Als het net zo smaakt als die van Kong Fu hoeft er geen ketjap in, die van Kong Fu smaakt al naar niets anders dan ketjap en is heel plakkerig.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
het klinkt ranzig maar misschien is het makkelijk wat op te leuken met een gebakken eitje, sambal en ketjap. Of zelfs een knap satésausje
Ik ga het thuis maar ff proberen maandag. Heb nog wel een maaltijdsalade liggen voor mocht het niet te eten zijn.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:34 schreef Piles het volgende:
Probeer het een keer en doe hier een review
Ik vind het ranzig. Heb overigens ook eens spaghetti uit blik gehad, ranzige zure bende, volgens mij wordt dat in Nederland ook niet meer verkochtquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Haten op Kong Fu Bami![]()
![]()
![]()
Cultuurbarbaar
Ja dit. Gewoon een flinke scheut ketjap maggi en satesaus erover doen en dan is het misschien nog eetbaar.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
het klinkt ranzig maar misschien is het makkelijk wat op te leuken met een gebakken eitje, sambal en ketjap. Of zelfs een knap satésausje
Is redelijk te doen en beter dan die van Unox.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 18 juli 2020 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
Het hele idee van bami of spaghetti uit blik is al ranzig.
Doet me een beetje denken aan deze ellende:
quote:Op zaterdag 18 juli 2020 14:30 schreef Watuntrik het volgende:
Die waren ook wel goed te eten, we lieten er alleen behoorlijk smerige scheten van...
@Scheepskok, ook wel bekend als @Sigaartje toch?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Er is hier toch een user die al die canned food probeert en een review van schrijft
Weet zijn naam even niet
Nee, dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 18 juli 2020 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
@:Scheepskok, ook wel bekend als @:Sigaartje toch?
Maar waarom? Heb je geen vriezer voor je eigen restjes?quote:Op zaterdag 18 juli 2020 20:53 schreef Oppulregaj het volgende:
Ik probeer altijd wel van alles. Had laatst een voorraad Duitse kant en klare vacuüm verpakte magnetronmaaltijden gekocht. Op de foto op de verpakking zag het er goed uit maar het was niet te eten.
Had als laatst rode kool met noedels en een mini runderrollade geprobeerd maar die runderrollade was geen rollade. Het was ranzig zacht separatorvlees dat eruit zag als kattenvoer uit blik.
Thuis wel maar ik probeer die lang houdbare maaltijden meestal uit voor als we op vakantie gaan. We kamperen altijd en dan hebben we geen vriezer of koelkast,quote:Op zondag 19 juli 2020 09:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Maar waarom? Heb je geen vriezer voor je eigen restjes?
Aha...quote:Op zondag 19 juli 2020 10:23 schreef Oppulregaj het volgende:
[..]
Thuis wel maar ik probeer die lang houdbare maaltijden meestal uit voor als we op vakantie gaan. We kamperen altijd en dan hebben we geen vriezer of koelkast,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |