hahahah watquote:
Na gewoon als reserve voedsel. Je pinpas Kan kapot gaan. Je portemonnee gerold. De supermarkten zijn wel eens onverwacht dicht (een of andere christelijke feestdag bijvoorbeeld). De maand is wel eens wat langer dan loonstrook. Onverwachte roadtrips. Onverwachte festivals. Terug komen van uitgaan, en een bord nasi is goedkoper en gezonder dan shoarma. Enz, enz,quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:47 schreef Compoantje het volgende:
Ik vind het wel lekker. Maar dat is ook een kwestie van smaak.
En tja.. Het is niet de duurste , dus je moet geen superlekker spul verwachten.
Maar over welke hardere tijden waarin je geen cash hebt om bami te kopen heb je het?
ja heb ik meestal ook wel maar dat blijft toch een soort soep. Dit leek me meer voor de stevige trek.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:57 schreef RobinOok het volgende:
Nah, koop dan wat pakjes gedroogde bamisoep/noodles. Die smaken al een stuk beter.
Het ander topic zitten best wat positieve reacties. Ook TS is er tevreden over. Morgen toch maar eens een blik kopen om te testen. Ik stel erg lage eisen aan mijn voedsel.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef MaximusTG het volgende:
Heb het nog nooit op, volgens mij is er ook al een ander topic over geweest ooit.
Maar goed.. Gezond is het natuurlijk niet, zit amper iets in behalve rijst. Dus in feite is het rijst of noedels met kruiden en een beetje prut dat ooit groenten is geweest. Zit er eigenlijk nog 'vlees' in?
Oh, hier is het andere topic:
Bami goreng in blik
Ja daarom, ook al staat er een datum op. Dit kun je nog zeker 20 jaar bewaren.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef El-a-Menthol het volgende:
Ik hebben vrienden en famillie in het leger en me een tijd met survival bezig gehouden.
De dingen die ik je hebt aangeraden zijn ook heel makkelijk in een maaltijd te veranderen
(wat droge pasta erbij hebben, en voor na het uitgaan droge worst, gehaktballetjes met jus in blik), en heel lang houdbaar,
en blik is in principe vaak verser als van de vers afdeling (structuur wel wat zachter vaak),
want na het inblikken "staat de tijd stil" binnen het blik.
Moet je wel water op je lijstje hebben staan. (Lijkt me sowieso het belangrijkste om in huis te hebben)quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef El-a-Menthol het volgende:
Ik hebben vrienden en famillie in het leger en me een tijd met survival bezig gehouden.
De dingen die ik je hebt aangeraden zijn ook heel makkelijk in een maaltijd te veranderen
(wat droge pasta erbij hebben, en voor na het uitgaan droge worst, gehaktballetjes met jus in blik), en heel lang houdbaar,
en blik is in principe vaak verser als van de vers afdeling (structuur wel wat zachter vaak),
want na het inblikken "staat de tijd stil" binnen het blik.
Ja idd al stuk beter dan "bami" in blik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:57 schreef RobinOok het volgende:
Nah, koop dan wat pakjes gedroogde bamisoep/noodles. Die smaken al een stuk beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |