Beterquote:
Die mag altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:43 schreef pullup het volgende:
Nou wel weer genoeg over poep in zijn vele verschijningsvormen![]()
Laten we het topic mooi afsluiten met biertjes
[ afbeelding ]
Ken jij hem?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet dat debieltje hier topics kapen?
Aangezien hij hem debieltje noemt...quote:
Ooit zijn PoHi gezien na een of ander baggertopic, komt echt werkelijk niets nuttigs uitquote:
Pciesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aangezien hij hem debieltje noemt...
Is hij dan nog maagd?quote:
Ah ok nou als hij deze eetgewoontes aanhoud dan komt het snel goedquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit zijn PoHi gezien na een of ander baggertopic, komt echt werkelijk niets nuttigs uit
T is een kloon, weet alleen niet van wiequote:
Misschien is het Piet wel ..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een kloon, weet alleen niet van wie
Ik weet niet of hij een kloon is, wel dat hij uit stront is opgebouwd.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een kloon, weet alleen niet van wie
Of die gast met die staartjesquote:
1 post is niet veel ., tis wel de OPquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:53 schreef Sodeknetters het volgende:
We hebben een nieuwe spammer geloof ik.
Lapo huntertquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
1 post is niet veel ., tis wel de OP
Proost ..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen aandacht meer geven. Iemand een biertje?
Bittergarnituurtje erbij of nog even wachten?quote:
over 1.5 uurtje of zo ..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bittergarnituurtje erbij of nog even wachten?
Zeker, het is gewoon een leuke hond en had de op moeten wezenquote:
Even aan de Dees vragen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, het is gewoon een leuke hond en had de op moeten wezen
Ach laat ook maarquote:
Echt lief datquote:
quote:
Jaja ...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een mooie airbrush gekocht voor de modelbouw. Ik kan niet wachten tot die binnen is.
Blijkt dat die ook geschikt is voor Bodypainting, ik kan niet wachten tot de volgende meet.
Jij mag de eerste klant zijn.quote:
Dan doe ik mn zexy Rod Stewart slip aan ...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag de eerste klant zijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag de eerste klant zijn.
Als wat wil je dan komen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een mooie airbrush gekocht voor de modelbouw. Ik kan niet wachten tot die binnen is.
Blijkt dat die ook geschikt is voor Bodypainting, ik kan niet wachten tot de volgende meet.
Ja toen ik dr ooit nog zag wel ...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
Madonna ja,
de queen of pop,
tenminste, ooit eens
Jij mag ook in de rij, een mooie badeend op je....quote:
De zus van Victor Reinier?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de vrouw rechts?
Wij zien dat gelijk.quote:
Je kon er niet van afblijven?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:37 schreef chufi het volgende:
Ex Buuf (French) liep er ook mee op een feestje hier in de flat ..... kon er niet vanaf blijven ..
Ja dat was stout , maar ze ging daar goed mee om ..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kon er niet van afblijven?
Jij boefje.
Ik zal verder geen vragen stellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was stout , maar ze ging daar goed mee om ..
Ze zijn niet kort daarop verhuisdquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal verder geen vragen stellen.
Ik denk wel eens aan monica, die woonde in de straat op nummer 7.quote:
OK dat was lang geleden ...quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk wel eens aan monica, die woonde in de straat op nummer 7.
Die bleef in een keer weg van school en niemand wist waar of ze was gebleven.
En dan kom jij aan met een liedje van toen ik 3 jaar oud was...quote:
Zelfs Mario kent drquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan kom jij aan met een liedje van toen ik 3 jaar oud was...
Arme mario zit weer op het strafbankje.quote:
Oh toch ..quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Arme mario zit weer op het strafbankje.
Amandel in zijn navel en dan als gevulde koek komenquote:
En wat off topic gaan.quote:
Ja dit had een beren topic kunnen wordenquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:32 schreef drakin het volgende:
Ik was nog in het vorige topic, en las iets over beren?
[ afbeelding ]
Vlechtjesman is terugquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dit had een beren topic kunnen worden
helaas
Supercoole beer krijgt een fish slap van een zalmquote:
ik denk het ookquote:
Een van mijn favo Monty scenesquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Supercoole beer krijgt een fish slap van een zalm
Doet me hieraan denken
account is net aangemaakt en opent meteen allemaal spamtopics, die is gewoon weer terugquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoezo? TS is niet de vlechtjesman, zoals jij het noemt. Geloof er niets van.
Niet die van spam?quote:
Niet zo druk om maken, dan gaat de lol er gauw vanaf. Morgen een nieuw topic en dan is het weer vergeten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat off topic gaan.
Beleid van fok zuigt van alle kanten, een kuttrol die even snel een sc kaapt moeten we maar gedogen.
Andere gimmick, zelfde patroonquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Hoezo? TS is niet de vlechtjesman, zoals jij het noemt. Geloof er niets van.
Nee, filosofen voetbal of silly walks eerderquote:
Het was geen spammer. Wel in 40+, maar niet in alle topics.quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
account is net aangemaakt en opent meteen allemaal spamtopics, die is gewoon weer terug
Kan een nieuwe strategie zijnquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Het was geen spammer. Wel in 40+, maar niet in alle topics.
Of de killer rabbitquote:
Zoveel om uit te kiezenquote:
En uit dezelfe film de 'French taunting"quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:40 schreef drakin het volgende:
Of uit dezelfde film It's just a fleshwound!
Het raadsel van de zwaluwquote:Op woensdag 18 januari 2023 00:40 schreef pullup het volgende:
[..]
En uit dezelfe film de 'French taunting"
Ik heb dat ooit als computer spel gespeeld..quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:41 schreef drakin het volgende:
maar dat is film, niet een sketch
Want dan zou deze helemaal geweldig zijn
O die hele film is gewoon geweldig!
Deze foto heeft een kennis gemaakt:quote:
Gaaf.quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:51 schreef drakin het volgende:
Ze zit momenteel op Antartica, dus is nu aan het pinguins fotograferen
Komen steeds gave foto's van haar langs op feesboekquote:
Kijk het juiste antwoordquote:Op woensdag 18 januari 2023 01:58 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ik had wel betere kloons.
Daarnaast zou de TT dan Nasi uit blik zijn.
De combinatie wil ik ook niet kennen.quote:
Mijn nieuwsgierigheid is wel gewektquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De combinatie wil ik ook niet kennen.
Morge.
Hier een paar links uit een ander bamitopic om je op weg te helpen:quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 21:06 schreef Viv het volgende:
Ik zou zeggen: probeer eens zo'n blik nu het geen oorlogstijd is, en beslis daarna of je er meer van zou willen inslaan.![]()
Hier eerdere ervaringen:
KLB / Bami blik
CUL / Bami in blik van de Aldi
CUL / ingeblikte bamie lekker?
CUL / Bami goreng in blik
Met o.a.:
[..]
Ik wil, uiteraard, een eigen mening vormenquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier een paar links uit een ander bamitopic om je op weg te helpen:
[..]
Eet smakelijk alvastquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil, uiteraard, een eigen mening vormen
Nee, maar ik hoop het wel voor je danquote:
Owquote:Op woensdag 18 januari 2023 11:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop het wel voor je dan
Sardientjes.quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:45 schreef pullup het volgende:
Zijn eigenlijk best weinig dingen uit blik die ik lekker vind bedenk ik me
Appelmoes is wel lekker
In tomatensaus?quote:
Appelmoes zit toch niet in blik, maar in een pot of kuipjes?quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:45 schreef pullup het volgende:
Zijn eigenlijk best weinig dingen uit blik die ik lekker vind bedenk ik me
Appelmoes is wel lekker
het Westen wel hoorquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Appelmoes zit toch niet in blik, maar in een pot of kuipjes?
Groothandel misschien, maar niet in de supermarkt.quote:
In Belsquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groothandel misschien, maar niet in de supermarkt.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil, uiteraard, een eigen mening vormen
Het bestaat idd welquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groothandel misschien, maar niet in de supermarkt.
Doe je wel lekker lang meequote:Op woensdag 18 januari 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Het bestaat idd wel
https://www.foodello.nl/p(...)4s22WuRoCZjgQAvD_BwE
2,5 kiloquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Het bestaat idd wel
Maar als het open is, moet het denk ik wel in een keer op maken?quote:
Ik denk dat je het wel 2-3 kan bewaren, maar dat is nog veelquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar als het open is, moet het denk ik wel in een keer op maken?
Of twee dagen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Maar als het open is, moet het denk ik wel in een keer op maken?
Smakelijk .....quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lekker appelmoes eten de hele dag
In bakjes doen dan maarquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel 2-3 kan bewaren, maar dat is nog veel
2600 gramquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Het bestaat idd wel
Zou dat wel kunnen invriezen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef maily het volgende:
[..]
Of twee dagen.
Of de rest invriezen in kleine porties.
Kijk, ruik en proefquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Of het daarna nog lekker is is de vraag ...
Die vorige was een prutser dus.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef engine het volgende:
Blijk ik toch geen rol aders te hebben. Heel makkelijk te prikken zei de dame vandaag
Rijst kan je nooit té veel van hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:56 schreef drakin het volgende:
o en een beetje rijst
https://www.foodello.nl/product/513/lassie-presto-rijst-5000g
Zeg dat tegen de muizen onder de vloer.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Rijst kan je nooit té veel van hebben
Oh een muizenplaag in je huis?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeg dat tegen de muizen onder de vloer.
Tht juli 2023..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Rijst kan je nooit té veel van hebben
momenteel niet want ik heb geen 5 kg rijstquote:
Ah dan beter ook niet kopen danquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:04 schreef drakin het volgende:
[..]
momenteel niet want ik heb geen 5 kg rijst
Ik ook niet, maar als je met veel mensen bent is het wel handig zo'n groot verpakkingquote:
Beter dingen in blik of glasquote:
Nopequote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vorige was een prutser dus.
En heb je nou al een ticket?
En wat eet je op zaterdag en zondag?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:07 schreef tong80 het volgende:
Iedere maandag "krijg" ik voor 5 dagen avondeten via Uitgekookt! Lekker, gezond en genoeg. 3 Nederlandse maaltijden en 2 wereldse. Ideaal.
Goed idee!quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:11 schreef drakin het volgende:
Ik krijg hier trek van
Ik ga even een heel duur eitje bakken ofzo
Welke boterham, een witte of een gekleurde witte?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:13 schreef D. het volgende:
[..]
Goed idee!
Doe ik op de boterham die @:deisyy adviseerde
Als volkoren gekleurd wit is, dan diequote:Op woensdag 18 januari 2023 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke boterham, een witte of een gekleurde witte?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Lekker appelmoes eten de hele dag
Vis van de markt. En vaak maaltijdsalades van de Albert Heijn.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat eet je op zaterdag en zondag?
Eet ook graag een uitsmijter. Maar eieren zijn verdomd duur geworden. Net als kaas. Niet normaal.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:11 schreef drakin het volgende:
Ik krijg hier trek van
Ik ga even een heel duur eitje bakken ofzo
Ik heb gister voor 10 euro aan eieren uitgegeven, hoeveel eieren heb ik?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eet ook graag een uitsmijter. Maar eieren zijn verdomd duur geworden. Net als kaas. Niet normaal.
18 ?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb gister voor 10 euro aan eieren uitgegeven, hoeveel eieren heb ik?
24quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Geen idee... hier zijn elke donderdag 20stuks in de aanbieding .. paar maanden geleden voor 1.49 nu voor 2.79 ... dus ik schat 60 dat je hebtquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:36 schreef drakin het volgende:
[..]
kan je toch mooi twee maanden lang elke dag een eitje voor eten dusquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... hier zijn elke donderdag 20stuks in de aanbieding .. paar maanden geleden voor 1.49 nu voor 2.79 ... dus ik schat 60 dat je hebt
Zo is dat ... maar misschien is het in dat platteland van Friesland nog goedkoperquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:51 schreef pullup het volgende:
[..]
kan je toch mooi twee maanden lang elke dag een eitje voor eten dus
Ik betaal hier in de Hema 3 euro voor 6 eieren.quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... hier zijn elke donderdag 20stuks in de aanbieding .. paar maanden geleden voor 1.49 nu voor 2.79 ... dus ik schat 60 dat je hebt
Ja maar eieren haal je niet in de Hemaquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik betaal hier in de Hema 3 euro voor 6 eieren.
chocolade eierenquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar eieren haal je niet in de Hema
quote:
quote:
Paar maanden geleden was de prijs nog niet omhoog geschotenquote:Op woensdag 18 januari 2023 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Roerbakken met melk. Gesnipperde uitjes, schijfjes paprika en champignonnetjes. Bruine bolletjes, rosbief-kaas. Peper, zout en knoflook.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:41 schreef drakin het volgende:
Het waren er 40
Iemand nog lekkere eierrecepten?
Net klaar met eierpannenkoeken kaas/ham/salamiquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:41 schreef drakin het volgende:
Het waren er 40
Goede tortilla brouwenquote:Op woensdag 18 januari 2023 15:41 schreef drakin het volgende:
Het waren er 40
Gewoon rauw naar binnen gieten. Goed voor de spieren.quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:41 schreef drakin het volgende:
Het waren er 40
Getsiequote:Op woensdag 18 januari 2023 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon rauw naar binnen gieten. Goed voor de spieren.
Omeletten/pannenkoeken bakken voor in de vriezer?quote:Op woensdag 18 januari 2023 15:41 schreef drakin het volgende:
Het waren er 40
Jaaaa! Al je groentenrestjes enzo!quote:Op woensdag 18 januari 2023 16:57 schreef pullup het volgende:
Of een lekkere piperade![]()
https://www.culy.nl/recep(...)ch-pittige-piperade/
Kan er ook wel doorheenquote:
fotosoepquote:
Jij hebt geen smaak dusquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:09 schreef drakin het volgende:
Het werd een spiegelei en Marc dat moet je zelf maar doen, ik vroeg om lekkere
Nu hoef jij je niet meer zo alleen te voelen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Godzijdank, nog een verstandig iemand hier
quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu hoef jij je niet meer zo alleen te voelen.
quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Godzijdank, nog een verstandig iemand hier
Nasi is altijd goedquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nassie soort van. Geen vlees weer even wel een eitje[ link | afbeelding ]
Oh ja met één S nou ja ijtje erbijquote:
Het is niet elke dag feest.quote:
Ik eet door de week geen vlees. In het weekend ga ik los.quote:
Ik eet gewoon veel minder vlees...quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet door de week geen vlees. In het weekend ga ik los.
Oh jééquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
Vanavond staat Pandora Perzik op het menu 🍑
Kan ook, ik ga vrijdag naar de slager en dan haal ik lekkers voor het weekendquote:
Dat blik perziken zou ik dichtlatenquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
Vanavond staat Pandora Perzik op het menu 🍑
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat blik perziken zou ik dichtlaten
Hahahaquote:
Ik eet ook iets van 2 dagen per week vlees.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan ook, ik ga vrijdag naar de slager en dan haal ik lekkers voor het weekend
Ik betaal wat meer bij de slager het is me dan ook wel waardquote:Op woensdag 18 januari 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik eet ook iets van 2 dagen per week vlees.
Spul is ook niet te betalen.
Ik had er laatst kipfilet gehaald, niet te vreten.quote:Op woensdag 18 januari 2023 18:52 schreef Soury het volgende:
Shoarmavlees haal ik wel bij de appie die is het lekkerste
Dat is ook geen shoarma maar kipquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had er laatst kipfilet gehaald, niet te vreten.
Dat vertel je mij nu pas?quote:
Kip haal ik ook bij mijn slager. Die lopen nog ergens rond voor de hakbijl.quote:
Dat maakt-ie je wijs. Ik ga altijd op m'n eigen smaak af. Zoals de goedkope shampoo van de Aldi, die ik al jaren gebruikte, als beste uit de test kwam.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Kip haal ik ook bij mijn slager. Die lopen nog ergens rond voor de hakbijl.
Nee ik geloof het wel. Het vlees is wat duurder maar de smaak is wel beterquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat maakt-ie je wijs. Ik ga altijd op m'n eigen smaak af. Zoals de goedkope shampoo van de Aldi, die ik al jaren gebruikte, als beste uit de test kwam.
Nou kijk wie we hier hebben, de krielkip himselfquote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk wie we hier hebben, de krielkip himself
Heb je nog haar dan?quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat maakt-ie je wijs. Ik ga altijd op m'n eigen smaak af. Zoals de goedkope shampoo van de Aldi, die ik al jaren gebruikte, als beste uit de test kwam.
hai schatquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk wie we hier hebben, de krielkip himself
Hoi jij bent al jaren 40 plus toch? Volgens mij was je hier al toen fok begonquote:
Moet je aan @Speedfight vragengquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi jij bent al jaren 40 plus toch? Volgens mij was je hier al toen fok begon
Nee ik ken je nog als Paultjuh ofzo en toen zat ik er net.quote:
Waarschijnlijk is ie hier gewoon de oudste sokquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi jij bent al jaren 40 plus toch? Volgens mij was je hier al toen fok begon
paultjuhhh iddquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ken je nog als Paultjuh ofzo en toen zat ik er net.
Jaquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie hier gewoon de oudste sok
Dat was 2007quote:
Appie heeft ook lekkere kipshoarmaquote:
Nee dat is het NET niet. Of schaap of varkenquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Appie heeft ook lekkere kipshoarma
Het kan primaquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is het NET niet. Of schaap of varken
Het kan prima komt niet in mijn kookboek voor. Het is primaquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Het kan prima![]()
Als er een kortingssticker op zit, anders gaat er ook gewoon een bak van de normale mee
Dat vind ik nou ook, shoarma van kip is primaquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het kan prima komt niet in mijn kookboek voor. Het is prima
Ja zo hoort het maar dat is wel prijzig. En heel eerlijk zo lekker vond ik het niet eensquote:
Gewoon bij de Marokkaan halen .... geen idee trouwens wat het daar kostquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo hoort het maar dat is wel prijzig. En heel eerlijk zo lekker vond ik het niet eens
Nee joh, jonge God deze manquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ken je nog als Paultjuh ofzo en toen zat ik er net.
Lams is altijd lekkerderquote:
Ok nou ga je gang in ONZ ofzo graagquote:
Daar kom ik nooit (meer)quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon bij de Marokkaan halen .... geen idee trouwens wat het daar kost
Koenquote:
Rustig en prima.quote:
Ja maar dat eet je als je om 3 uur uit de kroeg kwam.quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook nauwelijks , terwijl ze wel volop hier in de buurt zitten
Ik heb er één hier en daar haal ik wel eens wat. Witte bonen vooral enquote:Op woensdag 18 januari 2023 20:13 schreef Koen66 het volgende:
hier in het winkelcentrum in de wijk zitten opeens 2 van die moslim supermarkten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |