Het is zo gezellig om samen onafhankelijk te denken.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Corona wappies zijn 'tegen' alles waar de rest voor is. Want je bent een onafhankelijk denker of je bent het niet
quote:Op woensdag 18 januari 2023 11:46 schreef TLC het volgende:
Is die helicopter nu door technisch mankement neergestort of is ie neergehaald ?
Omdat het te snel ging hebben we ons gedeeltelijk terug getrokken, maar nu geven we Ukraine de kans om eervol te verliezen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
De 3 daagse operatie ligt -330 dagen op schema.
Dit ja. Deze slachtoffers hadden misschien voorkomen kunnen worden als Oekraïne zwaardere wapens en nog meer luchtafweer zou hebben.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat ik zo infantiel vind aan politici is dat incidenten die toevallig de media bereiken worden aangegrepen om een strategie te wijzigen. Er spelen zoveel grotere belangen dan het lot van deze specifieke slachtoffers. Hoezo nu opeens wel zware wapens omdat beelden van onschuldige slachtoffers ons bereiken? Dat moet je sowieso doen, al zie je die beelden niet.
De EU gaat escaleren?quote:
Ik mis The Sims 3quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Met dank aan het telefoontje van Pjotr
[ twitter ]
Ja, dit had afgelopen april al moeten gebeuren.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat ik zo infantiel vind aan politici is dat incidenten die toevallig de media bereiken worden aangegrepen om een strategie te wijzigen. Er spelen zoveel grotere belangen dan het lot van deze specifieke slachtoffers. Hoezo nu opeens wel zware wapens omdat beelden van onschuldige slachtoffers ons bereiken? Dat moet je sowieso doen, al zie je die beelden niet.
"We zijn neutraal maar hebben er wel wat over te zeggen."quote:
Nog een ronde met drafts.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:26 schreef myShizzle het volgende:
Zo om 14u NL-tijd een 'belangrijke mededeling' van Poetje volgens sommige kanalen.
Wordt de Speciale Operatie een Full Scale War?
[ twitter ]
Hoe veel soldaten werken er voor de EU precies?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De EU gaat escaleren?
Doordat men over het algemeen weinig van de gruwelijkheden van een/de oorlog toont in het nieuws op tv, is de maatschappelijke druk om 'daadkrachtiger' op te treden/leveren er minder. De NOS heeft de hele oorlog misschien 2 keer een (intact) lijk getoond van een burger waar wat bloed wegstroomde? Het is ergens wel begrijpelijk dat je geen uitelkaar gereten lijken toont, maar door over het algemeen weinig doden te laten zien wordt/blijft het een beetje abstract voor veel mensen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef Confetti het volgende:
[..]
Heeft iemand een bingokaart?quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar heeft die oorlogsmisdadiger ook wat te melden?
Ja dus? Wat wil je hier nou mee zeggen?quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Dat die Russische raket neer kwam op die flat nadat hij door een Oekraïnse SAM (ofzo) uit de lucht werd gehaald, werd nota bene aanvankelijk door een of andere (nu ontslagen) bobo toegegeven.
-doelen blijven behaald wordenquote:Op woensdag 18 januari 2023 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
-nazi
-navo
-oorlog met westen
-kernwapen
-glorieuze vaderland
Zoiets?
quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
-nazi
-navo
-oorlog met westen
-kernwapen
-glorieuze vaderland
Zoiets?
Weinig, dit was gewoon weer zo'n 'posten en wegwezen'- post.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:12 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja dus? Wat wil je hier nou mee zeggen?
Volgens mij is het ook een speech bij de viering van het deels breken van het beleg van Stalingrad in WWII. Ik verwacht dus niet hele grote aankondigingen. Dat soort dingen doet hij in een speech in zijn bunker in Moskou.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:06 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Blijkbaar heeft die oorlogsmisdadiger ook wat te melden?
Westerse decadentie.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
-nazi
-navo
-oorlog met westen
-kernwapen
-glorieuze vaderland
Zoiets?
Leningrad het huidige Sint-Petersburg en het was al een paar dagen bekent dat Poetin daar een speech zou geven. Maar het is wel typische een moment om dan een belangrijke mededeling te doen.quote:Op woensdag 18 januari 2023 13:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een speech bij de viering van het deels breken van het beleg van Stalingrad in WWII. Ik verwacht dus niet hele grote aankondigingen. Dat soort dingen doet hij in een speech in zijn bunker in Moskou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |