abonnement Unibet Coolblue
pi_194142151
Wie heeft de bami in blik van de Aldi al eens gehad?

Is het te vergelijken met die van het merk Kong Fu die ze bij Jumbo, AH e.d. verkopen of heel anders? De bami en nasi van Kong Fu vind ik niet te eten namelijk.

Zag het vanmorgen staan toen ik in de Aldi was en dacht misschien handig om een paar blikken mee te nemen voor komende week op de camping. Maar durfde het niet aan :')
pi_194142187
het klinkt ranzig maar misschien is het makkelijk wat op te leuken met een gebakken eitje, sambal en ketjap. Of zelfs een knap satésausje
pi_194142203
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
het klinkt ranzig maar misschien is het makkelijk wat op te leuken met een gebakken eitje, sambal en ketjap. Of zelfs een knap satésausje
Als het net zo smaakt als die van Kong Fu hoeft er geen ketjap in, die van Kong Fu smaakt al naar niets anders dan ketjap en is heel plakkerig.
pi_194142349
Probeer het een keer en doe hier een review *O*
pi_194142377
Er zal toch iemand het eten, anders zou het er niet staan
Nieuw is niet altijd beter.
pi_194142412
Haten op Kong Fu Bami :{ :N :N

Cultuurbarbaar :(
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_194142427
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:34 schreef Piles het volgende:
Probeer het een keer en doe hier een review *O*
Ik ga het thuis maar ff proberen maandag. Heb nog wel een maaltijdsalade liggen voor mocht het niet te eten zijn.

Review volgt maandagavond.
pi_194142436
Indien je het toch gaat proberen: review graag.

Ik zou zelf denk ik liever een frietje halen

Ah net te laat, topper
pi_194142449
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:41 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Haten op Kong Fu Bami :{ :N :N

Cultuurbarbaar :(
Ik vind het ranzig. Heb overigens ook eens spaghetti uit blik gehad, ranzige zure bende, volgens mij wordt dat in Nederland ook niet meer verkocht :r :r :r . Op het blik stond spaghetti bolognese rijk gevuld met groente en gehakt, maar het gehakt moest ik zoeken, misschien 4 korreltjes tegengekomen.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 12:55:19 #10
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194142566
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
het klinkt ranzig maar misschien is het makkelijk wat op te leuken met een gebakken eitje, sambal en ketjap. Of zelfs een knap satésausje
Ja dit. Gewoon een flinke scheut ketjap maggi en satesaus erover doen en dan is het misschien nog eetbaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 12:56:23 #11
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194142583
Het hele idee van bami of spaghetti uit blik is al ranzig.

Doet me een beetje denken aan deze ellende:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194143411
Heb het lang geleden tijdens kampeerdagen wel eens geprobeerd.. En het is echt troep... Met alle respect het is iets voor smakeloze cultuurbarbaren... De pasta alleen al ligt veel te lang te weken in zijn eigen vocht en heeft totaal geen structuur meer. Je bent gewoon geen pasta maar dikke brei naar binnen aan het schuiven. Neem dan alleen een blik saus en kook de pasta daarnaast apart.

Dan kun je beter een ingeblikt rijstproduct nemen dat behoud dan nog enige structuur... Zo had je vroeger bij de Aldi van die kleine alu verpakkingen met Ćevapčići met rijst, die kon je zo bij tijdgebrek paar minuten in heet water gooien en opwarmen en die waren dan nog wel te pruimen. Maar ik heb ze al lang niet meer gezien.

Er waren ook van die ingeblikte complete maaltijden van Struik, Goulash of boerenkoolstampot met worst etc. Ook gewoon paar minuten in pannetje kokend water pleuren. Die waren ook wel goed te eten, we lieten er alleen behoorlijk smerige scheten van... Struik bestaat nog steeds, geen idee of ze nog dezelfde blikken verkopen en hoe dat tegenwoordig smaakt. Al heel lang niet meer gegeten noch naar gekeken.
pi_194143837
Ravioli uit blik _O_
U MAD?
pi_194144926
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 14:30 schreef Watuntrik het volgende:
Struik, Goulash
Is redelijk te doen en beter dan die van Unox.
Maar ik maak tegenwoordig zelf een master _O_ pannetje Guljash.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 16:44:59 #15
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194145542
Probeer het gewoon. Ik heb het wel eens gegeten, maar ik ben niet veeleisend. Past in de categorie fastfood en de categorie The price is right.
En ja, zoals je zelf al schreef, doe er iets bij.
En, ik heb ze in de oorlogsvoorraad. Als er ooit iets gebeurt of je bent blut, dan ben je jezelf dankbaar.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194146901
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 12:56 schreef Harvest89 het volgende:
Het hele idee van bami of spaghetti uit blik is al ranzig.

Doet me een beetje denken aan deze ellende:
Lekker
  zaterdag 18 juli 2020 @ 18:32:24 #17
487645 SimonedeBeauvoir
Sicker than your average
pi_194147219
Er is hier toch een user die al die canned food probeert en een review van schrijft

Weet zijn naam even niet
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
pi_194149707
Ik probeer altijd wel van alles. Had laatst een voorraad Duitse kant en klare vacuüm verpakte magnetronmaaltijden gekocht. Op de foto op de verpakking zag het er goed uit maar het was niet te eten.

Had als laatst rode kool met noedels en een mini runderrollade geprobeerd maar die runderrollade was geen rollade. Het was ranzig zacht separatorvlees dat eruit zag als kattenvoer uit blik.
  zaterdag 18 juli 2020 @ 21:30:46 #19
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194150627
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 14:30 schreef Watuntrik het volgende:
Die waren ook wel goed te eten, we lieten er alleen behoorlijk smerige scheten van...
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194150871
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 18:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Er is hier toch een user die al die canned food probeert en een review van schrijft

Weet zijn naam even niet
@Scheepskok, ook wel bekend als @Sigaartje toch?
  zaterdag 18 juli 2020 @ 23:27:34 #21
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194153252
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 21:39 schreef Piles het volgende:

[..]

@:Scheepskok, ook wel bekend als @:Sigaartje toch?
Nee, dat was iemand anders.
Praat over de hel en je komt er.
pi_194153356
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_194155853
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2020 20:53 schreef Oppulregaj het volgende:
Ik probeer altijd wel van alles. Had laatst een voorraad Duitse kant en klare vacuüm verpakte magnetronmaaltijden gekocht. Op de foto op de verpakking zag het er goed uit maar het was niet te eten.

Had als laatst rode kool met noedels en een mini runderrollade geprobeerd maar die runderrollade was geen rollade. Het was ranzig zacht separatorvlees dat eruit zag als kattenvoer uit blik.
Maar waarom? Heb je geen vriezer voor je eigen restjes?
Somebody that I used to know
pi_194156432
quote:
2s.gif Op zondag 19 juli 2020 09:27 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Maar waarom? Heb je geen vriezer voor je eigen restjes?
Thuis wel maar ik probeer die lang houdbare maaltijden meestal uit voor als we op vakantie gaan. We kamperen altijd en dan hebben we geen vriezer of koelkast,
pi_194157299
quote:
0s.gif Op zondag 19 juli 2020 10:23 schreef Oppulregaj het volgende:

[..]

Thuis wel maar ik probeer die lang houdbare maaltijden meestal uit voor als we op vakantie gaan. We kamperen altijd en dan hebben we geen vriezer of koelkast,
Aha...

Heb ooit een keer vier (vijf?) dagen op een camping op een festivalterrein gestaan zonder koelkast (en tijdens een hittegolf). Toen werden we wel heel creatief mbt eten. Maar dat blikvoer zat er (gelukkig) niet tussen.

Sommige groenten zijn goed houdbaar buiten de koelkast (paprika, uien, courgettes, prei). Blikgroenten of potgroenten kan (doperwten bijvoorbeeld). En we hadden zakjes aardappelpuree en qua vlees smac en gehaktballen uit blik (of vorgegaarde vacuüm verpakte hamburgers). Allemaal nog steeds geen culinaire hoogstandjes, maar lijkt me toch wel lekkerder dan bami uit blik :@
Somebody that I used to know
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')