Ik precies omgekeerd.quote:
Helaas maatquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:45 schreef onlogisch het volgende:
Straks United. Hopelijk Melaats in de basis @:Caland @:Kingroland
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij zit in het park en in de bus altijd op je desktop?
Ik werd in vertrouwen genomen door m'n beste vriendin 30 jaar geleden. We stonden op het punt om te gaan neuken. Ik was 30 zij 20. Dus ze was best wel jong, naar die maatstaven. Vertelde dat haar vader op sterven lag niet door kanker maar door aids. Niet veel later kregen we ruzie. En ik had een geheim. Zou haar best wel alsnog willen neuken. De hoer. Trusten verder. Morgen donderdag. Dan is het nog maar drie dagen tot de 1-4.quote:
Kijk, dit zijn nou verhalen die je van geen andere user leest!quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd in vertrouwen genomen door m'n beste vriendin 30 jaar geleden. We stonden op het punt om te gaan neuken. Ik was 30 zij 20. Dus ze was best wel jong, naar die maatstaven. Vertelde dat haar vader op sterven lag niet door kanker maar door aids. Niet veel later kregen we ruzie. En ik had een geheim. Zou haar best wel alsnog willen neuken. De hoer. Trusten verder. Morgen donderdag. Dan is het nog maar drie dagen tot de 1-4.
Die ging heel ver om maar onder de seks uit te komen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik werd in vertrouwen genomen door m'n beste vriendin 30 jaar geleden. We stonden op het punt om te gaan neuken. Ik was 30 zij 20. Dus ze was best wel jong, naar die maatstaven. Vertelde dat haar vader op sterven lag niet door kanker maar door aids. Niet veel later kregen we ruzie. En ik had een geheim. Zou haar best wel alsnog willen neuken. De hoer. Trusten verder. Morgen donderdag. Dan is het nog maar drie dagen tot de 1-4.
Achèrum. Dikke kus.quote:
Daarna heb ik nog een Dolly Dot en een FOK!-FA geneukt. Nu echt weg is.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:59 schreef aTypisch het volgende:
tong heeft dus 50 jaar geleden tegen een meisje gepraat en hij baalt er nog van dat hij niet in haar broekje is gekomen
ze 'nam je in vertrouwen' omdat ze juist niet met je wilde neuken
(lol)
quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarna heb ik nog een Dolly Dot en een FOK!-FA geneukt. Nu echt weg is.
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Half Italiaans
Was te verlegen om bij de Dolly Dots in de bus te stappen.
Ik werd versierd
En dat voor een autistische zolderkamerFOK!ker
Voordat ik nu echt ga slapen. Ik nam Patty Somer in de klerenkast in discotheek De Klepel in Kerkdriel. Ik was 19 en ze vroeg of ik mee wilde met de Dolly Dots in de bus naar Rotterdam. Ha ha ha. Durfde amper met zijwieltjes te rijden op m'n Tomos.quote:
Een verhaal van een Fok!-user hoe het hem is mislukt om seks te hebben met een meisje? Daar heb je er genoeg van hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn nou verhalen die je van geen andere user leest!
En van FOK-users die het met een FA doen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een verhaal van een Fok!-user hoe het hem is mislukt om seks te hebben met een meisje? Daar heb je er genoeg van hoor.
@:neef_wuppie (rip)
Ga nou maar gewoon naar bedquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
En van FOK-users die het met een FA doen?
Trusten. Ik blijf trusten zeggen
Dit denk ik bij meer mensen vanavond.quote:
Je hebt gelijk. Vroeger was ik dronken toen ik onzin uitbraakte, momenteel bek af. Dan post je net te lang door. Trusten maat.quote:
Sorry, ik blijf nog even.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit denk ik bij meer mensen vanavond.
Krijg aids kale hansworst.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit heeft veel weg van de buik van de moeder van @:de_boswachter
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 18 januari 2023 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zou seks met @:ggmm op zich best afslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |