quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:45 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je niet meteen een duidelijke oplossing ziet voor alle rijen en kolommen? Gezien het aantal mogelijke oplossingen klopt dat namelijk zoals al uitvoerig geklaagd is hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:57 schreef mister_xxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 23:03 schreef thabit het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!!! Dat ik dat niet gezien heb!!!!quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:37 schreef CathyCathy het volgende:
[..]
Daarom zat ik alle programma’s van Comedy Central te checken. Het CC logo stond er zooo overduidelijk in :’)
Voor alle duidelijkheid: 9 ging dus niet over Comedy Centralquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:01 schreef MScript het volgende:
[..]
Nee!!! Dat ik dat niet gezien heb!!!!
😐😐😐quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:43 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: 9 ging dus niet over Comedy Central
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:07 schreef dersan1986 het volgende:
Kan iemand me een tip geven voor 19a? Met de hint kom ik er niet uit. Iedereen zegt dat het makkelijk is, maar bij dit soort opgaven loop ik altijd vast.
SPOILER: vrij expliciete hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:50 schreef GreatEgret het volgende:
Heeft iemand een tip voor opgave 10? Ook met de officiële hint heb ik nog geen goed idee hoe ik deze moet aanpakken.
SPOILER: 10 (expliciet)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:07 schreef CarloV het volgende:
[..]SPOILER: 10 (expliciet)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2023 18:48 schreef Legoblokje het volgende:
[..]SPOILER: 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook niet over The A-Team, die ik toch echt in de puzzel had verwacht. Ik ben er echt even overtuigd van geweest dat de spiraal de begintune zou vormen, met de puntjes als 'taa-ta-ta-taaaaa'...quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:43 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: 9 ging dus niet over Comedy Central
Ja lekker hoor! Eindelijk een plek in de top 10.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:21 schreef Legoblokje het volgende:
De uitslag is er!
7e met 85.5 punten![]()
![]()
![]()
Wie mogen we feliciteren?
Ik had hem zelf niet, maar Pokémon was ooit het thema van de juniorpuzzel, en in 2017 zat een Pokémondeelvraag.quote:Op donderdag 9 maart 2023 14:11 schreef jurjen3000 het volgende:
Ik ben nu vooral benieuwd wie opgave 5 hebben gevonden en hoe ze in vredesnaam op het idee zijn gekomen.
Graag gedaan! Gedeelde plaats 220, was na 2,5 vragen naar de Belgische puzzel overgelopenquote:Op donderdag 9 maart 2023 14:18 schreef tegelkoning het volgende:
19 punten bracht me tot 148e plaats. Veel respect voor iedereen boven me, en dankbaarheid naar degene die onder mij geëindigd zijn.
Tot volgend jaar allen.
SPOILER: 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |