tegenwoordig ziu dat raar zijn met een minderjarige krikken tijdens een scheepsramp.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:16 schreef NoXia het volgende:
Het gerucht gaat dat ze nog een affaire heeft gehad met kapitein Edward Smith tijdens de Titanic ramp. RIP.
En je hele leven Frans!quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:34 schreef Zwoerd het volgende:
Maar dan ben je de helft van je leven bejaard geweest.
en hoe haar geliefde Frankrijk is afgegleden naar een bedenkelijk staat vol wijken waar je als buitenstaander je leven niet zeker bent, bloedbaden, stakingen, rellende buitenlanders en wat niet meer.quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:40 schreef RealistAtheist het volgende:
Ongelooflijk wat zij in haar leven heeft meegemaakt. De eerst lijnvlucht werd pas opgezet toen zij al 10 jaar oud was. In haar jeugd was het bezitten van een auto nog uitzonderlijk. Ze heeft 2 wereldoorlogen bewust meegemaakt. De komst van de Tv, de komst van de computer en nog vele vele andere dingen. Ze heeft het allemaal meegemaakt in haar leven. Wauw.
Godverquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en hoe haar geliefde Frankrijk is afgegleden naar een bedenkelijk staat vol wijken waar je als buitenstaander je leven niet zeker bent, bloedbaden, stakingen, rellende buitenlanders en wat niet meer.
Beter dood zijn dan deze ellende nog langer aanzien zal ze gedacht hebben
Er zou er al één zijn die ruim 80 is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:16 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me wel eens af wie de oudste mens op FOK! is.
Dit topic bracht mij dus op het volgende idee:quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:16 schreef Tengano het volgende:
Kun je nagaan in wat voor tijd haar grootouders nog leefdenquote:Op woensdag 18 januari 2023 08:40 schreef RealistAtheist het volgende:
Ongelooflijk wat zij in haar leven heeft meegemaakt. De eerst lijnvlucht werd pas opgezet toen zij al 10 jaar oud was. In haar jeugd was het bezitten van een auto nog uitzonderlijk. Ze heeft 2 wereldoorlogen bewust meegemaakt. De komst van de Tv, de komst van de computer en nog vele vele andere dingen. Ze heeft het allemaal meegemaakt in haar leven. Wauw.
ticking away...quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:28 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ben ik weer een plekje opgeschoven in de lijst van oudste mensen. Gaat best wel hard.
@golfer @Dr_Flash ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:16 schreef Tengano het volgende:
Nee. Bij lange na niet.quote:
@Hiddendoe ... toch?quote:Op woensdag 18 januari 2023 10:16 schreef Tengano het volgende:
Ik ken alleen een kapitein Ortega, daarvan gaat het gerucht dat hij kleine onderwaterwezens gezien heeft (niet groter dan zijn duim !quote:Op woensdag 18 januari 2023 08:16 schreef NoXia het volgende:
Maar ook André.quote:Op woensdag 18 januari 2023 09:38 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En je hele leven Frans!
Das nou juist het perspectief wat zij wel heeft en wij nietquote:Op woensdag 18 januari 2023 09:43 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en hoe haar geliefde Frankrijk is afgegleden naar een bedenkelijk staat vol wijken waar je als buitenstaander je leven niet zeker bent, bloedbaden, stakingen, rellende buitenlanders en wat niet meer.
Beter dood zijn dan deze ellende nog langer aanzien zal ze gedacht hebben
tong80 natuurlijk, die 80 was zijn leeftijd bij registratiequote:Op woensdag 18 januari 2023 10:16 schreef Tengano het volgende:
Alleen van z'n lever hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:51 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
tong80 natuurlijk, die 80 was zijn leeftijd bij registratie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |