Beterquote:
Die mag altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:43 schreef pullup het volgende:
Nou wel weer genoeg over poep in zijn vele verschijningsvormen![]()
Laten we het topic mooi afsluiten met biertjes
[ afbeelding ]
Ken jij hem?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet dat debieltje hier topics kapen?
Aangezien hij hem debieltje noemt...quote:
Ooit zijn PoHi gezien na een of ander baggertopic, komt echt werkelijk niets nuttigs uitquote:
Pciesquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aangezien hij hem debieltje noemt...
Is hij dan nog maagd?quote:
Ah ok nou als hij deze eetgewoontes aanhoud dan komt het snel goedquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ooit zijn PoHi gezien na een of ander baggertopic, komt echt werkelijk niets nuttigs uit
T is een kloon, weet alleen niet van wiequote:
Misschien is het Piet wel ..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een kloon, weet alleen niet van wie
Ik weet niet of hij een kloon is, wel dat hij uit stront is opgebouwd.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is een kloon, weet alleen niet van wie
Of die gast met die staartjesquote:
1 post is niet veel ., tis wel de OPquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:53 schreef Sodeknetters het volgende:
We hebben een nieuwe spammer geloof ik.
Lapo huntertquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
1 post is niet veel ., tis wel de OP
Proost ..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen aandacht meer geven. Iemand een biertje?
Bittergarnituurtje erbij of nog even wachten?quote:
over 1.5 uurtje of zo ..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bittergarnituurtje erbij of nog even wachten?
Zeker, het is gewoon een leuke hond en had de op moeten wezenquote:
Even aan de Dees vragen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker, het is gewoon een leuke hond en had de op moeten wezen
Ach laat ook maarquote:
Echt lief datquote:
quote:
Jaja ...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een mooie airbrush gekocht voor de modelbouw. Ik kan niet wachten tot die binnen is.
Blijkt dat die ook geschikt is voor Bodypainting, ik kan niet wachten tot de volgende meet.
Jij mag de eerste klant zijn.quote:
Dan doe ik mn zexy Rod Stewart slip aan ...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag de eerste klant zijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij mag de eerste klant zijn.
Als wat wil je dan komen?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb een mooie airbrush gekocht voor de modelbouw. Ik kan niet wachten tot die binnen is.
Blijkt dat die ook geschikt is voor Bodypainting, ik kan niet wachten tot de volgende meet.
Ja toen ik dr ooit nog zag wel ...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:06 schreef marcb1974 het volgende:
Madonna ja,
de queen of pop,
tenminste, ooit eens
Jij mag ook in de rij, een mooie badeend op je....quote:
De zus van Victor Reinier?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is de vrouw rechts?
Wij zien dat gelijk.quote:
Je kon er niet van afblijven?quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:37 schreef chufi het volgende:
Ex Buuf (French) liep er ook mee op een feestje hier in de flat ..... kon er niet vanaf blijven ..
Ja dat was stout , maar ze ging daar goed mee om ..quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kon er niet van afblijven?
Jij boefje.
Ik zal verder geen vragen stellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was stout , maar ze ging daar goed mee om ..
Ze zijn niet kort daarop verhuisdquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal verder geen vragen stellen.
Ik denk wel eens aan monica, die woonde in de straat op nummer 7.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |